חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


פורום שאיבת שומן


[604 דיונים פעילים] פורום שאיבת שומן
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר רועי ענבר
ד”ר רועי ענבר מנהל פורום שאיבת שומן
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
06:37 21/11/13 עמית

שאיבת שומן בבטן ובמותניים

דוקטור שלום,

אני בחור בן 23 ורזה לגמרי (bmi-20.2) אשר הייתה לו חגורת שומן ספציפית וקטנה באזור הבטן ובמותניים. אתמול ביצעו בי ניתוח לשאיבת שומן באזור הבטן התחתונה והמותניים ע״י רופא פלסטיקאי שמומחה בתחום.

התעוררתי מהניתוח די בקלות והשתחררתי הביתה כשעתיים לאחר הניתוח- חשוב לציין כי הרביתי לזוז וכל שעה קמתי להליכה איטית של עשר דקות והנעת הגפיים.

בשיחתי עם הרופא לאחר הניתוח נאמר לי כי הוא הוציא כ-1900 מ״ל במהלכו, מה שהופך את הפרוצדורה לשאיבה קטנה לכל דבר.

אתמול עדיין לא כל כך כאב לי בגלל המשך השפעת ההרדמה המקומית אבל סבלתי מאי נוחות מטורפת בשל חגורת הבטן שלוחצת במידה מטורפת, עד כדי מצב שפשוט אני לא מסוגל להרדם אפילו. כמובן שכבר אתמול נוצרו לי שטפי דם על גבול השחורים בפלג הגוף העליון וגם באיבר המין ובאשכים.

היום קמתי משינת הלילה (שארכה שעתיים...) בשל כאבים מטורפים: תחושה של שריפה וכאב ממוקד בצד הימני והשמאלי ובפופיק, במקומות שאני מאמין שדרכם הכניס את הקנולות. כאב בטן ותחושת זרימה של נוזלים בתוך הגוף, בחילה וקושי בנשימה ואני פשוט לא מעיז לזוז מהפחד להחמיר את הכאב.

אתמול בערב התחלתי טיפול אנטיביוטי (והומאופתי, להקלה על החבורות- זה לא יכול להזיק) וטיפול במשככי כאבים. לקחתי אתמול במצטבר שני אופטלגין ואחד טרגין. ועל אף השימוש במשככי כאבים חזקים ביותר אני לא מרגיש הקלה ואני פשוט לא יודע מה לעשות.

לא ממש ישנתי כל הלילה ואני שרוי במצב של כאב ואי נוחות מאד מאד גבוהות (על אף שצייתתי לכל הוראותיו של הרופא).

מה לעשות? האם ניתן במצבים כאלה לקחת קספו או נפרוקסן? האם יש משהו שיכול להקל על רמת הכאב שלי? נדמה כי אוקסיקודון לא ממש עשה את העבודה...

האם להתקלח היום בערב (34 שעות מסיום הניתוח) או לחכות רק למחר בבוקר (כ-50 שעות מסיום הניתוח)? אולי עדיף כבר היום להוריד את חגורת החנק ולשים אותה בצורה קצת פחות אלימה...

אני ממש אובד עצות ודואב...

אשמח לעזרתך.

עמית

15:21 22/11/13

לאחר ניתוח שאיבת שומן

שלום עמית. שטפי דם, נפיחות וכאב אופייניים אחרי ניתוחי שאיבת שומן וגם בניתוחים אסתטיים אחרים. ניתן לשלב תרופות נוגדות כאב אך כמובן לא להגזים. המטומות באשכים יכולות להיות גם. מקלחת אפשר לדחות גם 48 שעות אחרי.

יחד עם זאת, מומלץ לחזור לפעילות יומיומית רגילה ולא לשכב כל הזמן !!! כאב כזה עז צריך לעורר תהייה מסויימת. מציע שתהיה בקשר עם הרופא הפלסטיקאי המטפל שלך ותעדכן אותו על מצבך. יתכן שהוא ירצה לבדוק אותך. לא הייתי מזניח זאת.

בכל מקרה מאחל לך שתרגיש טוב והחלמה מהירה.

08:15 23/06/23 ליזי

עבודה

לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל

08:14 23/06/23 ליזי

עבודה

לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל

הוספת הודעה