חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


פורום פלסטיקה ואגינלית

ניתוחים פלסטיים   > פורום רופאים   > פורום ניתוחים פלסטיים   > פורום פלסטיקה ואגינלית

[779 דיונים פעילים] פורום פלסטיקה ואגינלית
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר עמוס שפירא
מנהל פורום פלסטיקה ואגינלית
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
11:41 07/06/17 פזית

דימום קרום הבתולין

שלום רד עמוס שפירא , השאלה שלי בקשר לתפר ששמים בנרתיק (שבועיים לפני חתונה כמו שקראתי בפורום שלך) , איך מבצעים את התהליך ? כמה אחוז שירד דם ביחסי מין ראשונים אחרי התהליך הזה ? כמה זמן אני צריכה לנוח אחרי התהליך? האם יש סיבוכים? האם יש אפשרות שיהיה לי דימום יתר בעת קיום יחסי המין בגלל התפר ? איזה הרדמה משתמשים ?

תודה דר :)

21:19 08/06/17

תפירת הקרום

את התפר שבועיים ליפני החתונה שמים בחדר ניתוח כי זה מאד כאב ,את התפר מכניסים בתוך הקרום כך שלא רואים אותו ולא מרגישים אותו ץבדרך כלל יורד דם אחרי היחסים ואפילו הרבה דם ,אחרי הניתוח הזה לא צריך לנוח שעתיים בהיתאוששות והביתה ,אין סיבוכים זו פעולה די בטוחה ופשוטה

10:43 11/06/17 פזית

בהמשך לתפר

שלום ד"ר שפירא ,בהמשך לשאלה הקודמת על התפר שבועיים לפני החתונה ,זה אומר שהתהליך נעשה בהרדמה כללית ? ואני חייבת לתת את הפרטים האישיים שלי וזה מה שאני לא יכולה לעשות.

את התפר מכניסים לתוך הקרום ולא לתוך הנרתיק כי ראיתי בפורום שכתבתה שאתה מכניס אותו בחלק הפנימי של הנרתיק ? בתהליך הזה מחברים ביחד את הקרום או רק מכניסים את התפר ? התפר יהיה שקוף ואי אפשר לראות אותו ? מה שמאוד חשוב לי זה שירד דם , אתה אומר אפילו יורד הרבה דם , הדימום מפסיק בלי התערבות ?

תודה ד"ר :)

הוספת הודעה