חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


פורום שאיבת שומן


[604 דיונים פעילים] פורום שאיבת שומן
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר רועי ענבר
ד”ר רועי ענבר מנהל פורום שאיבת שומן
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
03:18 16/08/12 רחלי

שאיבת שומן - שאלות

שלום ד"ר. יש לי כמה שאלות

אני שוקלת לעבור ניתוח שאיבת שומן בטן מותניים יריכיים פנימיות. אני בת 31 במשקל תקין

(גובה 1.58, משקל 52) יש לי עור די טוב, מרקם חלק, יש קצת סימני מתיחה אבל בלי צלוליט. שמעתי שאחת מתופעות הלוואי האפשריות כאשר עושים ניתוח שאיבת שומן זה שפני-העור עלולים לקבל שקעים ואי סדירויות.. אני ממש מפחדת שאם אעשה ניתוח אז אולי אעצב קצת את הגוף אבל בעצם אכער אותו מרקמית. עד כמה הסיכון הזה שכיח? לא רוצה לשפר דבר אחד ולקלקל אחר... עוד בנושא- הבנתי שבניתוח כזה מסירים את תאי השומן ולכן לא תתכן השמנה חוזרת באותו מקום. אז מה קורה אם מישהו מעלה במשקל אחרי ניתוח שאיבת שומן? האם הגוף שלו בסה"כ ישמין יותר פרופורציונלית בצורה לפי קויי המתאר החדשים או פתאום יכולים להווצר ריכוזי שומן מפתיעים ולא מחמיאים דווקא במקומות לא צפויים? כמו כן שמתי לב שבניגוד לניתוח אף שאפשר למצוא המון תמונות של לפני ואחרי באינטרנט בכל אתרי המנתחים הפלסטיים דווקא בשאיבת שומן בקושי יש תמונות וגם מה שיש לא נראה מרשים, למשל בתמונת הלפני מראים מטופלת עם תחתונים ותאורה שבכלל לא מחמיאים לגוף ובתמונת אחרי משנים ללבוש תחתון מחמיא יותר.. זה טריק מפגר. גם בלי שום ניתוח גוף יראה ככה יותר טוב בין 2 תמונות. למה אין הרבה תמונות כמו שמפרסמים בניתוח אף או חזה? זה גורם לי לחשוש שאולי הסיבה היא שהתוצאות בסוג זה של ניתוחים לא נוטות להיות מרשימות באופן כללי.. מה מניסיונך/ידיעותיך רמת התוצאות בתחום זה של ניתוחים (שאיבות שומן)?

זהו. שאלה ארוכה.. אבל מה לעשות שאחרי שעוברים מתחת לסכין כבר אין דרך חזרה אז עדיף לברר כמה שיותר...... :)

תודה מראש על המענה!

08:21 21/08/12 ד"ר רון טנצר

תשובה

אחת מתופעות הלוואי של שאיבת השומן היא קבלת מרקם עור לא הומוגני הנגרם בשל חוסר סדירות ואחידות בשאיבה ושאיבה בשומן השטחי. כך שאזור שממנו נשאב יותר שומן עלול להראות שקוע יותר. הדרך להמנע מסיבוך זה היא להימנע משאיבת יותר ולהמנע ככל האפשר משאיבה בשומן הקרוב לפני העור.

בכל שאיבה שנבצע - לא נרוקן לחלוטין את מצבורי השומן באותו מקום ולכן גם בעליה במשקל, לא יווצר עיוות - בעליה קיצונית במשקל - כל אברי הגוף יגובו ביצירת תאי שומן חדשים.

לגבי התמונות: תוכלי לפתור בעיה זו על ידי מפגש עם מנותחות. כך תוכלי להבחין ולראות ממקור ראשון את תוצאות הניתוח.

09:09 23/06/23 ליזי

עבודה

לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל

הוספת הודעה