חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


פורום ניתוחי אף


[4683 דיונים פעילים] פורום ניתוחי אף
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר רוני מוסקונה
מנהל פורום ניתוחים פלסטיים באף
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
12:08 07/07/18 ניתוח אף שני

ניתוח אף שני

הי, עברתי ניתוח אף לפני כשנה וכרגע פני מועדות לניתוח אף שני עקב ניתוח כושל מבחינה אסטטית.

האף שהיה נשרי כבר לא נשרי אבל הוא עכשיו עקום(המנתח טוען כי הקונכייה התהפכה וצריך להפוך אותה על הציר שלה(?)- לא הבנתי מילה מהכוונה שלו) יש לאחר עצמות צדדיות בולטות(העצמות האלו זה העצמות שכששמים משקפיים המשקפיים נתמחות בהם.) בניתוח הראשון הוא השתיל לי סיליקון משום שהיה שקע אך כמה ימים לאחר הניתוח הגעתי אליו לבדיקה שלפניה השתל היה בסדר לחלוטין והוא פשוט שיחק שם עם השתל ברמה שכאבה לי עד דמעות והרגשתי שמשהו קרה לשתל, יום-יומיים לאחר מיכן ראיתי שמשהו לא תקין עם השתל והוא עכשיו גם בולט, עברתי אצלו דקירות בשתל על מנת לעצב אותו או מה שזה לא יהיה, עינויים וכאבים והשתל עדיין בולט. הוא הבטיח שירים את האף טיפה שלא יהיה נפול, היו לי תפרים בפה שכרגע עד תופת והאף נשאר כמו בהתחלה. האף לא ישר, לא סולד, לא מהצד ולא מקדימה, מלמטה הוא נראה נורא. כיאלו משהו השתבש עם הנחירים והם נהיו בצורה ארוכה ומוזרה. יש בליטה באף. מצד אחד האף ארוך ו״ישר״ והצד השני של הפרופיל שלו הוא עם בליטה, ״שמן״ קצר נפול ומשולש.

אני בדיכאון כי עשיתי את הניתוח בשביל להרגיש טוב עם עצמי ולתקן את האף שגרם לי לחוסר ביטחון אבל אני שוב מוצאת את עצמי בסיטואציה שניסיתי לצאת ממנה.

אני אמורה לעשות אצלו ניתוח אף שני ממש בקרוב, הידיים שלי רועדות ואני מתה מפחד שעוד הפעם אתאכזב. הוא טוען שיעשה הרמה לאף ושישנה את השתל אבל זה לא מה שאני רוצה, אני רוצה שהוא ישייף את העצם הבולטת ואת העצמות מהצדדים וגם ירים את האף ויעשה משהו עם הנחיריים. הוא טוען שאי אפשר לגעת בעצמות וכל מיני דברים שלדעתי הם לא נכונים כי קראתי כל כך הרבה אצל רופאים אחרים. זה נשמע ממש מסובך כל הבקשות שלי והכל אבל במציאות הן בכלל לא מסובכות ולא ארוכות כמו פה . האף לא נראה ״נוראי״ אבל הוא גם לא מה שבשבילו סבלתי כמעט שלושה שבועות ושילמתי כל כך הרבה כסף.

השאלה שלי היא האם באמת לא אפשר לשייף את העצמות שבצדדים וגם טיפה את העצם שבולטת? והאם אפשר לעשות משהו עם צורת הנחיריים? או שזה ניתוח לגמרי אחר? והאם הזמן החלמה של הניתוח השני קשה יותר מהניתוח הראשון? תודה רבה וסליחה על החפירה וההפרעה.

16:45 16/07/18

תשובה

שלום רב,

צר לי לשמוע על החוויה שעברת לפי מה שאת מתארת מנתח טוב יכול לתקן זאת

במידה ותיהיי מעוניינת תוכלי לבוא לייעוץ, רק יש לעדת עלות ניתוח תיקון הינה כפולה מעלות ניתוח אף רגיל

בברכה,

ד"ר רוני מוסקונה

18:05 03/07/23 ליזי

עבודה

לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל

הוספת הודעה