חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות ניתוח אף

לפורום בנושאלוח מרפאות

החוויה של מוטי

 
שיתוף פייסבוק

"עם הזמן, לאחר שהנפיחות ירדה, התוצאות השתפרו וגם נשמרו עד היום בצורה יפה מאוד"

 

מאת: מוטי, פתח תקווה

לפני 9 שנים הייתי תלמיד תיכון בן 17, היו לי חיים רגילים בסה"כ ולא היו לי בעיות חברתית, אבל בכל זאת היה דבר אחד שהפריע לי ורציתי לשנות אותו- האף.

חיפשתי מקומות שמתמחים בביצוע ניתוח אף ועשיתי החלטה יחסית מהירה לגבי המקום הנבחר. הדעות לגבי ההחלטה שלי לעבור את הניתוח היו חלוקות- היו חברים ובני משפחה שחשבו שאני סתם מגזים ושאין כל צורך, אך היו גם את אלו שתמכו ועודדו. בסופו של דבר, אחרי שהקשבתי לדעותיהם של האנשים שקרובים אלי, החלטתי לעבור את הניתוח.

זו היתה הפעם הראשונה שעמדתי לעבור ניתוח כלשהו לכן, פחדתי מהניתוח עצמו, וגם חששתי שהוא לא יעבור בהצלחה מבחינת הציפיות שהיו לי, ושהתוצאה הסופית לא תספק אותי. נפגשתי עם הרופא, אדם מאוד נחמד שמקרין רצינות ומקצועיות ובמהלך הפגישה הוא עשה לי הדמיה ממוחשבת. את הניתוח עברתי בהרדמה מקומית, כך שהייתי ער אך לא הרגשתי כאבים. אני זוכר במעורפל את מה שהיה במהלך הניתוח, וזכורים לי גם ריחות משונים של תרופות ומשחות, זו היתה תחושה מוזרה מאוד.

מיד לאחר הניתוח האזור המנותח כאב מאוד ובקושי יכולתי לזוז. כיום לאחר הניתוח אני יכול לומר שצריך לנוח הרבה ולהיות סבלניים, המצב משתפר מהר מאוד, הכאב פוחת והנפיחות יורדת עם הזמן, כך שאין לשפוט את תוצאות הניתוח מוקדם מדי, צריך להתאזר בסבלנות. לאחר הניתוח נאמר לי שיש להסתובב עם כובע, להימנע מחשיפה ארוכה לשמש, לא לגעת בעור המנותח ובעיקר לנוח על מנת שההחלמה תהיה טובה ומהירה יותר.

מתוצאות הניתוח אני מאוד מרוצה. אומנם כשיצאתי מהניתוח התוצאות לא היו מרשימות, אבל עם הזמן, לאחר שהנפיחות ירדה, התוצאות השתפרו וגם נשמרו עד היום בצורה יפה מאוד. אנשים שראו אותי לאחר הניתוח הגיבו בנחמדות והחמיאו שהאף נראה יפה, כמובן שעדיין היו את אלו שהמשיכו לדבוק בדעה שהניתוח היה מיותר ושהאף הקודם יותר התאים לי לפנים, אבל מבחינתי מה שחשוב זה שאני יצאתי מרוצה מהתוצאות.

אני חושב שצריך לשקול טוב עריכת שינויים בגוף, זהו לא עניין של מה בכך, אך אם אתם מרגישים צורך לשפר ולשנות את האף, להרגיש טוב וגם להראות טוב- לכו על זה ובכיף!

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות