חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הטיפול בהזעת יתר?

הכנסו לשאלון וגלו!


Body Tight

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > באדי טייט  > Body Tight – סיכונים ותופעות לוואי
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום טיפול בהמסת שומן
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

Body Tight – סיכונים ותופעות לוואי

 
שיתוף פייסבוק

כמו בכל טיפול רפואי, גם במקרה של טיפול Body Tight יכולות להופיע תופעות לוואי. קראו כאן על הסיכונים ותופעות הלוואי שעלולים להופיע בטיפול Body Tight. חלק 3

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

ככלל, טיפול ה- Body Tight נחשב כבטוח למדיי, אך כמו כל פרוצדורה רפואית קיים הסיכוי להופעת תופעות לוואי. תופעות לוואי של הטיפול ב- Body Tight צפויות להופיע בעיקר בשבוע הראשון עד החודש הראשון שלאחר הטיפול, והן כוללות שינויים באזור המטופל שחולפים מעצמם. בדומה להליכי המסת שומן רבים, ייתכן מראה א-סימטרי, גבשושיות ותחושה שכאשר נוגעים במקום ישנם גושים קטנים. נפיחות, כאשר תופיע, תהיה בימים הראשונים ותלווה בסימנים כחולים, סגולים וירוקים שמעידים על שטפי דם פנימיים קלים, בדומה למה שקורה כשמקבלים מכה יבשה. לבישת המחטב לאחר טיפול Body Tight מסייעת במניעה וצמצום של תופעות אלו, וחשוב לבחור מחטב במידה הנכונה: מחטב לוחץ מדי עשוי לגרום לכאבים או להגביר כאב קיים. תחושות אי נוחות וכאב מתרחשות בחלק מהמטופלים בימים שלאחר ההליך, ועליהן ניתן להתגבר בעזרת משככי כאבים מהסוג שנמכר בבתי המרקחת ובפארמים ללא מרשם (אדוויל, אקמול, אופטלגין וכו'). מי שרגיש מאוד לכאב יכול לבקש מהרופא המטפל מרשם למשככים חזקים יותר. בכל מקרה, הכאבים חלשים לאין שיעור מאלו הנלווים לניתוח שאיבת שומן מסורתי. Body Tight אינו מצריך הרדמה מלאה אך חומרי הטשטוש ו/או ההרדמה המקומיים הם חומרים חזקים, שמשפיעים על הגוף, ויכולים להשפיע למשך כל היום בו מתבצע ההליך: מומלץ לא לנהוג, במיוחד לא מייד לאחר הטיפול, ותתכן סחרחורת במעבר מהיר בין ישיבה או שכיבה לקימה.

Body Tight - סיבוכים ותופעות לוואי אחרות

Body Tight עשוי לגרום סיבוכים קלים כמו זיהום באזור המטופל. זאת ניתן למנוע בעזרת אנטיביוטיקה, אותה רושם הרופא המטפל. בימים הראשונים שלאחר Body Tight תתכן תחושת צריבה באזור החתכים, שנסגרים מעצמם תוך מספר ימים. חשוב להקפיד על מריחת משחה בהתאם להוראות הרופא וכיסוי המקום למניעת זיהום. אנשים מבוגרים, צעירים מעשנים או אחרים עם זרימת דם בלתי תקינה וריפוי איטי של פצעים – אצל כל אלה ריפוי החתך יכול להמשך גם שבוע, וחשוב להקפיד מאוד על שמירה מפני זיהומים. בימים הראשונים תתכן מעין 'דליפה' של נוזלים דרך החתך – זוהי תופעה חיובית שנובעת מהפעולה של המסת שומן, ואלו הן שאריות השומן ונוזלים אחרים שמתנקזים החוצה. גם אם צבע הנוזלים הוא אדום, אין מה להיבהל.

סיכונים בהליך Body Tight שמשלב מספר אזורי טיפול

מי שבחר לבצע Body Tight במספר אזורים במקביל עשוי לעבור הרדמה מלאה ולא מקומית. כל עוד מדובר באדם צעיר ובריא הסיכון מזערי, אך קיים: הרדמה מלאה מגדילה מעט את הסיכונים בכל הליך או פרוצדורה. חשוב להקפיד על מרפאה מוסמכת, שיש בה מרדימים מקצועיים ועמדת טיפול נמרץ, ויש לעדכן את המרדים בכל תרופה, רגישות או תוסף מזון שנוטלים. הליך Body Tight משולב, שכולל מספר אזורי טיפול, מגדיל גם את תחושת אי הנוחות שאחרי הטיפול: כל תופעות הלוואי שצפויות בהליך יחיד מוכפלות בהתאם למספר אזורי הטיפול. אם מופיעים כאבים, נפיחות או תחושת עקצוץ בחתכים - הם יופיעו בכמה מקומות בגוף, והכאב יורגש ביתר שאת. רצוי לשקול משככי כאבים שניתנים במרשם. עם זאת, מטופלים בריאים לא צריכים לחשוש לרכז בפרוצדורה אחת מספר טיפולי Body Tight ויכולים ליהנות מהעלמת השומן המיותר בכל הגוף.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - טיפול בהמסת שומן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות