חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתה יודע הכל על טיפול גניקומסטיה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות הקטנת חזה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הקטנת חזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של הילה

 
שיתוף פייסבוק

"כל תפיסת הגוף שלי השתנתה לטובה בזכות הניתוח..."

מאת: הילה, צפון

מאז תחילת גיל ההתבגרות קיבלתי תגובות מקנאות על החזה הגדול שלי. כל בעלות החזה הקטן סיפרו לי תמיד איך הן רוצות חזה גדול יותר ואפילו חושבות לעשות הגדלה. הסיפור שלי הוא הפוך: אמנם אהבתי את מראה החזה שלי והייתי גאה בו כשהתחיל לצמוח, אבל כשהגעתי לאחת המידות הגדולות ביותר – דאבל די – המשא הכבד התחיל להעיק עליי. אני עוסקת הרבה בספורט והשדיים הכבדים פשוט הפריעו לי לקפוץ ולרוץ, שלא לדבר על כאבי הגב. בנוסף, בשלב מסוים כבר התחיל להימאס לי היחס התמידי לחזה שלי, אפילו שרובו היה קשור למחמאות. הגעתי למצב שהגוף שלי כבר לא נראה לי יפה ורציתי חזה ממוצע יותר, ולא בולט כל כך.

כשהחלטתי לעשות ניתוח הקטנת חזה שמעתי הרבה תגובות נוסח 'הייתי מתחלפת איתך' ואזהרות מסיבוכים אפשריים, אבל נשארתי נחושה בדעתי למרות שגם אני פחדתי. כשחיפשתי מנתח, היה חשוב לי מאוד שהוא יהיה מנוסה ביותר תחום, ואכן בחרתי בסוף במנתח שמתמחה בתחום ניתוחי החזה, שחברה המליצה לי עליו. כבר בשיחה הראשונה הוא הסביר לי מה הסיכונים בניתוח. למרות הפחד, החלטתי שהבחירה ברופא מומחה מקטינה את הסיכוי לסיבוכים, וקבעתי את הניתוח. לפני כן בחרנו את היקף החזה הרצוי לי ומדדנו את ההיקף הנוכחי.

לפני הניתוח הרדימו אותי, ואחרי 6 שעות התעוררתי עם כאבים חזקים מאוד ועם חבישה על החזה. הרופא וידא שיש לי תחושה בשדיים, שלשמחתי אכן הייתה שם... את היום שלמחרת ביליתי בשינה בהשפעת משככי כאבים. האזור נשאר נפוח, רגיש ואדום מאוד למשך הימים הבאים, ואסור היה לי (או למישהו אחר כמובן..) לגעת באזור.

את התחבושות הורדתי בפעם הראשונה יומיים לאחר הניתוח, בכדי להתקלח, והורדתי אותן סופית 10 ימים אחרי הניתוח. אחרי שירדה הנפיחות הראשונית, ראיתי בפעם הראשונה את תוצאות הניתוח ולא האמנתי שהחזה הזה באמת שייך לי... הוא היה פרופורציונאלי לשאר חלקי הגוף ונראה כאילו זה בדיוק הגודל שהוא אמור היה להיות בו מלכתחילה.

לאחר 10 ימים הייתי בביקורת אצל הרופא, שהוריד לי את התפרים ואמר לי להמשיך ללבוש מחוך תומך למשך חודשיים. חוץ מזה חזרתי לשגרה היומיומית שלי, במגבלות קלות של תנועה ורגישות באזור החזה. כמו כן נזהרתי מאוד משמש ומזיהומים, שעלולים ליצור צלקות ולפגוע בהחלמה.

אני מרגישה שהניתוח הפך אותי לחופשייה וקלילה יותר (איבדתי 2 קילו ממשקל גופי בלי להתאמץ!), וכל תפיסת הגוף שלי השתנתה לטובה בזכותו. אחרי שהתאוששתי לגמרי מהניתוח חזרתי לעשות ספורט, והיה לי הרבה יותר נוח וקל. לשמחתי אני לא סובלת משום תופעת לוואי, ואני בטוחה שהבחירה שלי במנתח מנוסה תרמה לכך רבות.

שיהיה לכולן בהצלחה!

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הקטנת חזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. תודה..
הילה, 05/08/2008