חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


הרמת גבות

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > הרמת גבות  > ניתוח הרמת גבות ומצח - מידע חשוב
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הרמת מצח וגבות
לקבלת יעוץ שלח טופס

ניתוח הרמת גבות ומצח - מידע חשוב

 
שיתוף פייסבוק

במה כרוכה תקופת החלמה לאחר ניתוח הרמת גבות, האם ישנן תופעות לוואי כתוצאה מהניתוח וכיצד יראו פניכם לאחר הרמת גבות ומצח

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

ניתוח הרמת גבות - החלמה

בכל תקופת החלמה לאחר ניתוח פלסטי מומלץ לנוח, לקחת את הזמן ולהירגע והדבר נכון גם לגבי ניתוח הרמת גבות ומצח. מומלץ להימנע מכל פעילות פיזית מאומצת, וכן מקיום יחסי מין או כל פעולה אחרת העשויה להעלות את לחץ הדם, וזאת לפרק זמן של חודש לפחות. בנוסף, יש להישמר ולהימנע מחשיפה ארוכה לשמש במהלך חודש זה. איזור הניתוח עשוי להיות נפוח וייתכנו אף שטפי דם, תחושה רדומה או גירוד.

בשיטה המסורתית של ניתוח פלסטי לצורך הרמת גבות, יתכן ויהיה קושי בפתיחת העיניים כתוצאה מנפיחות העפעפיים בימים הראשונים, אך הנפיחות והבצקת תרד במהרה. על חוסר נוחות באיזור הניתוח, כאב מקומי או כאבי ראש, ניתן להתגבר בעזרת כדורים במרשם רופא, ועל שטפי הדם והנפיחות ניתן להקל באמצעות תחבושות קרות.

זמן ההתאוששות (לרוב, בבית – בדרך כלל אין צורך באשפוז לאחר ניתוח הרמת מצח וגבות, תלוי בסוג הניתוח כמובן), הוא כשבוע, ובמהלכו ההגבלה היחידה היא שאין להתקלח ולחפוף ראש בימים הראשונים שלאחר הניתוח, ומומלץ שלא לצבוע את השיער בשבועיים שלאחריו, ולא להשתמש במייבש שיער בשל סכנה לכוויה (חוסר תחושה של המקום). חשוב מאוד לישון כאשר הראש מוגבה, וזאת בלילה הראשון שלאחר הניתוח. במידה ויהיה צורך בתחבושות ראש וצינוריות ניקוז, הן יוסרו מספר ימים לאחר הניתוח. גם שתל ה- Endotine עשוי להיות מורגש, אך בתוך שבוע-שבועיים החומר יספג ויעלם.

תוצאות ניתוח הרמת גבות

בתום הניתוח כבר ניתן יהיה לראות את השינוי: גבות מורמות, מצח נטול קמטים ועפעפיים מורמים המשווים לך מראה חיוני ונאה יותר, רענן וצעיר. שתל ה- Endotine מאפשר למנתח הפלסטי לתקן בקלות את המראה במידת הצורך במהלך היומיים שלאחר ניתוח הרמת גבות, וגם לאחר מכן. מספר חודשים יעברו עד שניתן יהיה לראות את התוצאה הסופית והקבועה, המחזיקה לכל הפחות בחמש השנים הראשונות שלאחר הניתוח. חשוב לציין כי שתל ה- Endotine עובד כחומר פעיל ומונע נפילה מחודשת של המצח, הגבות והעפעפיים (כלומר, הזמן לא בדיוק ילך לאחור, אבל בהחלט ישתדל לעמוד במקום). כמובן, גם לגורמים תורשתיים וגנטיים יש השפעה, אך במידת הצורך ניתן לחזור על הניתוח בשנים הבאות, או להוסיף הזרקת בוטוליניום טוקסין.

ניתוח הרמת גבות - סיכונים ותופעות לוואי

הנפיחויות, שטפי הדם והכאבים נעלמים כשבוע עד שבועיים לאחר הניתוח. תיתכן גם נשירת שיער קלה בשבועיים שלאחר הניתוח, אך השיער יצמח מחדש. הסיבוכים לאחר ניתוח הרמת גבות ומצח נדירים ביותר: ריפוי לא תקין של הצלקת שישאיר אותה גלויה (לרוב הצלקת נמצאת מאחורי קו השיער והינה בלתי נראית גם כך). חוסר תחושה סביב הצלקת, ונשירת שיער תמידית סביב הצלקת גם הם סיבוכים אפשריים אך נדירים. בנוסף, לעיתים נגרמת אי-סימטריה בגבות, תוצאה שניתן לתקנה לאחר מספר חודשים. כמובן, עם הופעת זיהום או דימום בימים שלאחר הניתוח – יש לפנות מיד לרופא המטפל.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הרמת מצח וגבות







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות