חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער  

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


פורום השתלת שיער והתקרחות

ניתוחים פלסטיים   > פורום רופאים   > פורום טיפולי שיער   > פורום השתלת שיער, נשירה והתקרחות

[1668 דיונים פעילים] פורום השתלת שיער, נשירה והתקרחות
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר אלכס גינזבורג
מנהל פורום השתלת שיער, התקרחות ונשירת שיער
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
14:17 10/12/13 גיא

פרופסיה - יעילות

ד"ר גינזבורג שלום.

יש לי מספר שאלות לגבי פרופסיה ...

ראיתי בפורום שהתייחס בעבר לטנותיו של פרופסור וולף לגבי יעולותה של פרופסיה על כך שהיעילות היא פחות מ10%.

אתה לעומת זאת טוען שמנסיון אתה ראית 80% שמירה על הקיים ו60% צמיחה מחודשת (אני מצטט את התגובה שלך פחות או יותר).

עכשיו, גם באתה קורא את המחקר הראשוני לגבי פרופסיה אתה רואה כי רק 5% מגיעים לצמיחה משמעותית ואילו הרוב המכריע מגיעים לצמיחה כמעט בלתי נראית...

כיצד יתכן שאתה ראית 60% צמיחת שיער אם סוג הצמיחה הוא באחוז גבוה מאוד לא משמעותי בכלל.

סוגי האמירות האלו גורמות לי לחשוש מההמלצה שלך להשתמש בפרופסיה ונראה כאילו יש לך אינטרסים אחרים. לעומת זאת קשה לי לראות מדוע פרופסור וולף ישקר לגבי האיכות של התרופה.

תודה,

10:16 12/12/13 דר אלכס גינזבור

השתלה

מקריח שלום,

אני אענה לך סעיף סעיף:

1. אני עושה השתלות כבר למעלה מ-22 שנה ומדי שבוע אני פוגש באנשים מאושרים שמברכים אותי שוב ושוב ואומרים שעשו את העיסקה הטובה בחייהם. הפוסט צודק - לא כל אחד מתאים להשתלה! כמו שהפציינט בוחר את הרופא כך אני כרופא בוחר את הפציינט ואם מראש יודע שההשתלה לא תצליח בהמשך לבדיקה שלי אני מסרב לפחות לכ-20% מהפונים. לכן חשוב מאד שהמשתיל יהיה רופא עור שמכיר ויודע את הביולוגיה של השיער ויבצע את ההשתלה בהתאם למצב וגם יתאים את השיטה לפציינט ולא להיפך.

2. התיאור שלך פשוט לא נכון, השיער מחזיק וגם אני אישית עברתי השתלה לפני יותר מ-10 שנים והשיער חזק להפליא. יתכן שכותב הפוסט הינו בעל אינטרס למכור פיאות...

3. כמו כל דבר בחיים צריך לדעת היכן לעשות את ההשתלה ועל אף שזה לא מקובל עלייך עדיין יש משקל רב מאד בהצלחת ההשתלה מיהו הרופא שעושה אותה, באיזו טכניקה מבצע את ההשתלה ומה מידת מומחיותו ונסיונו.

4. כל השוני בין FUE לבין FUT זה בדרך הוצאת השיער. זה נכון שבסטריפ ניתן לקבל כמות גדולה יותר של חומר אבל הקליטה זהה והתוצאות זהות. כרגע אני משתתף במחקר בינלאומי של 7 מרכזים כולל המרכז שלנו, בו אנו בודקים את איכות הצמיחה של FUT לעומת FUE. עד היום לא נעשו מחקרים כאלו, זה המחקר הראשון שיקח בודאי כשנתיים. לדעתי ולהערכתי התוצאות הן זהות ואהיה מוכן לדווח ביתר פרוטרוט לאחר סיום המחקר.

5. אני לא דורש שתקנה או לא תקנה, אבל עדיין עומד על כך שיש חשיבות עליונה מי עושה את ההשתלה והשתלה טובה לא מזהים. היה בי"ח בצפון שעשה השתלות לאלפי אנשים, גרם לצלקות גדולות ולצמיחה מצומצמת ביותר והוא נזגר עקב ריבוי התביעות שהיו נגדו. לצערי הרב, אתה רואה את אלו שההשתלה לא טובה אבל כפי שאמרתי השתלה טובה לא מזהים וזו הסיבה שאינך רואה את כל אלפי המושתלים שלי שמסתובבים בארץ ולא ניתן לזהות שעברו השתלה בכלל. אני מהווה דוגמה אישית - עשיתי השתלה ואף אחד לא יכול לזהות או לראות את הצלקת. צריך לדעת איפה "ליפול" - תחפש את הרופא ולא את השיטה.

6. זה ממש לא נכון - אני תמיד שואל את המטופל איך נוהג להסתרק ועל פי זה קובע את העיצוב של ההשתלה. פה בדיוק נדרש הנסיון וגם נכנס העמוטיב האומנותי, כלומר העיצוב.

13:17 12/12/13 דר אלכס גינזבור

פרופסיה

גיא שלום,

אני לא טוען שפרופ' וולף משקר, הוא מדבר מהניסיון שלו.

כדי לודא תוצאות של הפרופסיה יש לצלם את הפציינט לפני תחילת הטיפול ואחרי שנה להשוות את התמונה ולראות את ההבדלים. לפי מיטב ידיעתי, פרופ' וולף שהוא חבר טוב שלי, לא מצלם את המטופלים ואני נוהג לצלם את כל המטופלים שאני נותן להם פרופסיה ואחרי שנה אני רואה שיפור ניכר לעומת השנה שלפני כן ובשבילו זו הצלחה.

כשאני מדבר על 60% צמיחה, אני מצטט מחקרים וזה נכון של-5% היה שיפור מעולה ול-55% היתה צמיחה טובה ששיפרה את המצב ולדעתי גם זו הצלחה. על פי המחקרים 80% מהמקרים שומר על הקיים ומכיוון שזו התרופה היחידה המוכחת אני ממליץ עליה.

הלוואי שהייתי שותף עם חברת MSD ומקבל אחוזים מהמכירות, הייתי יכול לעבוד פחות קשה... אני לא מכיר אותך ואתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה וגם לפגוע ולהשפיל אם בא לך, אבל אותי מכירים ולכן אני לא יכול להתבטא בצורה מעליבה.

קרובי משפחה שלי לוקחים את הפרופסיה ועוד הרבה מכרים ואם הייתי חושב שמזיק כמובן לא הייתי מרשה לעצמי לתת, מה עוד שכרופא מטרתי לעזור ולא להזיק!

אני חושב שזה לא מכובד להתבטא בפורום כפי שעשית אך זו בעיה שלך - אני שלם עם עצמי מאד.

18:01 13/12/13 גיא

פרופסיה

שלום ד"ר,

קודם כל לא התכוונתי לצאת בהאשמות, אני מצטער אם זה הצטייר כך.

אני בסה"כ ניסיתי להבין את את ההסבר להבדלים הגדולים בין 2 רופאים למשהו שהוא סה"כ די אמפירי...

אפילו אם פרופ' וולף לא לקחת תמונות של המטופלים, עדיין הוא קיבל פידבק מהם ועל סמך זה הוא קבע שזה לא עובד...

אני אשמח לשמוע על ניסיונך ממתן התרופות לאנשים, האם באמת האחוזים הם 80% גם מניסיונך? ולא רק ממה שהMSD אומרים, להם אני בטוח לא מאמין (-:

אני עדיין טוען שההבדל בין 80% שהמחקר טוען ל10% שהוא טוען הוא הבדל עצום ושאם יש למישהו אינטרס להטות את נראות התוצאות זה לMSD ובטח לא לפרופ' וולף.

תודה

11:05 16/12/13 דר אלכס גינזבור

פרופסיה

גיא שלום,

היות ולטענתך פרופ' וולף ממילא לא ממליץ על הפרופסיה, מן הסתם גם אין לו מספיק פידבק בכדי לדעת תוצאות.

אם אתה שואל אותי אני אומר כי גם על פי מחקרים וגם על פי הנסיון הרב שלי ב-80% שומר על הקיים וב-60% אף מצמיח שיער חדש.

העובדה היא שבכל העולם רופאי העור נותנים פרופסיה ומדברים עליה טובות ולכן כדאי "לא להיות סקפטי..."

הוספת הודעה
 
ענת אלקין