חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי הסרת קעקועים?

הכנסו לשאלון וגלו!


איפור קבוע

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > איפור קבוע  > לקום מהשינה עם איפור קבוע ומושלם
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

לקום מהשינה עם איפור קבוע ומושלם

 
שיתוף פייסבוק

לכל מי שקצה במריחות האינסופיות ולכל מי שרוצה להדגיש קצת יותר את תווי פניה- איפור קבוע מהווה פיתרון האולטימטיבי

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

כמעט כולנו מכירים נשים שלא יורדות למכולת, או אפילו לזרוק את הזבל, בלי איפור. בדרך כלל אלה הפרפקציוניסטית שבחבורה, אלה שמוכנות להקדיש למראה הרבה זמן כל יום. אבל מה לגבי בנות שמתעוררות בבוקר כשהן מאופרות? או יוצאות מהבריכה עם ליפסטיק ואייליינר מושלמים, שלא נמרחו אפילו טיפה? הן כנראה עברו איפור קבוע, ואולי אפילו לא מתאפרות בכלל.

אבל לא רק הן. רבים מאלה שעברו איפור קבוע- נשים וגברים- כלל לא נראים מאופרים. הם פשוט נראים טוב יותר. הפיגמנטים שהוחדרו לעורם לא יוצרים מראה של פנים מאופרות, אלא מדגישים תווים קיימים או מטשטשים פגמים לא רצויים, ולא רק בפנים. מלבד יפויי חלקים בפנים- שפתיים, עיניים וגבות, משתמשים בטכניקה של איפור קבוע למגוון מטרות אחרות, ביניהן שחזור שד אחרי ניתוחים, טשטוש צלקות, יצירת אשליה של שיער צפוף יותר באמצעות צביעת הקרקפת, ועוד.

יש המבחינים בין המונחים "איפור קבוע" ל"הדגשת תווי פנים". מלבד ההבדל בתוצאה הסופית, מראה מאופר לעומת מראה טבעי יותר, הטענה היא שבהליך של איפור קבוע מוחדר הצבע לשכבות עמוקות יותר של העור. אולם אלו הן אינן הגדרות מוסכמות, ורופאי עור מתייחסים בדרך כלל לשני מונחים אלו כשיטה אחת. בכל מקרה, הליך האיפור הבסיסי משותף לשתי המטרות, ולמגוון האזורים המטופלים.

הטכניקה ליצירת איפור קבוע או הדגשת תווים מזכירה קעקוע, אך בניגוד לקעקוע בו הצבע נותר בגוף לצמיתות, איפור קבוע הוא זמני. כן, למרות השם, תוך שלוש שנים לכל היותר, רוב הפיגמנטים נעלמים. אם רוצים לשמר את המראה שהושג בטיפול, ניתן לחזור על ההליך עם העלמות הצבע.

הכנות לפני הטיפול

לפני שעוברים איפור קבוע, רצוי לעבור באותו מקום איפור ניסיון בצבעים רגילים, מחיקים. זאת בכדי לוודא שהמאופר והמאפר מסכימים על העיצוב. למי שאינו רגיל לאיפור כדאי להסתובב מספר ימים עם המראה החדש, עד שיהיה בטוח בהחלטה. הסרה של איפור קבוע מסובכת בהרבה מהסרה של איפור רגיל, ואם מתחרטים או מגלים שמראה האיפור שונה ממה שחשבנו שיהיה- עדיף שזה יקרה לפני ההליך ולא לאחריו.

לפני שמתחילים בהליך של איפור קבוע, יש לעדכן את המאפר בכל בעיה רפואית שקיימת, ובעיקר אם קיימת רגישות לחומרי הרדמה או חומרים אחרים, בעיות בקרישת הדם, מחלות עור או מחלות כרוניות הנוגעות לאיברים המטופלים. הרפס בשפתיים הוא דוגמה ברורה לבעיה שיש לדווח עליה. במקרים כאלה המטופל יופנה לקבלת חוות דעת של רופא.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. יש לי שאלה בנוגע לכך
נטע, 22/08/2009