חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > מנתח פלסטי   > בקרוב: טיפולי בוטוליניום טוקסין ללא מזרק!

בקרוב: טיפולי בוטוליניום טוקסין ללא מזרק!

 
מאת: פרופסור אברהם ברוכין
יום שישי, 25 בדצמבר, 2009


חברה אמריקנית המתמקדת בהחדרת בוטוליניום טוקסין ללא מזרק מודיעה על הצלחתה בשלבי הניסוי הראשונים והתחלת שלבי ניסוי מתקדמים הדרושים לקבל אישור ה- FDA.

מי אינו מכיר את תופעת הפחד ממזרקים? רבים מאיתנו נמנעים אפילו מקבלת חיסון זה או אחר ו/או מתרומת דם, הכל בשל פחד מושרש זה.

מאידך גיסא, למרות נקיטת אמצעי זהירות קפדניים, העובדים בשירות הרפואי: רופאים, אחיות, סניטרים ועובדי נקיון ואחזקה נדקרים לא אחת ממזרקים הנושאים מחוללי מחלות מסוכנים.

השאיפה לפתח אמצעי החדרת תרופות וכימיקלים דרך העור מדירה שינה מעיניהם של מאות חוקרים ברחבי העולם, כבר למעלה ממאה שנים.

תמיד לגלגנו על פרסומות של חברות קוסמטיקה שונות, שהתהדרו בקרמים "להזנת העור" וב"ספיגה מהירה", שכן הדבר היה בגדר בלתי אפשרי ובלתי הגיוני - אם תכשיר קוסמטי יכול לחדור את העור במריחה פשוטה, הרי שגם חיידקים ווירוסים ישמחו ויקפצו על ההזדמנות...

והנה התבדינו חלקית, יש היום מדבקות להחדרת חומרי שכוך כאבים כרוניים, מדבקות לטיפול בבחילה ומחלת ים, מדבקות אינסולין, הורמונים ועוד.

לאחרונה התבשרנו כי חברת Revance Therapeutics מקליפורניה עברה בהצלחה את השלבים הראשונים של ניסוי בג'ל המכיל בוטוליניום טוקסין - המכונה RT001, להעלמת קמטים.

ניסויים בלמעלה מ-200 מתנדבים, ברחבי העולם,הוכתרו בהצלחה רבתי.

ה-RT001 כאמור הוא ג'ל המכיל בוטוליניום טוקסין ושרשת פפטידים, המובילה אותו אל תוך העור, ללא גרימת נזק, בניגוד לזריקות הנוכחיות המחוררות את העור בנקודות שונות, גורמות לא אחת לשטפי דם וחבורות, שלא לדבר על כאב.

כמו כן הג'ל נמצא יעיל במיוחד בההחדרת בוטוליניום טוקסין במקומות רגישים וקשים כמו השרירים התת עוריים בזוית העין, שם נדרשים מיומנות וזהירות מירביים.

החברה צופה שלאחר קבלת האישור המיוחל התכשיר יועדף ע"י 9 מתוך 10 פציינטים פוטנציאלים.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים