חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי שיזוף מלאכותי?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות פילינג

ניתוחים פלסטיים   > קוסמטיקה  > חדשות פילינג  > דרמה בעולם הפילינג

דרמה בעולם הפילינג

 
שיתוף פייסבוק

הדרמה רולק הינו מכשיר חדשני שנותן מענה לנשים הסובלות מקמטים עדינים בפנים, סימני מתיחה לאחר הריון, פיגמנטציה וצלקות אקנה. ויש גם טיפ לשיפור ביצועי קרם הלחות

מאת: אורי מוסקונה, מנכ"ל מרפאות רוני מוסקונה

מכשיר הדרמה רולר הוכח כיעיל יותר ממכשירי פילינג וקילוף שונים וממכשירי הלייזר ויעיל באותה מידה כמו מכשירי IPL, חמצן, אולטרה סאונד ודומיהם לעידוד יצור קולגן ואלסטין, ללא כל סכנה או תופעת לוואי.

איך זה בדיוק עובד?

בגלגלת מכשיר הדרמה רולר מחטים באורך 1.5 מ"מ שיוצרים בזמן הטיפול אלפי חרירים מיקרוסקופיים באזור הפנים. המחטים הזעירות "דוחפות" את החומרים פנימה תוך כדי הסטה של תאי העור הנראים כחומת לבנים קטנטנות, לאחר מכן בתהליך ההחלמה של העור נוצרים תאי עור חדשים, ותהליך הייצור של הקולגן האלסטין הטבעי בגוף מואץ באופן משמעותי.

מוליכותן של מחטים באורך 1.5 מ"מ גבוהה יותר ממוליכות המחטים הקצרות יותר. העומק האפקטיבי בו מתקיים התהליך הריפוי הינו: בין 1.2-1.5 מ"מ לתוך שכבת העור . מחטים ארוכות מ- 1.5מ"מ חודרות מעבר לעומק הרצוי, אינן מועילות ואף עלולות להוות סכנה.

הדרמה רולר המקורי הינו מיוצר בגרמניה. יש להיזהר מחיקויים המיוצרים במזרח ולבקש את המכשיר המקורי.

יתרון נוסף: הגברת יעילות קרם הפנים

הדרמה רולר עוזר לשפר את יעילות מוצרי הקוסמטיקה למיניהם. באמצעות המכשיר, קרם העור יחדור באמת לעור פניך. ללא שימוש בדרמה רולר, יעילות חדירת הקרמים והחומרים הפעילים בקרמים מתחת לשכבת העור החיצונית אינה עולה על 0.3%.

אם רוצים לשפר את אחוז חדירת ויעלות הקרמים היקרים שאנו רוכשים, מומלץ להשתמש בדרמה רולר אשר יכול באמת לעזור לנו להראות טוב יותר.

מדענים הוכיחו במספר מחקרים כי טיפול באמצעות דרמה רולר עשוי להגביר באופן משמעותי את חדירת המרכיבים הפעילים התכשירים קוסמטיים לתאים בשכבת הדרמיס והאפידרמיס. הדרמה רולר מסוגל להכפיל פי 1,000 את אחוז האפקטיביות של הקרמים היקרים שאנו מורחים.

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות