חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער  

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


פורום השתלת שיער והתקרחות

ניתוחים פלסטיים   > פורום רופאים   > פורום טיפולי שיער   > פורום השתלת שיער, נשירה והתקרחות

[1668 דיונים פעילים] פורום השתלת שיער, נשירה והתקרחות
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר אלכס גינזבורג
מנהל פורום השתלת שיער, התקרחות ונשירת שיער
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
08:53 11/07/13 איתן

שווה לקרוא לכל משתתפי הפורום

ד,ר שלום רב

לצערי מה שרשם לך רועי לגבי מרפאת HDC בגדול נכון.

הרופאים בארץ נמנעים מעצלות עד כמה שניתן מלעשות השתלת FUE , כשאתה מבקש לעשות השתלה בשיטת FUE הם מתחילים במסע שיכנועים למה לא כדי לך לעשות FUE - הם טוענים שבFUE זה הרבה יותר יקר (20000 שקל) וגם ניתן להוציא פחות שיערות בטיפול אחד , טענות אילו הם נכונות אך זו לא הסיבה האמיתית שבגללה הרופא מנסה לשכנע אותך שלא לעשות FUE .

הסיבות האמתיות הם עצלנות וזה גם פחות רווחי לרופא כלומר המנתח מעדיך לעשות FUT ולהרוויח 12000 שקל ולא לעשות FUE ולהרוויח 20000 - לכאורה זה נראה מוזר אבל זה ממש פשוט ואני אסביר אז ככה כאשר מנתח עושה השתלה בשיטת הFUT כל עבודתו מסתכמת בכך : 15 דקות של חיתוך הרצועה ועוד כ 30-40 דקות (וגם זה בהגזמה ) ליצירת הנקבים בקרקפת לצורך הכנסת השיער , פה מסתיימת עבודתו , את כל שאר העבודה עושות האחיות שהם בין 3-6 ושבממוצע המנתח משלהם להם בסה"כ 1500 ש"ח (לכולם יחד) כלומר עבור ניתוח FUE המנתח מרוויח בממוצע 9000 שקל על עבודה שלכול היותר מסתכמת בשעה.

ועכשיו להשתלת FUE בהשתלה זו המנתח עובד בלי הפסקה מכיוון שהוא מוציא שערה שיערה והוא עושה את כל זה לבדו ומחדיר שיערה שיערה כלומר בכל תהליך ההשתלה המנתח עושה כמעט הכל בעצמו כי זה שונה מהשתלת FUT בהן הוצאת הזקיקים היא חוץ גופנית מה שמאפשר לאחיות להפריד את השתלים במקביל .

לסיכום (בממוצע ) בהשתלת שיער FUT המנתח עובד שעה בעצמו (לכל היותר) ומקבל על זה 9000 שקל

ובהשתלת FUE המנתח עובד 6 שעות ומקבל על זה 18000 שקל

כלומר השיטה של FUT יותר משתלמת למנתח (ולא למנותח כפי שהרופאים מציגים זאות)

מה שבנוסף המנתח יכול לבצע ביום אחד שתי השתלות FUT

13:46 11/07/13 ד"ר אלכס גינזבו

השתלת FUE

איתן שלום,

מאד חבל שאתה עושה הכללות כאלה וקובע שכך מתנהגים כל הרופאים בארץ - אני עושה היום בחודש 50% השתלות בשיטת FUT ו-50% בשיטת FUE.

כמובן שבהשתלה בשיטת FUE אני מרוויח יותר (בניגוד לתאוריה שלך) - מכיוון שאני עושה את שתי השיטות אני ממליץ לפציינט באיזו שיטה לבחור על פי גילו, מצב השיער שלו, סוג התספורת, סוג השיער וכד'. אני מתאים את הטכניקה לבן האדם ולא את הבן אדם לטכניקה...

אני לעומת מרפאת HDC מבצע את 2 השיטות ולכן אין לי כל עדיפות לאחת מהן בעוד הם לכולם ממליצים רק על FUE היות וזו ההשתלה שהם עושים בלבד.

בהשתלה בשיטת FUT אני מקבל פחות כסף ומשלם משכורת ל-6 אנשי צוות בעוד שב-FUE אני מקבל יותר כסף ומשלם ונזקק לצוות קטן יותר ולכן משלם לפחות צוות...

לסיכום, אני כבר למעלה מ-10 שנים עושה FUE, אני אחד מהרופאים הראשונים בעולם שהתחילו לעשות השתלה בשיטה זו, באים אליי רופאים מכל העולם ללמוד FUE וממש לא ברור לי מהיכן לקחת את הנתונים ועל איזה רופא אתה מדבר. אבל ככה זה אצל הישראלים - הדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר ואני אישית בטוח שכמובן אנחנו הישראלים , ואני בתוכם, מתקדמים בהרבה בכל השטחים מהקפריסאים או היוונים.

הוספת הודעה
 
ענת אלקין