חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


פורום ניתוחי אף


[4683 דיונים פעילים] פורום ניתוחי אף
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר רוני מוסקונה
מנהל פורום ניתוחים פלסטיים באף
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
16:35 28/10/17 שוש

זהירות מניתוחי אף

אני קוראת את ההודעות ומגלה הרבה אנשים כמוני, שהניתוח לא הצליח ונשארו עם אף עקום/מוזר וכדומה. יכול להיות שמנתח עשה מעולה למישהו וקיבל ביקורות טובות, ואצלכם משהו התפקשש. לי ממש הרסו החיים. מתביישת לצאת החוצה. לא כדאי להתעסק עם זה. התוצאות לא מובטחות. ועשיתי אצל רופא מפורסם ביותר שנחשב טוב ולוקח כפול כסף. זה ניתוח שני, אז אין אפשרות לתיקון.

(לא רושמת יותר את שמו כי הייתי צריכה ביקורת ובגלל שקר אחוות דעת לא טובה שלי עליו גם סירב לקבל אותי לביקורת. פניתי לרופא מוכר נוסף לחוות דעת בכל עלות שירצה - אבל אצלו אומרים שהניתוח כמו חתונה קתולית. בחרת ברופא? נתקעת איתו. האגו והכסף הם היחידים שמשחקים בתחום הזה

14:23 30/10/17

תשובה לאחר ניתוח אף

שלום שוש,

אחוזי ההצלחה בניתוחי אף גבוהים מאוד עם זאת את צודקת ניתוח אף מחשב לאחד הניתוחים המסובכים בפלסטיקה וצריך ניסיון רב ומיומנות ברמה גבוה מאוד על מנת לקבל תוצאה טובה בנוסף לכך האף נמצא במרכז הפנים ולכן כל תוצאה חייבים להיות מושלמת להבדיל לדוגמא מהגדלת חזה בגלל הסיבות שמיניתי הרבה מאוד פלסטקאים לא מבצעים בכלל ניתוחי אף.

לגבי ניתוח שני אין דבר כזה לא ניתן לתיקון נכון ניתוח תיקון נחשב למורכב יותר ובודדים הרופאים המבצעים אותו.

לצערי מגיעים אלינו לא מעט מנותחים מרופאים אחרים על מנת לבצע ניתוח תיקון נכון מדובר בעלות כפולה כי מדובר בניתוח הרבה יותר מורכב והאורך כפול זמן. (יש בארץ רק 4 רופאים המבצעים ניתוחים מורכבים אלו).

אני מקווה שתוכלי לתקן את הנזק שנגרם לך ולהבא שתחשבי לבצע ניתוח כלשהוא תעשי שיעורי בית.

בהצלחה,

ד"ר רוני מוסקונה

17:29 06/07/23 ליזי

עבודה

לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל

הוספת הודעה