חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול לאיפור קבוע?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות טיפולי צלוליט

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות טיפולי צלוליט  > המילה האחרונה לטיפול בצלוליט
לפורום בנושאלוח מרפאות

קרופניק

המילה האחרונה לטיפול בצלוליט

 
שיתוף פייסבוק

סובלים מבעיית הצלוליטיס? חידושים טכנולוגיים מאפשרים כיום לטפל בצלוליט בהליך פשוט ולא פולשני. קיראו עוד על המילה האחרונה לטיפול בצלוליט

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

אחד מסימני הזמן האכזריים ביותר עבור נשים רבות (וישנם גם גברים שסובלים מכך) קשור בצלוליט. אותו "עור תפוז", המאפיין את הישבן והירכיים, הבטן והזרועות, ככל שחולף הזמן, ובעיקר אחרי הריונות ולידות (אבל לא רק!). ואולם, אל תאמרו נואש! ההתפתחות הטכנולוגית המואצת לא פסחה על תחום הטיפולים האסתטיים וכיום ניתן בקלות, בהליך שאינו פולשני להחזיר עטרה ליושנה – ולמצק מחדש את העור המדולדל באזורים האמורים.

צלוליט מהו?

למעשה מדובר בהצטברות של תאי שומן ברקמות העדינות שמתחת לעור, בעקבות זרימת דם וניקוז רעלים לקויים באזורים בהם הוא מצטבר. כתוצאה מהצטברות זו העור מאבד מהאלסטיות שלו (רקמת הקולוגן המחברת בין התאים מתעוותת) ומתקבל מראה גבשושי, לא אחיד המתאפיין בנקבוביות.

מחקרים שניסו לעמוד על הסיבות להיווצרות הצלוליט בנשים מסוימות על פני אחרות מצאו כי למרכיב הגנטי יש חשיבות מרכזית. סיבות אחרות כגון תפקודה של מערכת הלימפה לא הוכחו בצורה מובהקת.

כיצד מטפלים?

אם את סובלת מהופעתו של "עור התפוז" על ישבנך, כדאי שתדעי כי בשנים האחרונות חלו תמורות משמעותיות בתחום הטיפול בצלוליט. הבולט שבהם הוא טיפול באמצעות גלי רדיו וואקום שלו תוצאות מדהימות. אנרגיית גלי הרדיו מוחדרת לעור שחומם בטרם עת בתדר גבוה. באמצעות הוואקום מגיעה אנרגיית גלי הרדיו עד לרקמת השומן שהתעוותה ויצרה את המראה המנוקד, הבלתי אחיד של העור.

השילוב בין חימום האזור, שימוש בוואקום ואנרגיית גלי הרדיו מביא לפירוק טבעי של שכבת השומן ולסילוקה. התוצאה המתקבלת: עור חלק ומוצק ומתוח בהרבה. התוצאות הטובות ביותר מתקבלות בצלוליט קל עד בינוני. הטיפול בשיטה המתוארת להלן אינו כואב או פולשני והוא אורך פחות משנה. אחרי ההליך ניתן לחזור מידית לשגרה.

כיצד לשמור על תוצאות לאורך זמן?

טיפול בצלוליט על פ רוב יערך בסדרה של מפגשים. כבר אחרי 5 טיפולים יראו רוב הנשים שינוי בתחושת העור ובמראהו באופן משמעותי. ואולם, מי שתבחר לקחת סדרה של עשרה טיפולים, תקבל מראה משופר ללא הכר שגם ישמר לאורך זמן רב יותר. המלצת הרופאים המטפלים היא לחזור לטיפול תחזוקה מדי חצי שנה עד שמונה חודשים.

לצד הטיפול מומלץ להקפיד על תזונה בריאה (מופחתת שומן וכזו המעודדת את הגוף להיפתר בקלות מרעלים אחרים) וכן על פעילות גופנית, המעודדת כשלעצמה זרימה משופרת של הדם וניקוי רעלים.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות