חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי שיזוף מלאכותי?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות פילינג

ניתוחים פלסטיים   > קוסמטיקה  > חדשות פילינג  > טיפול פילינג בלייזר

טיפול פילינג בלייזר

 
שיתוף פייסבוק

רוצים לדעת מהם יתרונות מכשיר הלייזר לטיפולי פילינג? כיצד פילינג הלייזר מפחית את הסיכונים ומהן בכלל האלטרנטיבות האחרות לטיפול זה? במאמר הבא תקבלו את כל התשובות לצד מידע נוסף על מכשיר הלייזר לטיפול פילינג

טיפול פילינג הינו הליך אשר בו מוסרות שכבות עור בכדי לאפשר את התחדשותם המאוחרת, ובכך לנקות, להצעיר ולטפח את העור שלנו. את טיפולי הפילינג מבצעים בעומקים שונים בכדי שיהיה אפשר להגיע לכל כתם או פגם אסתטי כזה או אחר שאותו אנו רוצים להסיר ולהעלים.

ככל שטיפול פילינג מתבצע עמוק יותר אל תוך שכבות העור מתגברות הסכנות שבהליך זה. כאן בא לידי ביטוי היתרון הגדול והמשמעותי של טיפול פילינג בלייזר.

איך עובדת השיטה?

מכשיר הלייזר מבצע את קילוף העור בכך שהוא צורב אותו באופן מבוקר באמצעות קרניו החמות והחזקות. העור הצרוב יתקלף ויפול לאחר זמן מה והגוף יחל את ההליך הטבעי של הצמחת עור חדש באזור. העור החדש יהיה נקי, מטופח וצעיר יותר ובכך הטיפול יבצע את מטרתו.

היתרון של טיפול בלייזר על פני טיפולי פילינג אחרים

היתרון הגדול של מכשיר הלייזר על פני טיפולים כגון: פילינג כימי ופילינג מכני, הוא הדיוק הרב שהוא מגיע אליו בזכות כך שהמכשיר מתוכנת מראש לעוצמה מסוימת, בעוד שהטיפולים המקבילים מסתמכים על מיומנות המטפל (כאשר הוא מחליט על מינון החומרים הפעילים בטיפול פילינג כימי או תחושת המגע והלחץ שיש להפעיל בטיפול פילינג מכני).

בטיפולי פילינג עמוקים בהם הסיכונים גם ככה גבוהים יותר, קיימת חשיבות מירבית לדיוק הטיפול והימנעות מחדירה לשכבות עמוקות או רוחביות יותר מדי. לכן מכשיר הלייזר הוא הטיפול המועדף והיעיל ביותר לטיפולים מסוג זה.

טיפול במכשיר פילינג לייזר

מהן האלטרנטיבות לטיפול פילינג הלייזר בכלל?

למעשה את שתי האלטרנטיבות לטיפול הלייזר כבר הזכרנו, אבל כעת נעמיק בכל אחת מהן ונביא בפניכם סיקור על דרך התבצעותן:

פילינג כימי

פילינג כימי הוא הטיפול הנפוץ והמוכר ביותר כיום בעולם והוא מבצע את קילוף העור על ידי מריחה של כמה סוגי משחות בעלות חומרים כימיים פעילים בתוכן. חומרים אלו יוצרים בעור מעין כוויה אשר גורמת לו להתקלף ולנשור ובכך מאלצת את הגוף לחדש רקמות עור באזור. הבעיה בטיפול זה שבכדי לבצע טיפולי עומק שונים יש "לשחק" עם מינוני המשחות או להשתמש בתכשירים ממש חזקים ומסוכנים. את המינונים קובעים המטפלים על סמך הבנתם וניסיונם, אך הסיכוי כי "טעות אנוש" תתרחש בטיפול זה גבוה בהרבה מטיפול הפילינג לייזר ולכן טיפולים עמוקים מומלץ לבצע עם הלייזר.

פילינג מכני

טיפול פילינג מכני מתבצע על ידי מכשיר חשמלי שבקצהו קיים ראש שיוף מסתובב. ראש שיוף זה אחראי על "ליטוש" העור והסרת השכבות הרצויות ממנו. טיפול זה למעשה איננו פופולארי בכלל ונדיר לשמוע או לראות אנשים שביצעו טיפול פילינג מכני. החיסרון המשמעותי ביותר של מכשיר זה הוא שהעומק מתבצע על ידי לחץ שמפעיל המטפל על המכשיר באמצעות ידיו וכל תזוזה או מעידה קטנה (או סתם חוסר תחושה זמנית) עלולים לגרום למכשיר לחדור עמוק יותר או לסטות מאזור הטיפול ובכך לגרום לנזק.

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות