חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


פורום ניתוחי אף


[4684 דיונים פעילים] פורום ניתוחי אף
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר רוני מוסקונה
מנהל פורום ניתוחים פלסטיים באף
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
15:42 12/06/17 תמר

ל-ד"ר מוסקונה- פרופיל יפה פרונט רחב

לד"ר מוסקונה שלום,

שמי תמר בת 23 מהרצליה,

מתעניינת זה זמן רב בניתוח אף ומחפשת מנתח שתוצאותיו יהיו לשביעות רצוני, כמישהי שיש לה עין אסתטית ברמה מאד גבוהה ותקציב זמין אעדיף לחקור גם שנה אחר המנתח הראוי.

ראיתי את עבודותיך היפות באינסטגרם, אך לכולן מכנה משותף- פרופיל עם גשר יפייפה, אך פרונט טיפה פחוס עם נחיריים רחבות שאינן פרופורציונליות לאף. האם זו דרישת לקוחה? האם זה דפוס עבודתך? והאם יש אפשרות להקטנת הנחיריים והפרונט של האף בנסוף לפרופיל היפה.

אודה לתשובתך.

15:10 21/06/17

תשובה

שלום תמר,

אינני יודע על אילו תמונות בדיוק את מדברת ולכן קשה לתת תשובה נקודתית באינסטגרם שלנו התמונות שאנחנו מעלים אלו בחורות ששולכות לנו תמונות שלהם ורוצות לפרגן ולספר על השינוי שעברו החיצוני והפנימי את מוזמנת לפנות לכל אחת מהן ולשאול על השינוי שעברו בחיים בעקבות הניתוח אף.בגדול אנחנו מתאימים כל אף למבנה הפנים שלו על מנת לעשות זאת אני משקיע זמן רב וצריך מיומנות רבה לשליטה מלאה בכל חלקי האף עצם חיבור האף לגבות עצם האף סחוסי האף טיפ האף נחיריים וכומבן עצם האף יש לזכור שכל הניתוח מתבצע דרך הנחיריים.

לשאלתך יש אשרות להקטין את הנחיריים.

מקווה שעזרתי,

ד"ר רוני מוסקונה

09:44 07/07/23 ליזי

עבודה

לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל

הוספת הודעה