חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול לאיפור קבוע?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפולי צלוליט

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות טיפולי צלוליט  > טיפולים אסתטיים - שימוש באוזון
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

טיפולים אסתטיים - שימוש באוזון

 
שיתוף פייסבוק

האוזון משמש לטיפול בניתוחים דרמטולוגיים, לטיפול באקנה וברפואה פנימית. כעת ניתן לעשות שימוש באוזון גם בעולם הטיפולים האסתטיים

מאת: ד"ר נמירובסקי, מרפאת ד"ר איימס

התפתחות מדעי הרפואה מכוונת בימים אלו לטכנולוגיות אשר מאפשרות לא רק טיפול יעיל במחלות, אלא גם מאפשרות את מניעתם ומגבירות את הפוטנציאל הויטאלי של הגוף. אחת מהטכנולוגיות המתקדמות הללו הינה תרפיית אוזון.

לתרפיית האוזון ישנם שימושים רבים אשר באים לידי ביטוי בתחום הניתוחים, דרמוטולוגיה, אורולוגיה, ורפואה פנימית. אין כל סיבה מדוע לא ניתן לעשות אפליקציה של תרפיית אוזון לתחום הקוסמטולוגיה.

בקוסמטולוגיה משתמשים בתרפיית אוזון לטיפול באקנה להצמחת שיער, לתיקון של צלוליטיס וסילוק משקעי שומן.

תרפיית אוזון משיגה תוצאות ע"י יצירת תהליך בקטריצידי, אנטיויראלי וע"י חיזוק המערכת החיסונית.

תרפיית אוזון היא בעלת תכונות משמרות ומתקנות את היופי הטבעי ואת בריאות העור. היא לא מסתירה את הפגמים בעור, אלא יוצרת תהליך של נורמליזציה ומעודדת פעילות תקינה של העור.

הזדקנות ברמת האפידרמיס מואצת על ידי דיכוי של תהליך חלוקת התאים, התעייפות האפירדמיס, עלייה בשכבת הקרטין, צימצום האלסטיות והגברת העיוות של האפדרמיס שנותר, הגורמים ליצירת קמטים עמוקים יותר.

העור מתפקד בצורה תקינה כאשר יש תהליך תקין של הזנה ושל חלוקה של תאי אפידרמיס. המנגנון הטבעי של הזנת תאים ממוש על ידי רקמה נוזלית, לימפה ופלזמה.

האפקטיביות התפעולית של המערכת הנ"ל ואיכות הזנת האפידרמיס יורדת בצורה ניכרת כאשר היא מושפעת מהזדקנות סביבתית ברמת הדרמס, ואף מואצת על ידי שינויים בהרכב הקולגן וסיבים אלסטיים.

כאשר קולגן נחשף לרדיקלים חופשיים, הוא יוצר תהליך של חיבור בקולגן ולכן אנזימים של קולגן אשר אחראיים להפחתה בתנאים הנורמטיבים, נפגעים ומונעים מהקולגן לעשות את עבודתו התקינה.

תהליך זה גורם להצטברות של סיבי קולגן אשר שונו באופן פתולוגי, להפחתה ביכולת לשמירת נוזלים והפחתה טוטאלית של רמת נוזלים בדרמיס.

כל זה גורם להפרעה פונקציונלית של אנזים ה:HYALURONIDASE אשר אחראי ליצירה תקינה של HYALURONIC ACID והגדרת התדירות של ההשפעה על העור.

לאור תהליך ההזדקנות, תפקודם התקין של אנזימים מסויימים האחראים על השרשרת הנשימתית ומגבירים את תהליך המיזוג של אנזים ה CYTOCHROME OXIDAS המוביל לרמת אנרגיה פחותה בתאים ופוגע בהתחדשות תאי האפידרמיס, גורם להתעייפות וחלוקה של סיבים אלסטיים והתוצאה של תהליכים פתולוגיים אלו הינה היווצרות של קמטים.

ניתן לבלום את הזדקנות העור ומבנה העור יכול לעבור תהליך של שיחזור על ידי ניטרול התהליכים הפתולוגיים הנ"ל, אשר יוביל לא רק לסילוק הסימפטום של הקמטים, אלא גם יטפל בשורש הבעיה. וזוהי בדיוק המטרה של תרפיית אוזון.

האוזון הוא חומר טבעי היוצר תהליך מורכב בעל השפעה מהותית על גוף האדם. לטיפול בעור "בעייתי" וקמטים, השיטות המומלצות הן תרפיית אוזון ממוקדת ותרפיית אוזון שיטתית. הדרך הממוקדת מטפלת באמצעות הזרקות של אוזון ברמה תת עורית ותוך עורית. הדרך השיטתית משתמשת באינפוזיית אוזון, הימותרפיה והנשפה של אוזון דרך הרקטום. הגישה לטיפול ודרך הטיפול המועדפת תלויות לשיקול דעתו של המטופל. ההבדל המהותי בין תרפיית זו לאחרות הוא שהיא פועלת גם המישור החיצוני וגם במישור הפנימי ועוזרת להשיג תוצאות ארוכות טווח.

התוצאות ניכרות לרוב כבר לאחר שלושה עד ארבעה טיפולים : החלקת קמטים, שיפור באלסטיות של העור, שיפור בצבע העור, מראה זוהר, הפחתה של יובש העור ועוד. שיפור ברמה הקלינית ניכר כבר אחרי הטיפול הראשון. עד היום לא תועדו שום מקרים של תופעות לוואי או סיבוכים רפואים כלשהם.

צלוליט

צלוליטיס הינה בעיה המשפיעה על נשים באופן אקסקלוסיבי ומיייצגת תהליך של שינוי פתולוגי של תאי שומן. שינוי פתולוגי זה נוצר ברקמות שומניות בגלל גורמים גנטיים, סביבתיים, הריון ולידה, הפרעות הורמנליות ונטילת גלולות נגד הריון וכמו כן השפעות של גיל וסגנון חיים.

לטענת גורמים שונים, בין 80%-95% מהנשים סובלות מצלוליטיס והאזורים הראשיים שנפגעים הם אזור הירכיים והישבן, לעיתים נדירות הגב והזרועות.

השלב הראשוני של צלוליטים מאופיין על ידי תסמונת מיקרו מחזורית, נפיחות, סטגנציה,קיפאון של נוזלים ברקמות תת עוריות הגורמות להצטברות מוגברת של צלוליטיס ובמקרים של התקדמות יכולה להוביל למצב של פיברוסקלרוטי. רקמות שומניות ממלאות תפקיד חשוב של הזרמת אנרגיה לגוף. כל תא שומני מוקף בתעלות דם צרות לכן בא במגע עם דם באופן רציף. ברקמות שומן בריאות התא השומני מקבל כמות מספקת של חמצן, חומרים תזונתיים ותוצרים של פעילות תאית מוסרים על ידי קרום התא ונסחפות עם זרם הדם.

הפרעות בתהליך התקין הנ"ל גורמות ליצירה של חוסר חרמצן ברקמות, רעלת, חומציות יתר של הדם ולבסוף הם גורמות לצלוליטיס. לכן הסיבה העיקרית להתפתחות צלוליטיס הינה הפרעה מיקרו-מחזורית המובילה לבצקת שמובילה לבעיות בהמודימנמיקה ויוצרת מעגל קסמים אכזרי.

הטיפול בצלוליטיס צריך להתמקד ב:

1.איתור וסילוק גורם המחלה

2.תיקון תהליכים פתולוגיים הגורמים להתפתחות המחלה.

3.העלמת התוצאות של התהליך הפתולוגי.

שלוש המטרות הנ"ל ניתנות להשגה ע"י טיפול בתרפיית אוזון.

ההגיון מכתיב שיש צורך בטיפול בשלבים במוקדמים של יצירת צללוליטיס כאשר מדובר רק בעיה אסטתית שמצריכה מס' זריקות תת עוריות בכדי להשיג תוצאה קוסמטית טובה, אך רצוי לטפל בצלוליטיס ע"י שילוב של דרך הטיפול המקומית ודרך הטיפול השיטתית.

תהליך זה יספק תוצאות בולטות יותר שיחזיקו מעמד זמן ממושך יותר על ידי שיחזור האיזון ההורמונלי, רמות פרוטאינים ותהליך מטבוליזציהה של שומן ופחמחמות. ועוזרות להפחית במהירות את התוצאות של מתח ועייפות כרונית, עוזרות לאזן את תהליך ההתרגשות ואינהיבציה של מערכת העצבים ומעלות את הספקת החמצן לגוף.

שיטת ותכיפות הטיפול קובעות באופן אינדיוידואלי ותלויות ברמת התפתחות וצורת הצלוליטיס, גיל רגישות לכאב, גודל האזור המטפול וכו'.

תהליך הטיפול הרגיל כולל בין 10 ל-20 טיפולים בשיעור של 1 עד 3 בשבוע.

גז אוזון מוחדר ברמה תת עורית בעזרת מיקרו מחטים באור של 4 או 30 מילימטר. התצאות ניכרות אחרי 3 עד 5 טיפולים. המטופלת מרגישה הקלה באיזור המטופל, שינוי בפיגמנטציה וירידה בבצקות. בשלב הבא של הטיפול יש ירידה משמעותית או היעלמות מוחלטת של הסימפטומים.

הטיפול גם יכול להועיל בחיטוב הגוף: הסנטר, הפנים, החזה, היריכיים, והישבן, וגם יכול להשפיע על אזורי הבטן בצורה שבה דיאטה או חיטוב מסוג אחר אינם מצליחים.

הנוסחה המנצחת של תרפיית האוזון הינה בשילוב של טיפול חיצוני ופנימי המאפשרת הקלה לתקופה של בין חצי שנה עד שנה, לעומת טיפול אחרים אשר תוצאותיהם מחזיקות מעמד בין חודש עד חודשיים.

לאור התוצאות ממבחנים קליניים רבים ניתן לטעון שתרפיית האוזון היא אחת מהשיטות האפקטיביות ביותר הזמינות כיום, ללא כל תופעות לוואי או סיבוכים אשר דווחו עד היום.

המאמר באדיבות ד"ר נמירובסקי.

קישורים:
מרפאת ד"ר אריק איימס
פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות