חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי הסרת קעקועים?

הכנסו לשאלון וגלו!


איפור קבוע

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > איפור קבוע  > איפור קבוע - עד כמה קבוע?
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

איפור קבוע - עד כמה קבוע?

 
שיתוף פייסבוק

יתכן שתופתעו לגלות, אך בניגוד לשמו, האיפור הקבוע הוא לא לגמרי קבוע.. בואו לגלות לכמה זמן מחזיק האיפור ומה עושים במידה ולא מרוצים מהתוצאות

מאת: צוות אתר "אסתיקה"

האיפור הקבוע, בניגוד לשמו, אינו מחזיק לנצח. הפיגמנטים דוהים עם הזמן ותוך שלוש שנים מיום הטיפול מרבית הצבע יעלם, לטוב או לרע. צבעים בהירים דוהים אפילו מהר יותר, וחשיפה לשמש מאיצה גם היא את אבדן הצבע. כשהגוון הרצוי אובד ניתן לחדש את האיפור, או לתת לו להעלם בהדרגה, אך כדאי לקחת בחשבון שמצב הביניים עלול להראות לא אסתטי. כדי להימנע מכך רצוי לחזור על איפור קבוע שוב- בשפתיים כשנתיים לאחר האיפור, ובגבות כעבור שנה.

יחד עם זאת, למרות שאיפור קבוע נחשב כתהליך הפיך (בניגוד לקעקוע למשל), תמיד יוותרו שאריות של פיגמנטים בתוך העור. לכן חשוב מאוד לבחור בעיצוב ובצבעים ששלמים איתם, ושלא מהווים אופנה זמנית. נקודות חן מלאכותיות הן דוגמה לטרנד שחלף מהעולם, וייצר הרבה עבודה לאמני האיפור הקבוע שתחילה ציירו נקודות חן, וכעבור מספר שנים השתמשו בטכניקה דומה של איפור כדי להעלים אותן מאותן מטופלות...

החשוב מכל הוא לבחור בבעל מקצוע שמתמחה בהליך איפור קבוע, שמכיר את הפיגמנטים והמכשירים. הדבר יבטיח תוצאה יפה, וימנע נזקים בריאותיים ואסתטיים.

ומה אם לא מרוצים?

ישנן מספר דרכים אפשריות להסרה או תיקון של איפור קבוע. אף אחת מהן אינה מושלמת ולכן חשוב להשקיע מחשבה בתכנון האיפור הקבוע לפני הטיפול, כך שיתבצע בצורה מקצועית מחד ובסגנון שלא יאבד את חינו במהירות מאידך, ולא לסמוך רק על כך שמדובר בהליך הפיך.

בין השיטות להסרת הצבע נמצאים פילינג עמוק, כולל פילינג תת עורי באמצעות מחט המתבצע בידי רופאים פלסטיים, וכן שיטות קוסמטיות לספיחה של הצבע. הלייזר, שבו משתמשים להעלמת קעקועים, פחות יעיל למחיקת האיפור הקבוע ואינו מתאים לרגישות הפנים. אפשרות נוספת ופופולארית היא תיקון של איפור קבוע באמצעות החדרת פיגמנטים חדשים בטכניקה של איפור קבוע, בצבע שמנוגד לצבע שרוצים להעלים, או בצבע שקרוב לגוון העור.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. היפו פגמנטציה
ירון, 06/05/2011
1. sexy
i like this ), 16/11/2009