חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול פוטורג'וביניישן?

הכנסו לשאלון וגלו!


איפור קבוע

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > איפור קבוע  > איפור קבוע - שאלות ותשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

איפור קבוע - שאלות ותשובות

 
שיתוף פייסבוק

שיטת האיפור הקבוע הינה שיטה שהתפתחה רבות מאז המצאתה. איפור כזה חוסך זמן וכסף וגורם סיפוק והנאה למשתמשים בו. לפניכם תשובות לשאלות נפוצות בנושא

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

למי מיועד ההליך?

איפור קבוע מיועד לכל מי שרוצה לשפר את המראה החיצוני שלו ולא להיות עסוק בשיפור ותחזוק המראה על בסיס יומיומי. אצל רבים מאיתנו, עם הזמן, הגבות מאבדות את צורתן עקב חוסר בצמיחת שיער באזור, צבע השפתיים דוהה ומבהיר, השפתיים נעשות נפולות, הגבות שוקעות לכיוון העיניים ועוד מסימני הזמן. בעבור אלו, איפור קבוע יכול להוות פתרון מצוין למצב שאינו ניתן לשיפור באמצעים אחרים.

בנוסף מהווה ההליך פיתרון מצוין גם בעבור אילו שאינם מעוניינים להתעסק באיפור פניהם על בסיס יומיומי ובהתעסקות בהסרתו בתום כל יום. חשוב לציין כי האיפור הקבוע אינו מיועד רק לנשים. ישנם גברים המעוניינים לטפל בגווני פניהם הדוהים עם הזמן, כמו גם מילוי אזורים דלילים שנוצרים בקרקפת. איפור קבוע מהווה פתרון קבוע, ללא צורך בתחזוקה על בסיס יומי. במקרה של צלקות הנראות מאוד לעין. צביעת אזור הצלקת מאפשר טשטושה והסוואתה - יתרון נוסף להליך האיפור הקבוע.

כיצד מתבצע ההליך?

האיפור מבוסס על צבעים טבעיים המופקים ממינרלים. מדובר בקשת צבעי הבסיס, שניתן לערבבם לקבלת גוונים נוספים. הליך איפור קבוע מתבצע באמצעות מחט חשמלית המוחדרת אל שכבת הדרמיס שבעור או אז היא פולטת את הצבע המצוי בתוכה, אל תוך העור. תתכן טכניקה המבוססת על הדגשת תווי הפנים, תוך חיזוק צבע העור שהלך ודהה עם השנים. תתכן טכניקה נוספת שמהווה עליית מדרגה לטכניקה הקודמת מבחינת עוצמת האיפור. בהליך של איפור קבוע כזה, ממש מאפרים את הפנים, כתחליף לאיפור יומיומי, כגון תוחם שפתיים.

האם הטיפול של האיפור הקבוע כרוך בכאב?

כיוון שמעורבת בתהליך מחט חשמלית המוחדרת אל תוך העור, קיים כאב מסוים, שבהחלט נסבל. ניתן למרוח משחת אלחוש לפני תחילת הטיפול, המטשטשת ואף מעלימה את הכאב. לאחר טיפול איפור קבוע מתפתח גלד באזור המטופל, שמחלים תוך כשבוע. חשוב לדעת כי יש למרוח משחה כנגד התפתחות זיהומים באזור המטופל, במשך השבוע שלאחר טיפול האיפור הקבוע.

כמה זמן מחזיק האיפור?

האיפור מחזיק עד כשלוש שנים.

מי רשאי להציע את הטיפול?

באופן עקרוני אין כל הגבלה המעוגנת בחוק כל בנוגע להצעת שירותי איפור קבוע. כל אחד ואחת יכולים לעסוק בכך. לכן, חשוב לבצע את הטיפול רק במכון מבוסס, ידוע וותיק ששמעתם עליו ועל העובדים בו המלצות.

על מה חשוב להקפיד בבחירת המטפל שיבצע את האיפור הקבוע?

כיוון שאין כל הגבלה על ביצוע הטיפול וכל אחד יכול להציע את שירותיו לביצוע איפור קבוע, חשוב לבדוק מספר נושאים. בראש ובראשונה יש להגיע למכון ולבדוק את ההגיינה בו. האם המטפל עובד עם כפפות? האם המחט אישית ואינה ניתנת להעברה? האם מיכלית הצבע הוקצתה רק בעבורכם?

שנית, יש לבדוק את מקצועיות המטפל. האם שואלים אתכם על ההיסטוריה הרפואית שלכם בטרם מתחילים את הטיפול בכם? בנוסף, כדאי מאוד לבקש שמות ממליצים- נשים שעברו איפור קבוע אצל אותו המטפל- כדי שתוכלו להתרשם מהתוצאה הסופית.

שלישית, מבחינה חוזית, יש לעגן את נושא הטיפולים החוזרים שיבטיחו לכם את התוצאה הרצויה. יתכן מאוד ובטיפול אחד לא ניתן להגיע לגוון הרצוי על ידכם. וודאו כי המטפל עובד כל השבוע, כך שתהיה לכם גמישות בבחירת מועד הטיפול. חשוב לדעת כי יתכנו נפיחות ואדמומיות לאחר טיפול איפור קבוע כך שאם לפניכם אירוע רב משתתפים כלשהו, תוכלו לתכנן ביתר קלות את מרווח הזמן בין הטיפול ובין האירוע. לבסוף, שאלו את המטפל על דרך הטיפול. מומלץ להתחיל את טיפול האיפור הקבוע מגוון בהיר יותר מהרצוי, ועם התקדמות הטיפולים להכהות על פי הצורך.

באם תבצעו את כל הבדיקות לגבי טיב השירות אותו אתם עומדים לקבל, צפויה לכם חוויה בה תזכו לשפר את אשר מפריע לכם, באמצעות איפור קבוע. בהצלחה...

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות