חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית  
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי הסרת קעקועים?

הכנסו לשאלון וגלו!


בודי טייט

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > באדי טייט  > בודי טייט - כיצד מתבצע הטיפול
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום טיפול בהמסת שומן
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

בודי טייט - כיצד מתבצע הטיפול

 
שיתוף פייסבוק

בודי טייט משלב המסה ושאיבה של שומן בטיפול אחד. הכל על הדרך בה מתבצע טיפול בודי טייפ - בחלק זה של המדריך. חלק 2

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

בודי טייט הוא טיפול שמשלב שאיבה עם המסת שומן ומשתייך לטיפולים המכונים טיפולי הפסקת-צהריים (Lunch-time Procedures) - בזכות העובדה שניתן להתחיל ולסיים אותו בטווח זמן של שעה עד שעה וחצי. כל עוד הטיפול ממוקד באזור אחד או מספר קטן של אזורים, ההרדמה היא מקומית בלבד וניתן לחזור מיד לשגרה, אם כי חלק מהמטופלים מעדיפים בכל זאת להישאר למשך יום אחד בבית. עם זאת, בודי טייט יכול להיעשות גם במספר אזורים במקביל, ובחירה כזו מצדיקה כבר הרדמה מלאה ומאריכה מעט את ההתאוששות. לעומת פרוצדורות שאיבת שומן אחרות, בודי טייט אינו גורם טראומה קשה לגוף ונחשב לפעולה קלה יחסית.

איך עובד בודי טייט

הטיפול מבוסס על אנרגיה של תדרי רדיו (RF) שמופקת בעזרת שתי אלקטרודות ומחולל, שהם למעשה המכשיר שעל שמו נקרא הטיפול – בודי טייט. אלקטרודה אחת מעבירה את האנרגיה אל שכבת השומן ושואבת אותו אל מחוץ לגוף ואלקטרודה שנייה, בעלת שטח פנים גדול, מוחזקת מעל העור. כיוון שניתן לשלוט בעוצמת התדרים ניתן להתאים את הטיפול לכמות ועובי שכבת השומן. החום המופק בעזרת אנרגיה של גלי רדיו משמש גם בשיטות המסת שומן אחרות, אך הפטנט שנעוץ במכשירי בודי טייט הוא האלקטרודה הדקה שמשמשת גם כמשאבה לשומן, משלימה את ההליך ומסלקת את השומן מהגוף.

לקראת טיפול בודי טייט

טיפול בודי טייט מתחיל בפגישת ייעוץ במרפאה מוסמכת, ושיחה עם הרופא. חשוב להקפיד על בחירת מומחה בכירורגיה פלסטית ולא להתפתות לכל מכון שמציע מבצעים והבטחות. הרופא עשוי להפנות את המטופל או המטופלת לבדיקות אצל מומחים אחרים, במטרה לקבוע שהשומן אינו תוצאה של מחלה או בעיה כלשהי. כך למשל, גברים שמעוניינים להיפטר משומן באזור החזה עשויים להישלח לאנדוקרינולוג. במידה והמועמד או המועמדת נמצאו מתאימים לעבור בודי טייט, יקבע תור לטיפול.

מהלך הטיפול

במידה והטיפול מתמקד באזור אחד, מקבלים המטופלים זריקת הרדמה מקומית. אם מדובר בכמה אזורים, ההרדמה היא מלאה וההליך כרוך בהתאוששות של כמה שעות. לאחר ההרדמה, מוחדרת אלקטרודה דקה דרך חתך קטן בעור לשכבת השומן באזור הרלוונטי. הרופא המטפל מכוון את עוצמת התדר לפי כמות השומן הקיימת באזור הטיפול, ו'מסיע' את האלקטרודה החיצונית על פני אזור הטיפול. האלקטרודה הדקה, שהוחדרה אל שכבת השומן, משמשת גם כמוליך החום לצורך המסת שומן וגם כמסלק, וכל נוזלי השומן המומס נשאבים לתוכה ומסולקים מהגוף. במהלך טיפול בודי טייט אין כל תחושת כאב, אך המטופלים מתבקשים להגיד אם הם חשים חום. הפעולה כולה אורכת כאמור כשעה עד שעה וחצי, ע"פ גודל האזור. להשלמת פעולת הבודי טייט, ולאחר הוצאת האלקטרודה הדקה, האחות תעסה את האזור – פעולה שתגרום לסילוק של יתרת השומן המומס דרך החתך. בסיום מונח פד או פלסטר קטן על מקום החתך - לרוב אין צורך בתפרים, והמטופלים משוחררים לשגרת יומם עם מחטב / תחבושת אלסטית, מרשם לאנטיביוטיקה והמלצה לקחת משככי כאבים במידת הצורך. כעבור כשבועיים-שלושה יש להגיע לביקורת במרפאה.

מגבלות הטיפול

בודי טייט מיועד לסילוק של כ-800 סמ"ק לכל היותר, מאזור יחיד. ניתן כאמור לשלב מספר אזורים בטיפול, אך כיוון שחלק מהנוזלים הנשאבים הם מים שמצויים בין תאי השומן, כאשר מבצעים טיפול בכמה אזורים במקביל הנטייה היא לא להגזים בכמות הנוזלים בכל אזור, על מנת לא לגרום התייבשות. לפיכך בודי טייט אינו מיועד לבעלי עודף משקל גבוה ואינו מהווה תחליף להליך הניתוחי של שאיבת שומן גדולה מאזורים בהם השומן מוערך ביותר מ-800 סמ"ק. גם במקרים בהם קיים שומן עיקש בתוספת עודפי עור נרחבים ש'תלויים' על הגוף, בודי טייט אינו השיטה המועדפת.

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - טיפול בהמסת שומן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות