חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הטיפול בהזעת יתר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפולי צלוליט

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות טיפולי צלוליט  > ניסוי בטכנולוגיה חדישה לטיפול בצלוליט
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

ניסוי בטכנולוגיה חדישה לטיפול בצלוליט

 
שיתוף פייסבוק

הייתכן שעידן עור התפוז הגיע לקיצו? ניסוי חדש מבטיח לטפל בבעיה אחת ולתמיד

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

מי לא נתקלה בתופעה המרגיזה הקרויה צלוליטיס? מסתבר ש 90% מהנשים סובלות או יסבלו במהלך חייהן מצלוליט - אותן גבשושיות וגומות קטנות ומטרידות שמופיעות על גבי העור, בעיקר באזור הירכיים, הישבן, הבטן והשוקיים.

מה עושים עם כן? עשרות קרמים ומוצרים שונים טוענים שהם אלו שיוכלו להעניק לכם עור רך וחלק, נטול כל עקבות צלוליט. למרבה הצער, עדיין לא נמצא הקרם שאכן יספק את הסחורה בצורה טובה כמובטח. שיטות אחרות, יעילות יותר מוצעות כפתרון לבעיה – אנדרמולוגיה ושיטת ה Tri-Active הן חלק משיטות אלו.

לאחרונה יצא לדרך ניסוי חדש ומבטיח הקשור לטיפול הסרת צלוליטיס. על פי אתר "prweb", ד"ר סטיוארט וונג, מנתח פלסטי העובד בשיתוף פעולה עם חברת תרמאג' הודיע חגיגית כי מחפשים מועמדים מתאימים לבדיקת יעילותו של טיפול חדשני ולא פולשני שנועד לתת מענה לבעיית הצלוליט בירכיים. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר חדש בשם "תרמאטיפ", בסופו המטופל צפוי לזכות בעור חלק והדוק נטול צלוליט.

צלוליט הוא למעשה שכבת שומן עבה ונוקשה יחסית, המקבלת אספקת דם מועטה ולכן קשה מאוד עד בלתי אפשרי להפטר ממנה. הסיבות לצלוליט אינן מובנות לחלוטין וקשורות לתהליכים הורמונאליים, סגנון חיים וגנטיקה.

מכשיר התרמאטיפ שולח קרינה אלקטרומגנטית באותו התדר באמצעותו פועל הרדיו, ובדומה לו אינו נחשב למסוכן. הקרינה עוברת על גבי ודרך העור ומחממת את הרקמות הסמוכות, ביניהן רקמת השומן התת-עורית. הקרינה הנשלחת היא למעשה אנרגיה המעודדת פירוק של רקמת השומן ויצירת חומר בשם קולגן המהווה מרכיב חשוב בעור ובעל השפעה רבה על האלסטיות שלו. במהלך הטיפול המטופל צפוי לחוש תחושת חמימות ולרוב מדובר בתחושה נעימה ונוחה.

מפגש אחד מספיק בשביל לגרום לשינוי, כאשר התוצאה משתנה בין המטופלים ונעה בין שיפור בינוני לשיפור משמעותי מאוד. בטיפול כאמור, מתחיל תהליך אשר תוצאותיו יופיעו בהדרגה כעבור ימים עד שבועות, וצפויות להישאר אף שנים.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות