חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על השתלת שיער?

הכנסו לשאלון וגלו!


חדשות נשירת שיער

ניתוחים פלסטיים   > טיפולי שיער  > חדשות נשירת שיער  > גברים מעשנים מתקרחים מהר יותר
לפורום בנושאלוח מרפאות

ענת אלקין

גברים מעשנים מתקרחים מהר יותר

 
שיתוף פייסבוק

מעשנים ששיער ראשם חשוב להם יאלצו להיפרד מאחת האהבות שלהם - השיער או הסיגריה

מאת: צוות אתר "אסתטיקה"

העולם לא מחייך למעשנים בתקופה האחרונה. אצלנו בארץ, חוק שאוסר על עישון בפאבים ומסעדות צמצם את מקומות הבילוי של חובבי העישון, ונראה כי מגמה זו רק הולכת ומתחזקת גם ברחבי העולם כולו. אזהרות שונות ומשונות אשר מופיעות על גבי קופסאות הסיגריות מתריאות בפנינו שהעישון מזיק לבריאות, וכעת, כאילו כל זה אינו מספיק, טוענים חוקרים באסיה שהעישון עשוי אף להביא לצמצום במספר שיערות ראשם של המעשנים.

ממחקר חדש שנערך בקרב גברים טיוואנים, ופורסם בנובמבר 2007, עולה כי עישון עשוי להאיץ התקרחות. עורכי המחקר, ד"ר סו לין הוי מבית החולים "פאר איסטרן ממוריאל" וד"ר טוני שן מהאוניברסיטה הלאומית של טייוואן, בדקו 740 גברים שגילם הממוצע עמד על 65.

על פי אתר "healthabeauty" הם גילו כי גברים שעישנו 20 סיגריות ויותר בכל יום נטו לפתח נשירת שיער, שרמתה הוגדרה כבינונית עד חמורה. בהשוואה לגברים לבנים, גברים אסייתים סובלים פחות מן הסוגים הנפוצים של התקרחות גנטית. כאשר הם מאבדים את שיערם, קצב התקרחותם נמוך יותר. נתון זה הוכח גם במחקרים קודמים בנושא.

ממצאי המחקר החדש מלמדים אם כך, שעישון מקטין את היתרון הטבעי ממנו נהנים הטיוואנים- נטייה נמוכה יחסית להתקרחות. מדוע זה קורה? החוקרים אומרים שעישון מסב נזקים שונים לצמיחת השיער, בין היתר הוא עשוי לדוגמא להרוס את זקיקי השיער.

עד המחקר הנוכחי לא הוכח קשר חד משמעי בין תופעות שנובעות מעישון לבין התקרחות. לאור הממצאים החדשים, אמרו החוקרים לאתר "healthabeauty" כי הם מאמינים שכדאי ליידע מטופלים, ובעיקר את אלה מביניהם שמתחילים לאבד שיער, על ההשפעה העתידית של עישון על קצב ההתקרחות שלהם.

פורומים מרפאות הסרת שיער הדפסה שלח לחבר
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות