חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי עיניים באסתטיקה

טיפולי עיניים
מרפאות הסרת משקפיים
פורום הסרת משקפיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול הסרת משקפיים בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות הסרת משקפיים בלייזר

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי עיניים  > חדשות הסרת משקפיים בלייזר  > פתרונות להסרת משקפיים – עדשות מגע או ניתוח לייזר?
לפורום בנושאלוח מרפאות

פתרונות להסרת משקפיים – עדשות מגע או ניתוח לייזר?

 
שיתוף פייסבוק

אם המשקפיים מציקות לכם ומסיבה כלשהי אינכם יכולים לעבור ניתוח לייזר בעיניים, תוכלו להרכיב עדשות מגע. קיראו על שתי הפתרונות להסרת משקפיים - עדשות מגע או ניתוח לייזר?

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

נמאס לכם להרכיב משקפיים אבל אתם לא נלהבים מהרעיון לעבור ניתוח לייזר בעיניים? או אולי אתם נמנים על אותו אחוז באוכלוסייה שלא נמצא מתאים לניתוח הלייזר לתיקון הראייה? אל ייאוש, אולי עדשות המגע הן הפתרון האידיאלי עבורכם.

התפתחות הטכנולוגית המואצת בימינו לא פסחה גם על עולם עדשות המגע, והיום מוצעות בשוק כמה סוגים של עדשות, כמו עדשות מגע יומיות אותן מחליפים מידי יום, או עדשות מגע ל-30 יום, שבהן אפשר להשתמש ברציפות ביום ובלילה, בתקופה של עד 30 יום, מבלי להסירן.

כמה מילים על ניתוח הלייזר

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הליך רפואי שכרוך בשימוש בלייזר כדי לעצב מחדש את פני השטח של העין. הניתוח נעשה על מנת לשפר או לתקן קוצר ראייה, רוחק ראייה או אסטיגמציה. קיימים שני הליכים שונים לתיקון ראייה באמצעות לייזר (Lasik ו-Asla), ושניהם כרוכים בעיצוב מחדש של הקרנית – המשטח הקדמי של העין – לצורה אידיאלית שתאפשר מיקוד ברור ללא עזרת משקפיים.

התאמה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

• מועמדים מעל גיל 18, בעלי מספר יציב במשקפיים במשך חצי השנה האחרונה.

• שגיאת התשבורת (כשהאור לא נשבר בצורה נכונה בעין) צריכה להיות יציבה.

• אנשים עם סוכרת, מחלות ראומטיות בלתי מבוקרות, מחלות שקשורות למערכת החיסונית או היסטוריה משפחתית של keratoconus (ניוון של הקרנית, או קרנית חרוטית) – צריכים להיות זהירים באשר לניתוח עיניים בלייזר. מנתח מומחה ומנוסה יוכל לייעץ במקרים אלה.

• ניתוח הלייזר יכול לא להתאים לאנשים עם צורת קרנית חריגה, אבל המנתח יוכל להעריך זאת בקלות במהלך הבדיקות ולפני הניתוח.

עדשות מגע ל-30 יום או ניתוח לייזר לאורך זמן

כל מי שלא מוצא תשובה בניתוח הלייזר, אבל נורא רוצה להיפטר מהמשקפיים – יכול להיעזר בעדשות מגע. וכאמור, אחד הסוגים הנוחים של עדשות מגע הן אלה שאפשר להשתמש בהן ברציפות במשך כ-30 ימים.

גם עדשות מגע ל-30 יום וגם ניתוח לייזר מספקים איכות ראייה מצוינת למי שמתאים לטיפולים אלה. אבל מה קורה אם הראייה משתנה עם הזמן?

עדשות מגע רצופות

עם עדשות ל-30 יום הראייה שלכם תשתפר כמעט באופן מידי. אם יש לכם אפילו שמץ של ספק לגבי התוצאות לאחר הטיפול, ייתכן שעדשות מגע ל-30 יום הן אפשרות טובה יותר עבורכם, מאשר תיקון ראייה בלייזר. בנוסף, את עדשות המגע אפשר לשנות בקלות ולהתאימן לשינויים בראייה שחלים במשך השנים, או כאשר מתעורר צורך בכך. לדוגמה, אנשים שמשתמשים בעדשות מגע ונכנסים לתקופת הפרסביופיה (זוקן ראייה והיחלשות טבעית של כושר הראייה מקרוב), יכולים לעבור לעדשות מגע דו-מוקדיות (בייפוקל), או להשתמש במשקפי קריאה בשילוב עם עדשות המגע שלהם.

תיקון ראייה בלייזר

ההתקדמות הטכנולוגית והניסיון המצטבר של המנתחים, מאפשרים לרוב המטופלים להשיג ראיה טובה יותר. עם זאת, אחוז קטן חווה הטבה בראייה שנמשכת לאורך זמן. השינויים בראייה עלולים לגרום לכך שיהיה צורך להרכיב משקפיים במקרים שונים, כמו למשל בעת נהיגת לילה. לפעמים יש גם צורך בניתוח נוסף כדי לתקן את הראייה הלקויה.

 

פורומים מרפאות הסרת משקפיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות