חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


מתיחת פנים

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > מתיחת פנים  > מתיחת פנים - שאלות ותשובות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום מתיחת פנים
לקבלת יעוץ שלח טופס

מתיחת פנים - שאלות ותשובות

 
שיתוף פייסבוק

ניצבים לפני ניתוח מתיחת פנים? חוששים ומלאי תהיות ושאלות? לפניכם מבחר תשובות לשאלות נפוצות בנושא ניתוח למתיחת פנים

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

התחום של ניתוחים פלסטיים התפתח בצורה ניכרת בשנים האחרונות. אחד הניתוחים הפופולריים ביותר הינו ניתוח מתיחת פנים. כיום, ניכרת הקפדה יתרה על תוצאת מראה טבעי של הליך המתיחה ולא כפי שנהגו בעבר לבצע את מתיחת הפנים, שלעיתים נראתה לעין בצורה בולטת ומלאכותית.

מה כולל ניתוח מתיחת פנים?

חשוב לדעת כי הטיפול היום הינו כוללני ומקיף יותר מבעבר. אם בעבר נהגו לבצע מתיחת פנים בלבד, הרי שכיום נהוג להכליל בטיפול גם את איזור הצוואר, ולשלב שיטות נוספות כגון הזרקות חומרי מילוי והרמת גבות. בנוסף, הטיפול הכוללני כולל התייחסות למצב העור ביתר איזורי הגוף החשופים בדר"כ ולגיל המטופל. לעיתים אף מתבקש המטופל להראות לרופא המנתח צילומים שלו מגיל צעיר יותר וזאת על מנת לשאוף לתוצאת ניתוח טבעית ככל האפשר. חשוב לדעת כי לסוג העור ישנה השפעה על תוצאת הפרוצדורה של ניתוח מתיחת פנים. דין עור שמנוני ועבה אינו כדין עור דק ויבש.

כיצד מתבצעת פרוצדורת מתיחת הפנים?

ניתוח מתיחת פנים מתבצע לרוב בהרדמה מלאה ואורך כמספר שעות. מתיחת פנים תכלול מספר מריכיבים המשתנים בין מנותח למנותח, בהתאם למצבו וכוללים בין היתר הסרת עודפי עור, שאיבת שומן מיותר, מתיחת שרירי הפנים, מתיחת עור ומילוי חריצים וקמטים. במקרים מסוימים ישולבו בניתוח גם מרכיבים כגון מילוי שפתיים, שתלים לסנטר ואף הרמת עפעפיים. החתך הנעשה במתיחת פנים יבוצע לרוב מאיזור התנוך ועד לקו השיער. ככלל, הצלקת תוסתר מתחת לקו השיער או אף בתוכו. לאחר הניתוח, מאושפז המנותח יום - יומיים, שלאחריהם הוא משוחרר לביתו. את התפרים נהוג להוציא במספר שלבים. ההחלמה אורכת כשבוע עד שלושה שבועות שלאחריהם ניתן לחזור לשגרה. במקרים מסויימים, כחודשיים לאחר הניתוח יעבור המטופל טיפול משלים, הכולל טיפול לייזר. כדאי לדעת שמומחים ממליצים להימנע מחשיפה לשמש במשך ששת החודשים שלאחר הניתוח. תוצאת מתיחת פנים אינה נשארת לעולם ועד כיוון שהעור ממשיך להזדקן במהלך השנים. עם זאת, אין לדעת כמה יחזיקו התוצאות שכן הן תלויות במידת אלסטיות העור, בתזונה, במצב הורמונלי, במידת החשיפה לשמש ובגנטיקה.

מי רשאי לעבור ניתוח מתיחת פנים?

באופן עקרוני כל אדם החפץ בניתוח, יכול לבצעו. יחד עם זאת, מומלץ שלא לבצעו בגיל מבוגר מידי, שכן יתכן והקמטים בפנים יהיו עמוקים מידי. כיום מקובל לבצע ניתוח פלסטי למתיחת פנים בקרב גילאי 40- 75. כמו כן, מתיחת פנים אינה מומלצת לאנשים בעלי לחץ דם גבוה, לסובלים מבעיות גנטיות ולמעשנים כבדים. במידה והמטופל נוטל תרופות באופן קבוע, יש לידע את הרופא המטפל. במידה והמטופל מעשן, עליו להפסיק לעשן כמספר שבועות לפני ביצוע מתיחת פנים.

כיצד לבחור מנתח פלסטי למתיחת פנים?

כבכל פרוצדורה רפואית, יש לבחור את הרופא המנתח בקפידה. תחילה יש לברר האם הרופא הינו כירורג, מומחה בכירורגיה פלסטית. ניתן לבדוק זאת באמצעות משרד הבריאות או באמצעות האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. בנוסף, מומלץ לדבר עם אנשים שנותחו אצלו בעבר. לעיתים, ניתן לקבל מידע חשוב מאנשי המקצוע העובדים בקרבת אותו מנתח פלסטי, כגון אחיות ועובדים אדמיניסטרטיביים. כמובן שאין להסתפק בפגישה עם איש מכירות ויש להיפגש עם המנתח הפלסטי באופן אישי, שכן הכימיה האישית שלכם עימו הינה שיקול מרכזי בבחירתו. רופא מקצועי ידאג לפרט באוזניכם לא רק את הצלחותיו, אלא גם את הסיכונים הכרוכים בהליך מתיחת פנים. לעיתים יציג בפניכם המנתח תמונות של "עבודותיו". יש לקחת זאת בערבון מוגבל שהרי הגיוני שיציג את עבודותיו הטובות ביותר ואת הפחות מוצלחות ידאג להסתיר מכם. מתיחת הפנים הינה פרוצדורה הנראית היטב לעיני כולם ולכן חשוב להקפיד בבחירת מנתח מקצועי ואמין.

לאחר בחירה מדוקדקת של המנתח ולאחר החלטה משותפת עימו על מרכיבי הפרוצדורה של מתיחת פנים, צפוי למנותח שיפור, הן נפשי והן פיזי שיגרום לעלייה באיכות חייו כתוצאה מביצוע ניתוח מתיחת פנים.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - מתיחת פנים







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות