חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול הרמת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הקטנת חזה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הקטנת חזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של יערה

 
שיתוף פייסבוק

"אני מרוצה מאוד מההחלטה לעבור ניתוח הקטנת חזה ומהתוצאות, ואם הייתי יודעת שהשינוי יהיה כזה משמעותי, הייתי עושה אותו בגיל צעיר יותר."

מאת: יערה, חיפה

תמיד שנאתי את החזה שלי. הוא היה גדול מאוד ותמיד משך את כל תשומת הלב. כל הבחורים שהייתי מדברת אתם, תמיד היו מדברים אל החזה שלי במקום אלי. הרבה זמן חשבתי לעבור הקטנת חזה בשביל להפסיק להיות 'הבחורה עם החזה הענק' אך תמיד חששתי מההליך.

לאחר ששנים התלבטתי וחששתי, החלטתי ללכת לייעוץ. כבר התחלתי לסבול מכאבי גב בגלל המשקל הגדול שסחבתי מקדימה, לא הצלחתי למצוא שום בגד ים נורמאלי שיתאים לי, וגם נמאס לי ללבוש כמה חזיות כל פעם שרציתי לעשות ספורט. אמרתי לעצמי שמקסימום, אם לא יראה לי, אני לא חייבת להמשיך עם זה. כיוון שחוץ מזה שהחזה שלי היה ענקי, הייתה לי גם אסימטריה בחזה משמעותית, מאוד חששתי להראות את החזה ולהיחשף בפני מישהו זר.

קבעתי תור לייעוץ אצל מנתחת ששמעתי עליה המלצות ממספר בחורות. בפגישת הייעוץ המנתחת הסבירה לי מה ההליך כולל, איך הוא מתבצע, כמה זמן ייקח לי להחלים ממנו ולמה אני יכולה לצפות בסופו. כיוון שהמנתחת הייתה מאוד מקצועית בפגישה, יצאתי ממנה עם תחושה טובה מאוד והחלטתי שאני הולכת לעשות ניתוח הקטנת חזה.

הניתוח היה בהרדמה מלאה, כך שאני לא זוכרת ממנו שום דבר. כשהתעוררתי היו לי מעט כאבים, אך ממש לא נורא. הייתי בטוחה שצפויים לי כאבים ממש חזקים לאחר הניתוח, ומאוד הופתעתי כשהתעוררתי והרגשתי רק כאבים קלים. אחרי שהשתחררתי מבית החולים הרגשתי ממש מאושרת. ידעתי שהחיפושים הנואשים אחר בגד ים או חזייה שיתאימו לי נגמרו, ושעכשיו אוכל להיכנס לכל חנות ואפילו לקנות חזייה שאוהב ושתהיה יפה בעיני, במקום לקנות חזייה שלא מוצאת חן בעיני אבל מתאימה לי מבחינת גודל.

אולי זה ישמע לכם קצת קיטשי, אבל ממש הרגשתי שרק עכשיו החיים שלי באמת מתחילים. סוף כל סוף עמדתי זקופה ולא כפופה, כאבי הגב התמעטו ולא הרגשתי שאני סוחבת על עצמי משהו מיותר ומכביד. בימים שלאחר הניתוח להקטנת החזה נעזרתי הרבה באנשים אחרים כיוון שהיא לי קשה לקום ולהיכנס למיטה (לאחר הניתוח צריך לנוח הרבה). עדיין היו לי קצת כאבים, אז המשכתי לקחת משככי כאבים עוד מספר ימים.

בפעם הראשונה שיכולתי להוריד את החזיה ששמו לי לאחר הניתוח, ראיתי שהחזה נפוח ושיש עליו שטפי דם, אבל באותו רגע זה בכלל לא הפריע לי, כל כך שמחתי, הייתי ממש מאושרת לראות את גודלו החדש של החזה שלי.

שטפי הדם והנפיחות נעלמו בהדרגה ואני נותרתי עם חזה סימטרי, שמתאים בגודלו לגוף שלי. אני מרוצה מאוד מההחלטה לעבור ניתוח הקטנת חזה ומהתוצאות, ואם הייתי יודעת שהשינוי יהיה כזה משמעותי, הייתי עושה אותו בגיל צעיר יותר.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הקטנת חזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. תני המלצה לגבי המנתחת
ליאת סול, 04/10/2008
1. היי יערה...
הילה כהן, 24/08/2008