חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי פנים באסתטיקה

ניתוחי פנים  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח אף?

הכנסו לשאלון וגלו!


הרמת גבות

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי פנים  > הרמת גבות  > ניתוח הרמת מצח - נפטרים ממראה הפנים העייף והזועף
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הרמת מצח וגבות
לקבלת יעוץ שלח טופס

ניתוח הרמת מצח - נפטרים ממראה הפנים העייף והזועף

 
שיתוף פייסבוק

ניתוח הרמת מצח הינו ניתוח פלסטי פשוט למדי אשר יפתור עבורכם את מראה הפנים העייף או הזועף. בטרם מתחילים, קראו למי הוא מתאים

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

עד לאחרונה, נחשב ניתוח פלסטי קוסמטי זה לאחד המסובכים והכואבים שהמציאו מנתחים פלסטיים, ובלי ספק אישש לא אחת את הטענה שצריך לסבול כדי להיות יפה. האמנם? ניתוחי הרמת גבות ומצח מבוצעים בדרך כלל אחרי גיל ארבעים, כאשר איזורי הגבות, המצח ולעיתים העפעפיים מתחילים לצנוח ומשווים לפנים מראה עצוב ועייף. ניתוחים פלסטיים אלה מתאים לגברים ונשים בני גיל 35 עד 70, וכיום מדובר בניתוח פשוט למדי; "הגרסה המוקטנת" של ניתוח מתיחת פנים.

ניתוח הרמת מצח וגבות מודרני ניתן אף לבצע בהרדמה מקומית, וזמן ההתאוששות שלו קצר. הוא כולל החדרת שתל Endotine קטן אל עור המצח, שתל אשר ממשיך להשפיע בעתיד ולתרום לעור חלק ונטול קמטים, למראה צעיר ורענן ולגבות ומצח זקופים. עם זאת, ניתוח פלסטי חדיש זה לא מתאים לכולם – במבני עור ופנים מסויימים עדיין יהיה צורך לנתח בשיטה הישנה.

ניתוח הרמת מצח - לפני הניתוח

האלמנט המשמעותי ביותר של ניתוח הרמת מצח וגבות הוא לזהות את סוג הניתוח הדרוש. רבים הזקוקים לניתוחי הרמת מצח וגבות מאמינים שהם זקוקים למעשה לניתוח הרמת עפעפיים, בגלל מראה העפעפיים הנפול, המשווה לפנים מראה עייף או זעוף. למעשה, פעולת המצח וקמטי ההבעה הנגרמים עם הזמן, הם אלו היוצרים את מראה העפעפיים הנפול. ניתוח הרמת גבות ומצח פותח את העיניים, ומשפר את מראה הגבות, המצח ואיזור העיניים כולו.

חשוב לאבחן נכונה את הניתוח הרצוי. ניתוח הרמת מצח וגבות יכול להיעשות בנוסף לניתוח הרמת עפעפיים, או כחלק מניתוח מתיחת פנים, אשר רובה נעשית כיום באמצעות בוטוליניום טוקסין.

לפני ההיוועצות עם מנתח פלסטי, קל מאוד להחליט האם אתם מעוניינים לעבור ניתוח הרמת מצח וגבות, בעזרת בדיקה פשוטה של משיכת המצח כלפי מעלה ובחינת מראה העיניים שנתקבל במראה. בניגוד לבדיחה, לא מומלץ פשוט להדק את עור המצח עם זוג אטבי כביסה, אלא להשאיר זאת בידי המומחים...

לאחר שקיבלת החלטה לבצע ניתוח הרמת מצח וגבות, במידה ואתם מעל גיל 40 תתבקשו לבצע בדיקות דם וא.ק.ג סדרתיות. מלבד זאת, ההכנה היחידה לניתוח היא חפיפת השיער בלילה הקודם לו.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הרמת מצח וגבות







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות