חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ניתוח אף פלסטי

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > בלוג ד"ר מוסקונה   > ניתוח אף פלסטי   > הגשמת חלום - חלק 4 - מורידים את הגבס!

הגשמת חלום - חלק 4 - מורידים את הגבס!

 
מאת: רעות אלגזי - מגשימה את חלומה
יום רביעי, 15 בדצמבר, 2010

קטגוריה: ניתוחי פנים

"לילה שלם הייתי עסוקה במישושים של האף ועוד ניחושים על איך הוא ייראה. התהפכתי במיטה, נרגשת לקראת הרגע שאגיע למרכז הרפואי ושם יורידו לי את הגבס, ואולי כבר אוכל לצאת לחופשי מה'כלא' שבבית"

הציפייה לביקורת

אחרי שבוע שלם של צפייה, של ניחושים איך האף ייראה ומתי סוף סוף אוכל לראות את השקיעה, הגיע יום שישי!!


בדרך כלל אני לא מתלהבת מימי שישי. לפי דעתי זה יום מעצבן, תקוע כזה, יום קצר בלימודים ואח"כ שעות של הכנות וניקיונות לשבת. אבל יום שישי הזה הוא אחד מימי שישי הכי חשובים שהיו לי בחיים!

לפני הניתוח וביום הורדת הגבס

עוד רגע ומורידים

לילה שלם הייתי עסוקה במישושים של האף ועוד ניחושים על איך הוא ייראה (כמובן בעדינות כי אני לא רוצה להרוס אף חדש ישר מהניילון). התהפכתי במיטה, נרגשת לקראת הרגע שאגיע למרכז הרפואי ושם יורידו לי את הגבס, ואולי כבר אוכל לצאת לחופשי מה”כלא” שבבית. בשלב מסויים כנראה נרדמתי, כי כשהשעון צלצל כבר הייתי באיחור.

נגיע או לא נגיע?

התחלתי להתארגן ממש במהירות. בחרתי חולצה חדשה, בכל זאת זה אירוע מאוד מרגש; אני פוגשת את האף החדש שלי, בלי מסכות, רק אני והוא!


הגעתי למרכז הרפואי, להפתעתי ממש בזמן. הגר, היועצת של המרפאה, והצלם היו שם כדי לקבל את פני, יחד עם עוד הרבה מאוד אנשים שבאו להוריד את הגבס. זה קצת מוזר לראות כל כך הרבה אנשים שעשו ניתוח אף, אבל לפחות לא הייתי צריכה להתחבא ולשים יד על האף - היה כיף להיות סוף סוף חלק מהכלל.

מורידים את הגבס

נעים מאוד אף חדש!

ד"ר מוסקונה בדיוק יצא מניתוח נוסף, ואז הגיע תורי להוריד את הגבס. האמת, זה קצת כאב. אבל אני ממש שמחה שהצלחתי לראות את האף החדש בפעם הראשונה בלי גבס! הייתי פשוט חייבת! איך אפשר לפספס את זה, אפילו אם זה רק לכמה שניות?


רצתי למראה שבשירותים, ועשיתי הכרות רשמית עם האף. הסברתי לו, כמובן לא בקול רם, שלא יחשבו שאני מוזרה - שאני הבית החדש שלו, ושנהיה חברים טובים!


אחרי שתי שניות ד"ר מוסקונה שם לי על האף כמה פלסטרים כדי למנוע נפיחות, ועוד 48 שעות אפשר יהיה להוציא אותם לבד, ואז אוכל באמת להכיר טוב את האף החדש!

תגיות
ניתוח אף
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים