חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על הטיפול בהזעת יתר?

הכנסו לשאלון וגלו!


השתלת סיליקון בשפתיים

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית  > חדשות עיבוי שפתיים  > שפתיים חושניות ב-15 דקות
לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום עיבוי שפתיים
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

שפתיים חושניות ב-15 דקות

 
שיתוף פייסבוק

השתלת סיליקון מהירה תשיג גם עבורכם את המראה הנחשק- שפתיים מלאות וחושניות

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

מפנטזים על שפתיים מלאות וחושניות כמו של אנג'לינה ג'ולי? כיום, הטרנד העולמי הוא שפתיים עבות וחושניות, אך הטבע, לצערנו, לא חנן רבים מאיתנו בשפתיים שכאלו. אז מה עושים? טכניקה נפוצה ומקובלת להשגת המראה הנחשק היא עיבוי שפתיים באמצעות הזרקת חומרי מילוי, קבועים או זמניים, שבעזרתם ניתן לעבות את השפתיים.

אך מה עושה מי שמעדיף לוותר על סדרה של זריקות בדרך להשגת שפתיים חושניות? בבריטניה חשבו על דרך נוספת, קלה ומהירה ביותר, להשגת שפתיים חושניות ומלאות – השתלת סיליקון בלא יותר מ-15 דקות.

לראשונה בהיסטוריה בוצעה השתלת שתל עשוי סיליקון בשפתיים, להשגת מראה מלא ונחשק. את הניתוח ביצע מנתח פלסטי על פציינט בריטי, וניתוח זה מאיים כעת להחליף את הזרקות הקולגן והבוטוליניום טוקסין הכה פופולאריות.

כל מי שמעוניין להגדיל את השפתיים הטבעיות שלו יוכל לעשות זאת עם דור חדש של שתלי סיליקון קבועים הנקראים PermaLip. תודות לשתלים החדשים ניתן יהיה להפסיק להשתמש בחומרים זמניים למילוי השפתיים. שתלים מהדור הישן, כגון Gore-Tex, היו בעיתיים לשימוש כיוון שבמקרים מסוימים הייתה צמיחה פנימית של הרקמה סביב השתל, והתוצאה לעיתים הייתה חיוך מאולץ ולא טבעי. שתלי הסיליקון החדשים פתרו בעיה זו.

הניתוח מתבצע תחת הרדמה מקומית באמצעות שני חתכים קטנים הנעשים בפינות השפתיים והחדרת השתל לתוך השפה דרך תעלה פנימית. השתל עצמו, אגב, עשוי מאותם חומרים מהם עשויים שתלי הסיליקון המוחדרים אל החזה בניתוח הגדלת חזה. הניתוח כה פשוט שכבר למחרת ניתן לאכול ולשתות בצורה נורמאלית לחלוטין.

הסירו דאגה מלבכם, תוכלו גם להמשיך לאכול ואפילו להתנשק כרגיל, שכן לדברי פטריק מלוצ'י, מנתח פלסטי מלונדון, בראיון ל"טיימס" מדובר בשתלים רכים ונוחים לעיצוב ולכן התוצאה המתקבלת היא טבעית לחלוטין, גם בתחושה וגם במראה.

ולפני שתעלו על מטוס בדרככם לבריטניה, קחו בחשבון שתאלצו להיפרד מכ 15,500- 19,500 ש"ח בכדי לבצע השתלת סיליקון בשפתיים. יחד עם זאת, היתרון בשיטה ברור – השתל אומנם יקר, אך מדובר בהליך קבע בניגוד לחומרי המילוי השונים שאותם יש לחדש מדי פעם, לכן בחישוב הכולל, במידה ואתם צרכנים קבועים של בוטוליניום טוקסין, שתל הסיליקון עשוי להשתלם...

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - עיבוי שפתיים







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות