חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות ניתוח אף

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של לימור

 
שיתוף פייסבוק

"התוצאות עד היום נשתמרו בדיוק באותה צורה"

 

מאת: לימור, נתניה

לפני שנה עברתי ניתוח אף. תמיד רציתי לעדן את צורתו של האף שלי שהיה גדול וחסר כל פרופורציה לפניי שהן יחסית קטנות ועדינות. החשש העיקרי שלי היה שהתוצאה תראה לא טבעית, אך בעידודם ותמיכתם של הוריי התחלתי לחפש מכון, לראות תוצאות של אנשים שעברו ניתוח אף, ולבסוף החלטתי על מקום בו רציתי לעבור את הניתוח. הייתי בשיחת ייעוץ במכון והפעם השנייה שהגעתי אליו היתה כבר ביום הניתוח.

כאשר אתם הולכים לפגישת ייעוץ ההמלצה שלי היא לומר לרופא מה הן הרצונות והציפיות שלכם מהניתוח באופן מדויק. יש אנשים שנמנעים מלומר את דעתם המדויקת או להתעקש על מה שהם רוצים כיוון שמולם עומד רופא והם מרגישים שהוא בעל הידע והניסיון ולא הם.

לדעתי, חשוב מאוד להבהיר היטב לפני ההליך מה הן הציפיות, איך אתם רוצים שהאף שלכם ייראה, וכמובן לשמוע גם מהרופא לאיזו תוצאה סופית אפשר להגיע עם הנתונים שלכם. אחרי שיחה כזו תוכלו להיכנס אל הניתוח בהרגשה טובה ותדעו שהתוצאה תהיה בהתאם לציפיות ולרצונות שלכם.

את הניתוח עברתי תחת הרדמה חלקית, לא הרגשתי כלום, הייתי מאוד מטושטשת וגם צמאה כיוון ש - 12 שעות לפני הניתוח אסור היה לי לאכול ולשתות.

מתוצאות הניתוח אני מרוצה מאוד, קיבלתי המון מחמאות מכולם, והתוצאות עד היום נשתמרו בדיוק באותה צורה. לכל מי שמעוניין לעבור ניתוח אף אבל קצת חושש מהניתוח עצמו ומתגובת החברה, אני ממליצה ללכת עם הלב, זה מה שאני עשיתי!

שיהיה לכם בהצלחה

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. ניתוח אף
גלית, 27/10/2008