חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

קוסמטיקה באסתטיקה

קוסמטיקה

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפולי שיזוף מלאכותי?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות פילינג


פילינג עמוק

 
שיתוף פייסבוק

לא צריך יותר לבצע את טיפולי הפילינג באמצעות קריסטלים או גרגרים! ד"ר אריק איימס על ההליך החדש של פילינג כימי עמוק שהוכח כיעיל יותר ומותאם אישית לכל עור

מאת: ד"ר אריק איימס

אם בעבר גרגרי משמש, גרנולה או קריסטל זעירים היוו את הפתרונות הבודדים לליטוש העור, הרי שכניסתם של מומחי הדרמטולוגיה בהחלט שינתה את פני הדברים. כך הפילינג הטבעי, נחלת הקוסמטיקאיות, עבר שדרוג על ידי פלאי הכימיה והרפואה האסתטית. כך גם המושג עצמו מתפרש לא רק כ-"קילוף עור הפנים" אלא גם כ-"המסה" שנועדה להסיר את השכבות העליונות של העור באמצעות תמיסה היוצרת מעין כוויה מבוקרת. התהליך מסייע בצורה פנטסטית להתחדשות רקמת העור על ידי גירוי השכבות שהומסו וצמיחתן מחדש.

תוך חתירה מתמדת לייעול התהליך, ד"ר אריק איימס בשיתוף עם בכירי הכימאים בארץ שקד ופיתח את שיטת פילינג עמוק 2 המהפכנית. פילינג שרמת חדירותו הינה הגבוהה ביותר מבין כל סוגי הפילינג הקיימים בעולם, מה שמקנה לשיטה את תו התקן של הפרוצדורה הרפואית האפקטיבית ביותר של הצערת עור הפנים. אך מה שחשובה היא השורה התחתונה - ללא התערבות כירורגית, זמן החלמה מינימלי, ומראה צעיר ושופע חיוניות.

טיפול פילינג עמוק 2

רמת חדירותו של פילינג נעה על סקאלות שונות, כשכל סקאלה מניבה תוצאות טיפוליות שונות. הפילינג הקליל, למשל, נועד לרענן ולשפר את מראה העור, רגע לפני הנחיתה באירוע. הפילינג בעל רמת החדירות הגבוהה יותר מחייה את העור, מבהיר כתמים, מגביר את פעילות מחזור הדם, מערכת הלימפה וחילוף החומרים בעור ומאפשר קילוף של שכבות העור העליונות, מבלי להגיע לשכבת הדרמיס. בנוסף, הפילינג משפר את ייצור הקולגן וכתוצאה מכך משפר את איכות העור בצורתו וצבעו, משטח קמטוטים עדינים, מיישר צלקות קטנות ומהווה מזור לחטטי האקנה. המילים טשטוש, הסרה, מתיחה והחלקה הם רק חלק קטן מלקסיקון הסגולות של הפילינג בכלל וכמובן פילינג עמוק 2 בפרט. מעבר למראה עור צעיר, חלק, מוצק ומתוח, הפילינג אף מסיר נגעי עור שונים כשבינהם אף נגעים טרום-סרטניים, דבר המקטין את הסיכוי להופעת גידולים סרטניים בעור.

הטיפול כמתיחת פנים ללא ניתוח

שיטת הפילינג המהפכנית מבוססת על תמיסה ייחודית המכילה תשעה מרכיבים ומותאמת לכל מטופלת באופן אינדיווידואלי. התהליך מתחיל בהכנת העור לפילינג באמצעות שימוש בקרם בעל חומרים פעילים ה"סוללים את הדרך" לחדירה קלה ועמוקה של תמיסת הפילינג בעת הטיפול.

מיד לאחר הפילינג מוצמדת לפנים מסכת פלסטרים בת ארבע שכבות, המאפשרת בידוד מקסימלי של העור וחדירה עמוקה ויעילה יותר של התמיסה. הפרוצדורה עצמה מתבצעת תחת טשטוש בלבד ולא בהרדמה כללית. זמן ההחלמה קצר באופן משמעותי ואורך כחמישה ימים בלבד. כליווי לפילינג הכימי, מבוצע גם פילינג מכני כפול, בעת הטיפול ולאחריו, באזורים אנטומיים מסוימים, כך שהוא מותאם אישית לפני המטופלת. לראשונה קיימת פרוצדורה הנותנת מענה לכל סוגי העור, גם לעור כהה או צהבהב, משפרת את מראה תוצרי הלוואי של ניתוחים פלסטיים קודמים (צלקות), ואף מסירה נגעי עור. כמו כן, ניתן לשלב פרוצדורות נוספות כמו פילינג מיוחד לצוואר, דקולטה וגב היד, הרמת גבות, מתיחת פנים עדינה באמצעות חתך ניתוחי זעיר ועוד.

תוצאות מאירות פנים

ברוב המקרים, ובניגוד לעבר, לא נוצר מראה "פני פורצלן" - מראה הפנים ההיפו-פיגמנטריות הלבנות. בנוסף, חל שיפור ואף העלמות מוחלטת של כתמי פיגמנטציה עיקשים, טשטוש, החלקה ושינוי דרמטי במראה הקמטים והקמטוטים. הטיפול מהווה מזור לחטטי אקנה וכפורץ גבולות בכל שקשור להשטחת צלקות, המוגדרים כבלתי ניתנים לשיפור. בנוסף, רקמת העור מקבלת מראה מתוח, מורם ומוצק, בעלת מרקם אחיד, חלק, קטיפתי, ופשוט צעיר בהרבה משנותיו של המטופל. הפילינג גורם להרמה ולמתיחה עדינה של העפעפיים ומהווה טיפול מצוין לנגעים טרום סרטניים העלולים להופיע בעתיד.

המידע באדיבות מרפאת ד"ר אריק איימס.

פורומים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות