חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


פורום שאיבת שומן


[604 דיונים פעילים] פורום שאיבת שומן
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר רועי ענבר
ד”ר רועי ענבר מנהל פורום שאיבת שומן
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
08:25 10/10/09 עדינה

שאיבת שומן מהיריכיים

אני מעוניינת לעבור שאיבת שומן מהיריכיים וקצת מבולבלת מכמות האינפורמציה שאני "שואבת" מאתרי האינטרנט. אני בת 43, גובה 1.69 וכל חיי משקלי נע בין 54 ל- 61 מקסימום. בתקופה זו אני במקסימום כאשר השומן מצטבר אצלי ביריכיים על אף שבהתייעצות עם פלסטיקאי המליץ גם על מעט מהברכיים ומהמותניים (לא הפריע לי עד כה). שאלתי, אם אשאב היום, ואמשיך באורח החיים שאני מקיימתי עד היום כולל תזונה וחוסר פעילות גופנית (על אף שמקווה להשתנות), מה הסיכוי שאשמין באיזורים אחרים בגוף כמו בידיים, בבטן, בעורף וכו' אלו איזורים רזים (פרט אולי הבטן) שלא שמנתי בהם מימיי. שאלה נוספת, האם דיאטה והורדה במשקל באופן משמעותי עלולות לפגום בפרופורציה שקיבלתי לאחר השאיבה? מקווה שתשובתך תסייע לי בקבלת ההחלטה הנכונה.

13:19 14/01/10 ד"ר רון טנצר

תשובה

שלום רב,

שאיבת שומן חייבת לבוא עם הבטחה אישית של המטופלת לעצמה כי הניתוח יהיה חלק משינוי שיחול בחייה, בנוסף לפעילות גופנית מתאימה והתאמת התזונה לאורח חיים בריא ופעיל.

אין טעם בניתוח זה ללא שני שינויים אלו.

מעבר לכך, כדאי לבצע את השאיבה לאחר הדייטה והירידה במשקל. בסדר הפוך מזה, תוצאות השאיבה עלולות להפגע. בניתוח שאיבת שומן איננו מרוקנים לחלוטין את אזורי השאיבה מתאי שומן, כך שעליה במשקל תתבטא בכל האיזורים - כולל אלו שמהם נשאב השומן.

בהצלחה.

הוספת הודעה