חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


פורום ניתוחי אף


[4683 דיונים פעילים] פורום ניתוחי אף
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר רוני מוסקונה
מנהל פורום ניתוחים פלסטיים באף
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
23:33 28/10/17 Shuli

ניתוח אף רפואי -קוסמטי

שבוע טוב דר' מוסקונה. הבת שלי בת 18 בקרוב . היתה אמורה לעבור ניתוח אף לתיקון מחיצה בעקבות קשיי נשימה וכן קוסמטי.היה תאריך לניתוח אך הכל בוטל בגלל טרומבוציטפוניה ככל הנראה כרונית כי לאחר ביופסיית מח עצם הכל יצא תקין.אנחנו במעקב במחלקה המטולוגית בבית חולים שניידר הרופאה שם לא ממליצה לעבור ניתוח זה בבית חולים פרטי אלא בית חולים רגיל . אני גם ככה כבר בשלב הרמת ידיים אבל הילדה חייבת את הניתוח גם בשביל שתוכל לנשום נורמלי וגם בשביל לשפר את הדימוי העצמי האישי ואת רמת הביטחון שלה.אני לא יודעת איך ולמי לפנות בעניין והייתי מאוד מאוד שמחה באם היית מנחה אותי ומדריך אותי מה לעשות ולמי בכלל לפנות.האם אפשרי לעבור ניתוח אף רפואי קוסמטי בבית חולים רגיל? אשמח לתשובתך.

14:46 30/10/17

תשובה

שלום שולי,

אני מבין את שיקולך ואת החששות שלך. ראשית כל עליך להבין שמדובר בשני דברים שונים הפן הרפואי והפן האסתטי טורבינות האף נמצאות עמוק בתוך האף ובכלל לא קשורות לחלק החיצוני כלומר לעצם האף וסחוס האף (ממליץ לעשות גוגל ולראות תמונות) לכן המלצתי האישית לעשות את החלק הרפואי בבית החולים ואת החלק האסתטי לבצע אצל מנתח פלסטי מומחה. עדיף לחלק ובכך הבת תיהיי מרוצה ואת תוכלי לישון בשקט בלילה.

שיהיה המון בהצלחה,

ד"ר רוני מוסקונה

17:32 06/07/23 ליזי

עבודה

לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל

הוספת הודעה