חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

שיקום הפה


עושים תוכניות

 
מאת: ניקול אסולין - החיוך המושלם
יום שלישי, 13 בספטמבר, 2011


אחרי שניקול אסולין עברה שלב בתחרות החיוך המושלם, הגיעו גם הלבטים. באיזו תוכנית טיפול לבחור, האם להתעניין במרפאות אחרות בנוסף למרפאת פרמון דנטל סנטר והאם בסוף ניתן יהיה לחייך?

הפעם הגעתי עם תחושת ביטחון גבוהה יותר; המקום מוכר לי והרופא כבר ראה את הפה שלי. בעיניי לפתוח פה ולחשוף את המצב זאת כניסה למקום שאני לא הכי שמחה לשתף בו אחרים. תמיד דאגתי ליצור מעין חומה פסיכולוגית לאזור הלסת והפה, כי זה המקום שאני הכי לא שלמה איתו בגופי. חיכיתי בקוצר רוח למוצא פיו של ד"ר פרמון.

ד"ר פרמון מניח את הצילומים לפניו ובודק בידיו את המצב. תוך כדי הוא מסביר לי גם את הבעיות והפתרונות האפשריים. בסיום הבדיקה הזמין אותי ד”ר פרמון למשרדו, שם הוא שיתף אותי בתחושותיו והתרשמותו ממני. הוא התפלא מהיכולת שלי לתאר את הסיפור האישי שלי, מהפתיחות לשוחח ולשתף במחשבותיי ובתחושותיי. ואחרי המחמאות הגענו לעיקר הדברים: ד"ר פרמון הסביר שעליתי לשלב הגמר יחד עם עוד בחור, ושהוא יצטרך לעשות חשיבה נוספת על הבחירה ולידע אותי. הוא בקש ממני רשות להשאיר את הצילומים להתייעצות נוספת והבטיח לידע אותי בהקדם לגבי תוכנית טיפול. במהלך השיחה הבהיר לי ד”ר פרמון שהמצב שלי מורכב בהרבה מהטיפול האסתטיקה השטחי שהובטח בחינם כפרס לזוכה בתחרות “החיוך המושלם”. עובדה זאת תורמת להתלבטות שלו ביני ובין המתחרה השני שהגיע לגמר.

ההתלבטות

חזרתי הביתה ושיתפתי את בן זוגי בתחושותיי ולבטיי. אם אזכה אצטרך לנסוע מחיפה עד לרמת השרון לטיפולים, בעיה?.... על זה אפשר להתגבר . מה יהיה אם אצטרך לשלם על הטיפול המורכב בגלל מורכבותו הרבה? איך אתמודד עם מחויבות כלכלית כזאת כבדה בתקופה שבה התחייבנו למשכנתא ודירה חדשה?

למרות כל החששות, החלטתי שאעשה הכל כדי להתחיל בטיפול במרפאת פרמון דנטל סנטר, שדחיתי זמן רב. אמרתי לעצמי שכנראה התחרות היא הרמז שהעיר אותי מתרדמה והחזיר לי את הרצון והתקווה לחדש שוב את הטיפולים למרות כל המכשולים בדרך.

חזרתי לשגרת יומי והמתנתי בקוצר רוח לבשורה. ואכן שוב השיחה המפתיעה מגיעה, ושוב נירה המדהימה מבשרת לי שנבחרתי כזוכה בתחרות "החיוך המושלם", ושד"ר פרמון מבקש להיפגש איתי!

הפעם הפגישה עסקה בבניית תוכנית טיפולים ולביצועה. ד”ר פרמון הסביר שנבחרתי כי המקרה שלי מורכב ומאתגר אותו כרופא, ושהוא חושב שהוא יוכל להגיע לתוצאה מדהימה. מבחינתי, נבחרתי כי אולי מגיע לי סוף סוף לממש חלום קטן של ילדה בגיל חמש, עם פנים עדינות ושיער חלק וארוך, מבוישת ועדינה, שהחיוך שלה נמחק בגלל אותה תאונה בצהרי היום, בדרך הביתה מהגן. אותה תאונה ששינתה את חיי, והצריכה את אימי ז"ל לקחת אותי לטיפולים ממושכים במרפאות שיניים שונות, כדי לתקן את שהתקלקל. להפסיד כל שבוע יום לימודים לטיפולים ולמעקב, “להתרגל” לזריקות הכואבות בפה, לרעש המקדח המפחיד ולריח הנורא של מרפאות השיניים.

שלוש תוכניות והחלטה

ד"ר פרמון חשף בפניי את שלוש התוכניות האפשריות עם סכומי הכסף ליד כל פעילות רפאית נדרשת. בגלל מורכבות הטיפול, הרבה מעבר לטיפולים האסתטיים שמכוסים בתחרות “החיוך המושלם”, החליט ד”ר פרמון לגייס את כל תקציב הפרס בתחרות על מנת לממן חלק גדול מהטיפול אותו אצטרך לעבור.

ד"ר פרמון רכש את אימוני; הרגיש לי שהוא הרופא הנכון לשיקום הפה, הרגיש לי בבית במרפאת "דנטל פרמון", הרגיש לי שהוא מקצועי ושאולי הפעם עם כל השינויים, החדשנות, החומרים והשיטות נוכל להגיע לתוצאה יפה ועם חיוך מושלם.

ד"ר פרמון איפשר לי לחזור הביתה, ללמוד את התוכנית ולהחזיר תשובה: לאן ממשיכים מכאן.

שוב הנסיעה חזרה הביתה איפשרה לי לחשוב, להתחבט ולשאול את עצמי את כל השאלות האפשריות. הכסף מתגמד מול הצורך הבסיסי לאהוב את עצמך ולתקן פגמים שלא שלמים איתם, מלבד העובדה שאיכות החיים תלויה באיכות השיניים ובמצב הפה. פינטזתי על היום שבו אתעורר ואוהב את מראה השיניים שלי, פינטזתי על היום שבו אמרח אודם על שפתיי ואדגיש את שיניי, פנטזתי על היום שבו אצחק מכל הלב בפה מלא ואחשוף את שיניי מבלי להתבייש או לחשוש, ופנטזתי על היום שבו אסכים להצטלם ואוהב את מראה החיוך שלי.

החלטתי ללכת על כל העניין ואפילו לא ערכתי השוואה אצל רופאים אחרים או מרפאות אחרות. החלטתי להתחיל במרפאת פרמון דנטל סנטר אצל ד"ר ערן פרמון המקסים והמקצועי.

הבלוג באדיבות מרפאת פרמון דנטל סנטר.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 437
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
2. גם אני רוצה!
עדנה, 20/09/2011
1. גם אני רוצה!
עדנה, 20/09/2011

פוסטים קודמים
 

פוסטים אחרונים
שיקום הפה

קטגוריות

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 271