חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הטיפול בהזעת יתר?

הכנסו לשאלון וגלו!


איפור קבוע

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > איפור קבוע  > איפור קבוע - איך זה עובד ובחירת המראה הרצוי
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

איפור קבוע - איך זה עובד ובחירת המראה הרצוי

 
שיתוף פייסבוק

הרעיון של איפור קבוע נשמע לכם טוב אך רוצים לדעת כיצד בדיוק הוא מבוצע, האם הוא כרוך בכאב, וכיצד בוחרים את המראה הרצוי?

מאת: צוות אתר "אסתיקה"

הליך של איפור קבוע נמשך כשעה בסך הכול. הוא מלווה בתחושה של עקצוץ או כאב קל מאוד, שמינונו משתנה על פי האזור המטופל. השפתיים למשל, בשל ריכוז העצבים בהן, רגישות יותר ממקומות אחרים. לאחר מריחה של חומר מאלחש במקום המטופל והמתנה של מספר דקות לפעולת החומר, מוחדרת לעור מחט חשמלית שבעזרתה מוזרקים פיגמנטים של צבע. במהלך הפעולה עלול להיווצר דימום קל, שהוא תופעת לוואי של חדירת המחט לעור. פיזור הצבע על ידי המחט מתבצע בהתאם לתכנון מראש, על פי העיצוב שנקבע בתיאום מוקדם עם המטופל.

איפור פנים קבוע יכול להיות כמובן שונה מאדם אחד לשני בעיצוב, ולמעשה קיימים מספר סגנונות עיצוב של כל חלק וחלק בפנים. הדבר הקובע הוא טעמו האישי של המטופל, אם כי מומלץ שלא להשתולל בבחירה, הצבע הרי יוותר על העור לא מעט זמן. את השפתיים ניתן למלא בשלמות, או לשרטט סביבן קו תוחם. לשתי המשימות כדאי לבחור בצבע שאינו בולט או יוצא דופן מידי, ושתואם את גוון העור. עיצוב של תוחם הוא משימה עדינה במיוחד. תוחם בצבע שרחוק מצבע השפה, או שצויר בצורה לא מדויקת במהלך הליך של איפור קבוע, עלול ליצור מראה בולט ומוגזם יתר על המידה.

גם בגבות עדיף ללכת על סגנון קלאסי, להתאים את צורת הגבה למבנה הפנים ופחות לאופנה השלטת כרגע. באיפור אייליינר יש לבחור בין ציור של קו או נקודות בין הריסים- לקבלת מראה ריסים סמיך יותר, לבין מתיחה של קו דק מעל העפעף- לקבלת מראה מאופר וזוהר יותר. אופן איפור העין הנכון הוא מבחוץ פנימה. ניתן להשתמש בצבעים שונים, בהתאם למטרת הביצוע של איפור פנים קבוע: הדגשת ריסים, הדגשת צבע העיניים, וכו'.

בנוסף להדגשה ויפויי תווי הפנים, איפור קבוע מאפשר לשחזר ולתקן מראה של פטמות, "לעבות" שיער דליל, לטשטש צלקות וכתמי פיגמנטציה ועוד. דרך הפעולה דומה- החדרת צבע במחט חשמלית אל העור. בחזה משתמשים בשיטה זו לשינוי צבע של פטמות תקינות, לתיקון צורת העטרה וכן לשחזור מלא של הצורה לאחר ניתוח שחזור שד. איפור קבוע בין שערות דלילות בקרקפת מאפשר יצירת אשליה מסוימת של שיער צפוף. ואילו צלקות וכתמי פיגמנטציה ניתן למלא בפיגמנטים שיקנו למקום צבע הקרוב יותר לצבע העור התקין.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות