חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה  
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול הרמת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים   > ניתוחי חזה  > מנתח פלסטי  > המדריך לבחירת מנתח פלסטי
לפורום בנושאלוח מרפאות

המדריך לבחירת מנתח פלסטי

 
שיתוף פייסבוק

כיצד מוצאים מנתח פלסטי מתאים בין שלל מנתחים פלסטיים ומכוני הניתוחים? מה חשוב לשאול? כל זאת ועוד במדריך לבחירת מנתח פלסטי.

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

רוצים לעבור ניתוח פלסטי אך לא יודעים כיצד לבחור מנתח פלסטי המתאים? לפניכם טיפים וקווים מנחים שבעזרתם תוכלו להגיע למנתח מיומן, מוסמך ובעל ניסיון ובכך להעלות את הסיכויים לעבור ניתוח פלסטי מוצלח ותוצאות משביעות רצון.

1. מנתח פלסטי מומחה : המנתח הנבחר הוא הדבר החשוב ביותר בביצוע ניתוחים פלסטיים מכל סוג שהוא, לכן, ודאו כי בחרתם מנתח פלסטי אשר תחום מומחיותו הוא כירורגיה פלסטית ואסתטית. בקשו לראות תעודת מומחה ממשרד הבריאות שכותרתה "מומחה בכירורגיה פלסטית" המעידה על התמחות בתחום הפלסטיקה.

2. מנתח פלסטי וניסיונו בתחום : בררו עם המנתח כמה שנים הוא עוסק במקצוע, כמה ניתוחים מהסוג שאתם מעוניינים לעבור הוא ביצע במהלך תקופה זו, האם הוא נתקל בסיבוכים כלשהם בניתוחים אלו וכיצד הם נפתרו.

3. המלצות על מנתח פלסטי : בקשו מהמכון טלפונים של אנשים שעברו את אותו הניתוח שאתם מתכוונים לעבור אצל אותו מנתח פלסטי, על מנת שתוכלו לשוחח עמם ולשמוע את חוות דעתם עליו. יחד עם זאת, זכרו כי סביר להניח שתקבלו טלפונים של אנשים אשר היו מרוצים מהניתוח ותוצאותיו, ולא של אנשים שיצאו מאוכזבים או נתקלו בבעיות כלשהן.

4. מנתח פלסטי אמין : לא ייתכנו ניתוחים פלסטיים ללא כל סיכון. לכן, מנתח פלסטי שמבטיח שלא קיימים כל סיכונים או סיבוכים בהליך צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. בנוסף, היזהרו מאותם מנתחים פלסטיים המבטיחים הצלחה של מאה אחוז בכל הניתוחים.

5. תיק עבודות של מנתח פלסטי : בקשו לראות תמונות "לפני ואחרי" מתיק עבודותיו של המנתח, קחו בחשבון כי התמונות המוצגות בפניכם הנן התמונות המוצלחות ביותר מבין הניתוחים שנערכו ע"י מנתח פלסטי זה. שאלו האם הוא צופה להגיע לאותן תוצאות עם הנתונים הפיזיים שלכם.

6. בררו עם המנתח איזה סוג של הרדמה נדרשת להליך ובמידה וברצונכם לעבור את ההליך בהרדמה מסוג מסוים, השונה מהנהוג, שאלו האם ניתן לעשות זאת- ישנם ניתוחים בהם ניתן לבחור בין הרדמה מלאה לחלקית והדבר תלוי ברצון המנותח והחלטת המנתח.

7. פגישת יעוץ עם מנתח פלסטי : בפגישת הייעוץ עם מנתח פלסטי שימו לב ליחסו אליכם – האם היה קשוב וענה על כל השאלות, האם שוחח עמכם בגובה העיניים, האם חשתם שמדובר באדם אמין ומקצועי, ולא פחות חשוב – האם אתם מרגישים נוח בחברתו.

8. זמינות המנתח הפלסטי : בררו עד כמה הרופא המנתח יהיה זמין עבורכם לפני ואחרי ההליך והאם ניתן לקבל את מספר הסלולארי שלו או לכל הפחות, את מס' הטלפון הישיר שלו במכון.

9. מנתח פלסטי ומידת אחריותו : במידה ויש צורך בביקורות מעקב לאחר ההליך, וודאו כי הרופא אשר ביצע את ההליך הוא גם זה אשר יערוך את הביקורות. בנוסף, שאלו האם צפויות לו נסיעות כלשהן לחו"ל בתקופה הקרובה לתאריך בו תרצו לעבור את ההליך. במידה ואכן מתוכננת לו נסיעה לאחר הניתוח, וודאו כי הוא דואג שמחליפו יהיה מנתח פלסטי ראוי שיבצע את בדיקות המעקב בהעדרו.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות