חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי שיער באסתטיקה

טיפולי שיער
מרפאות הסרת שיער
פורום טיפולי שיער  

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


פורום השתלת שיער והתקרחות

ניתוחים פלסטיים   > פורום רופאים   > פורום טיפולי שיער   > פורום השתלת שיער, נשירה והתקרחות

[1668 דיונים פעילים] פורום השתלת שיער, נשירה והתקרחות
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר אלכס גינזבורג
מנהל פורום השתלת שיער, התקרחות ונשירת שיער
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
16:27 28/05/13 רועי

מרפאת hdc

ד"ר גינזבורג הנכבד ! כנראה שאתה לא ממש מכיר את hdc כי אם היית מכיר היית יודע שד"ר maras נמצא שם כבר 5 שנים והוא בניגוד אליך מומלץ ע"י אתרים בין לאומיים כגון : hairsite.com ו hairtransplant.com הם מדורגים 1 באירופה ו 5 בעולם בזמן שאתה בכלל לא מדורג . הם עושים צפיפות של 85 זקיקים לסנטימטר מרובע ואתה מסרב לדבר על העניין הזה בכלל... הם עושה לפחות 20 השתלות fue בחודש ואתה אולי 3 כי אתה מעדיף לעבוד פחות (סטריפ) והכי חשוב אני עשיתי אצלך ונשארתי עם קצת שיער והרבה צלקות אצלהם זה בדיוק הפוך ... אתה לוקח 25 ש"ח לשיערה !!!! והם 3 יורו כולל טיסות ולינה אז תגיד לי אתה הדשה של מי ירוק יותר ?

14:32 04/06/13 ד"ר אלכס גינזבורג

hdc

רועי שלום,

אנשים שמשקיעים הרבה בפרסום באינטרנט זוכים כנראה לדירוג שאתה מדבר עליו... אני 22 שנים עושה השתלות שיער, מתוכם למעלה מ-10 שנים עושה FUE ויכול לומר שב-5 השנים האחרונות עושה עבודה ברמה גבוהה מאד. לפני שבוע חזרתי מכנס שאני אישית אירגנתי במדריד שהתמקד רק בהשתלות בשיטת FUE - לכנס הגיעו כ-100 רופאים מ-25 מדינות בעולם ואני עם עוד 4 רופאים עשינו הדגמות בפני כל המשתתפים וקיבלתי חוות דעת טובות ביותר. בנוסף אני חבר בדירקטוריון של אירגון ההשתלות הבינלאומי ונוסע פעם בשנה להפגש ולדון בכל הנושאים הקשורים להשתלות שיער.

הממוצע בהשתלה הוא בין 40-50 שתלים לסמ"ר וידוע כי מעבר לזה השתלים לא תמיד צומחים וכח ההשרדות שלהם יורד וכמובן שמידת הצפיפות תלויה גם בגודל השטח.

היום אני מבצע בערך 50% השתלות בשיטת FUE ו-50% בשיטת FUT . זה נכון שבקפריסין יותר זול אבל אני עדיין טוען שהדשא של השכן לא טוב יותר ואם יש בעיה לעיתים זה מצריך לחזור לקפריסין וכד'.

כל אחד כמובן רשאי להחליט עם עצמו היכן מתאים לו לעשות את ההשתלה ואצל מי ואני לא מכריח אף אחד, אבל רצוי לדייק בעובדות.

הוספת הודעה
 
ענת אלקין