חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

בלוג ניתוחים פלסטיים

ניתוחים פלסטיים  > בלוג ניתוחים פלסטיים  > בלוג ד"ר מוסקונה   > הצערת הפנים   > מגשימה את החלום - כרמן לוי מספרת על הזכיה והטיפול להצערת הפנים

מגשימה את החלום - כרמן לוי מספרת על הזכיה והטיפול להצערת הפנים

 
מאת: כרמן לוי - מגשימה את חלומה
יום רביעי, 8 בפברואר, 2012


"מיד לאחר ההזרקות הסתכלתי במראה וראיתי כבר תוצאות. ללא ספק היה שינוי משמעותי והייתי מופתעת לראות את עצמי במראה.". הזוכה הגדולה בתחרות "הגשמת חלום 3" של מרפאות ד"ר רוני מוסקונה ואתר אסתטיקה מספרת על חוויותיה מהזכיה והטיפול

הזכיה

כאשר נודע לי כי זכיתי בתחרות, הייתי מאושרת! זה אושר גדול לדעת שאעבור את ההזרקות ע"י מנתח פלסטי מוכשר כמו ד"ר מוסקונה. חשוב לספר שאני מטבעי אדם מאוד פחדן, ולא יודעת בטוח שהייתי מרגישה נוח לעבור את הטיפול הזה אצל רופא אחר.

הייעוץ

בפגישת הייעוץ, הסביר לי ד"ר מוסקונה מה ניתן לשפר בפנים שלי בכדי להקנות להם מראה רענן אך לא "עשוי" מדי. בסופו של דבר הוזרק לי בוטוליניום טוקסין באזור המצח, בצדי העיניים ובקמטים בצידי הפה.

הגשמת חלום אצל ד"ר מוסקונה

יום הטיפול

שמחתי מאוד והתרגשתי מהזכייה וממה שאני עומדת לעבור. ידעתי שאני בידיים טובות, ושהתוצאות יכולות רק טובות. כולם היו מאוד נחמדים אלי: המנכ"ל אורי מוסקונה וצוות המזכירות: בל, חן, לילי והיועצת הגר.

לפני ההזרקות הייתי קצת בלחץ מכל ההתרגשות ומהמחשבה איך אני אראה לאחר מכן, אבל הרגיעה אותי העובדה שהטיפול הוא משהו שרציתי הרבה מאוד זמן.

הרגשתי מעט את ההזרקות, אך זה לא היה בלתי נסבל. ההליך היה קצר יחסית וד"ר מוסקונה היה מאוד עדין, עבד בצורה יסודית וכל הזמן שאל איך אני מרגישה ואם הכול בסדר.

משמאל: לפני. מימין: אחרי

אחרי ההזרקות

הכול עבר מצוין, כמעט ולא הרגשתי את ההזרקות, הרבה בזכות ידיו העדינות של ד"ר מוסקונה, מיד לאחר ההזרקות הסתכלתי במראה וראיתי כבר תוצאות. ללא ספק היה שינוי משמעותי והייתי מופתעת לראות את עצמי במראה. חוץ מהמצח, הבנתי שאת המשך השינויים מהבוטוליניום טוקסין אני אראה רק עוד מספר ימים.

והיום

נחמד מאוד לקבל מחמאות מאנשים שלא ראו אותי הרבה זמן. אנשים אומרים לי: "מה עשית? את נראה הרבה יותר טוב!" כיף לקום כל יום בבוקר, להסתכל במראה ולהרגיש רעננה.

אני מרוצה מאוד שעברתי את התהליך, ואחד החלומות שלי התגשמו הודות לד"ר מוסקונה ואתר אסתטיקה. אני מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי, הביטחון שלי עלה, ומישהו שנראה טוב גם מרגיש טוב ומקרין את זה כלפי חוץ. אני ממליצה בחום להגיע ולהתעניין בהזרקות שד"ר מוסקונה מציע. השתניתי לטובה, הן מבפנים והן מבחוץ.

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
9. משוב
דליה גרוטאס, 27/12/2012
8. הגשמת חלום
דניאלה, 09/03/2012
7. הגשמת חלום
רות מכבי, 05/03/2012
6. הגשמת חלום
כוכבה, 24/02/2012
5. גבשושיות באפידרמוס
ג'וד אפריל, 23/02/2012
4. בתמונה לפני, צילמו אותה מחייכת כדי שהקמטים יראו ואחרי,ללא
רחל, 23/02/2012
3. התלבטתי זמן רב בקשר לטיפול בפנים
רוחלה בננו, 23/02/2012
2. עניין של טעם
מיכל אוחיון, 23/02/2012
1. אני שמעתי על הד"ר
דינה אלפסי, 14/02/2012


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 457