חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי עיניים באסתטיקה

טיפולי עיניים
מרפאות הסרת משקפיים
פורום הסרת משקפיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול הסרת משקפיים בלייזר?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות הסרת משקפיים בלייזר

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי עיניים  > חדשות הסרת משקפיים בלייזר  > טיפולי עיניים בלייזר - כל השיטות
לפורום בנושאלוח מרפאות

טיפולי עיניים בלייזר - כל השיטות

 
שיתוף פייסבוק

תמיד תהיתם מה ההבדל בין כל טיפולי הלייזר לעיניים? מרפאת אסותא אופטיק מגישה: מדריך מלא לטיפולי עיניים בלייזר

מאת: אסותא אופטיק

עבור מטופלים רבים בארץ ובעולם, לייזר הוא מזמן לא מדע בדיוני. אין היום בית חולים או מרפאה שמכבדת את עצמה ולא מציעה טיפולי עיניים בלייזר. אז איך מצליחים להחליט בין כל הטיפולים, והאם הלייזר משמש רק עבור הסרת משקפיים? מומחי מרפאת אסותא אופטיק ריכזו את המידע הבא, הסוקר את שלל טיפולי העיניים בלייזר.

שיטת ה-A.S.A

הסרת תאים מתקדמת מפני השטח ("Advanced Surface Ablation") היא שיטה בה מבצעים את תיקון הראיה בחלק החיצוני של הקרנית, ללא כל חיתוכים או כל תהליך כירורגי אחר. למעשה במשך כל התהליך אין כל שימוש במכשירים ניתוחיים למעט ספוגיות. לשיטה זאת מספר יתרונות בולטים:

א. הסיכון הכרוך בחיתוך הקרנית לא קיים כלל.

ב. בשיטות אחרות קיים מישור חיתוך בין מקור התמונה לבין העין בשליש העליון של הקרנית, הגורם לעיוותי ראיה (אברציות). בשיטת ה A.S.A. מישור חיתוך זה לא קיים כלל, ולכן הסיכוי לאברציות נמוך באופן משמעותי.

ג. הסיכון לזיהומים יורד באופן דרמטי. למעשה קיימת משפחה של זיהומים הקרויה D.L.K. המופיעה אך ורק בשיטות אחרות, ואינה קיימת כלל בשיטה זו.

ד. אין כל העלאה של הלחץ התוך עיני.

ה. עובי הקרנית נשאר עבה באופן משמעותי לאחר הטיפול ולכן יציב ועמיד יותר בפני מחלות עיניים מסוימות. מידת הפגיעות ממכות חיצוניות יורד מאד. לבעלי קרניות דקות שיטה זו מומלצת במיוחד.

ו. לא קיימים סיכונים של קפלים בשכבת המתלה.

ז. אין כל חיתוך של שכבת העצבים הנמצאת בחלק החיצוני של הקרנית. שכבה זו אחראית לתפקוד תקין של יצירת הדמעות. לפיכך הסיכון להיווצרות יובש בעיניים כתוצאה מהניתוח כמעט ונעלמת.

ח. הסיכון לאובדן יציבות הקרנית בשל מבנה קרנית לא אחיד נמוך משמעותית.

ישן מול חדש - LASIK מול Z-LASIK

בעבר, סכין יצרה חלון טיפולי בקרנית. בשיטה המסורתית של תיקון ראייה, שיטת הלאסיק, להב של סכין יצר חתך בשכבה העליונה של רקמת הקרנית, לפני שהלייזר שייף את הרקמה העמוקה יותר שנחשפה. מיליונים של ניתוחים כאלה נערכו בשיטה בטוחה זאת, אולם לעיתים הלהב יצר משטח מחוספס בקרנית, דבר שהשפיע על איכות הראיה. מלבד זאת, אנשים רבים נמנעו משיטה זאת בעקבות החשש מכך שסכין תיגע להם בעין.

כיום, חלון טיפולי נוצר על ידי הלייזר ולא על ידי סכין. המטופלים חשים יותר בנוח והתוצאות יותר טובות. למעלה ממיליון מטופלים עברו ניתוח לייזר לתיקון הראייה מבלי שנעשה שימוש בסכין.

Z- LASIK היא השיטה המתקדמת ביותר בתחום של ניתוח לייזר ללא שימוש בסכין. בשיטה זאת נעשה שימוש באנרגיית לייזר בתדירות גבוהה. אלומת הלייזר מתוכננת ליצור חלון טיפולי המותאם אישית לקרנית של המטופל באופן מדויק, בטוח ונטול כאבים. עוצמת הלייזר קטנה פי 100 מאשר בניתוחי לייזר מהדור הראשון. מעולם לא הייתה קיימת שיטה כה מדויקת, בטוחה ונוחה למטופל, כפי שהוכח בניסיון של למעלה מ-500,000 ניתוחי לייזר בשיטת ה-Z-LASIK.

יתרונות בולטים של שיטת Z-LASIK:

א. השפעת ה Z-LASIK על העין קטנה ביותר. התהליך נמשך דקות בודדות עבור כל עין. הזמן בו הלייזר בא במגע עם העין מופחת למינימום.

ב. Z-LASIK היא שיטה נוחה ונטולת כאב: ראש המטופל אינו מקובע במהלך הטיפול.

ג. שיטת ה Z-LASIK מאפשרת תיקון ראייה גם במקרים גבוליים: הודות לתדירות הגבוהה במיוחד של קרני הלייזר, שכבות הקרנית מופרדות בדיוק חסר תקדים תוך יצירת חלון טיפולי דק במיוחד. בשל כך שיטת ה Z-LASIK מאפשרת תיקון ראיה למועמדים שלא יכלו לעבור ניתוח לאסיק בעבר, כולל מועמדים בעלי מיופיה גבוהה או בעלי קרנית דקה מהממוצע.

ד. אין תגובה דלקתית. עוצמת הלייזר בו נעשה שימוש ב Z-LASIK קטנה פי מאה משיטות קודמות. זוהי שיטה עדינה יותר עבור קרנית העין דבר שהמונע התפתחות של תגובה דלקתית בעין לאחר הניתוח.

ה. תוצאות מהירות: זמן ההחלמה קצר באופן משמעותי משיטות אחרות. לרוב מטופלים יכולים לראות היטב תוך שעות ספורות לאחר הניתוח.

ו. פחות תופעות לוואי: שיטת ה Z-LASIK מאפשרת למנתח להגדיל את איזור הטיפול. עקב כך הסיכון לתופעות לוואי בלתי רצויות כמו יובש בעיניים והפרעות בראיית לילה מופחת.

טיפול לייזר לתיקון פזילה

טיפול נוסף בעיניים העושה שימוש בטכנולוגיית לייזר, הוא עבור אנשים הסובלים מהיפראופיה – רוחק ראיה וכן מפזילה אקומודטיבית. אנשים אלה יכולים לעבור טיפול לאסיק אשר הוכח כיעיל ביותר לתיקון הפזילה הן לקרוב והן לרחוק. עבודות אשר פורסמו בארה"ב, ספרד, מקסיקו וישראל הראו כי הטיפול בלאסיק הוכח כבטוח והשיג תוצאות טובות יותר מאשר תיקון הפזילה ע"י המשקפיים.

המידע באדיבות אסותא אופטיק – הסרת משקפיים בבית חולים אסותא.

פורומים מרפאות הסרת משקפיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות