חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול עיבוי שפתיים?

הכנסו לשאלון וגלו!


באדי טייט

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > באדי טייט  > באדי טייט – החלמה ותוצאות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום טיפול בהמסת שומן
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

באדי טייט – החלמה ותוצאות

 
שיתוף פייסבוק

לאילו תוצאות ניתן לצפות אחרי טיפול באדי טייט? כמה זמן אורכת תקופת ההחלמה? חלק 4

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

באדי טייט נחשב הליך פשוט, קל ומהיר, והתוצאות יכולות להיראות בשלמותן מייד או להתגלות לאט לאט במשך תקופה של שבועיים - שלושה עד חודשיים או שלושה חודשים. בדומה להליכים אסתטיים רבים -המסת שומן, שאיבת שומן, הצרת היקפים, ניתוחי חזה ועוד - משך ההחלמה נחלק לשניים. החלק הראשון הוא החלמה ראשונית של הגוף מההליך עצמו, והחלק השני כולל התייצבות של האזור המטופל עד לתוצאות מלאות. לאחר טיפול באדי טייט אזור הטיפול הופך מעוצב ומוצק יותר, השומן נעלם והעור גם הוא הופך חלק ומתוח יותר.

החלמה לאחר טיפול באדי טייט

מלבד החתכים עצמם שמחלימים ונסגרים תוך מספר ימים, מהלך ומידת הקושי של ההחלמה תלוי במספר האזורים שעברו טיפול ו/או בהיקף האזור המטופל. כאשר מדובר באזור יחיד וקטן כגון ברכיים, החלמה ראשונית מטיפול באדי טייט מתרחשת תוך כמה שעות, וגם אנשים בעלי סף כאב נמוך מצליחים לחזור לשיגרה כבר באותו היום. המחטב, במקרה כזה גרב אלסטית, משלים את התייצבות אזור הטיפול למשך שלושה שבועות שבסיומם ניתן להסירו. החלמה מהליך באדי טייט נרחב יותר, שמשלב מספר אזורי טיפול או מיושם על אזור גדול כגון גב, בטן או ירכיים, תתרחש תוך מספר שעות עד מספר ימים, כאשר רוב המטופלים מרגישים בנוח לחזור לשיגרה באותו יום. גם כאן יש צורך להקפיד על לבישת מחטב למשך הזמן שקבע הרופא, לרוב שלושה שבועות ולעתים אף למשך כל שעות היממה, כולל ברחצה. בחלק מהמטופלים יופיעו אזורים קשים, מעין גושים באיזור הטיפול ואף נפיחויות, סימנים כחולים וסגולים וא-סימטריה – כל אלה נעלמים תוך מספר ימים או עד להורדת המחטב. לא נדיר שלמשך יום או יומיים מופרשים נוזלים דרך החתכים. אין מה לחשוש, אלו שאריות של השומן שעבר המסה.

באדי טייט – תוצאות

התוצאות הצפויות לאחר טיפול במכשיר באדי טייט הן תוצאות משולבות של שאיבת שומן עם המסת שומן, מתיחה ומיצוק של העור והצרת היקפים. מלבד שכבת השומן שנעלמת, האזור מתמצק ומתחטב, העור מתמתח והופך חלק יותר וברוב המקרים סימני מתיחה אם היו, נעלמים. תוצאות באדי טייט מחזיקות מעמד לתקופת זמן בלתי מוגבלת במידה ושומרים על משקל תקין, וגם כאשר מעלים במשקל האזור המטופל נוטה פחות לאגירת שומנים. השיפור שמתרחש במראה העור לאחר באדי טייט הוא מוגבל בזמן, ולמרות שהבאדי טייט גורם להצערת העור, לאחר הטיפול מתחילים שוב תהליכי הזדקנות בהתאם לנתונים גנטיים והרגלים של כל מטופל. בחלק מהמטופלים התוצאות נראות כבר ביום הטיפול, אך ישנם מקרים בהם מהלך ההחלמה מתחיל דווקא בהתנפחות של המקום, שיורדת לאחר כשבועיים. בכל מקרה, תוצאות סופיות של באדי טייט מתייצבות במלואן רק לאחר כחודשיים, שבסופם אין זכר להליך: לא סימן חיצוני ולא צלקת, והאזור עצמו בין אם גב, בטן, ירכיים, זרועות או רגליים, נראה מוצק ורזה יותר.

באדי טייט - המלצות לזירוז החלמה

- המחטב או הגרב האלסטית אותם יש לרכוש מראש, בהתאם לאזור המטופל ובמידה הנכונה, הם חובה. לבישתם לפי הוראות הרופא היא חלק מהחלמה טובה ומהתייצבות יפה של האזור שעבר באדי טייט.

- ישנם רופאים הממליצים על אמבטיות לאחר טיפול באדי טייט. אמבטיות מסייעות להמשך ניקוז הנוזלים ולסילוק של שומנים מומסים, שממשיכים להשתחרר דרך החתך/ים.

- כאבים שמופיעים כיום או יומיים לאחר באדי טייט יכולים להיות תוצאה של מחטב לוחץ מדי. ניתן לרכוש מספר מחטבים במידות שונות, ולהחליף ביניהם לפי דרגת הנפיחות.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - טיפול בהמסת שומן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות