חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


פורום מתיחת פנים


[646 דיונים פעילים] פורום מתיחת פנים
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר דנה אגוזי
ד"ר דנה אגוזי - מומחית לכירורגיה פלסטית
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
18:13 15/07/12 דליה

קמטים חדשים בעקבות הזרקת פרלן

שלום. בת 66. כיומיים לאחר הזרקת פרלן למילוי אזור "המריונטה" - ולמעלה ממנו, הופיעו בפני קמטוטים חדשים דמויי מניפה, שלא היו קודם, ליד האזור המוזרק (בצידי הנזולביאל- בין האף לפה). ולמרות שהפרלן מילא את הפנים, עדיין העור החיצוני נראה לא טוב - מקומטט. האם ידועה הסיבה? הייתכן שהפרלן המוזרק ספח נוזלים מהסביבה הלא מטופלת, ולכן נוצרו שם קמטוטים, או בגלל שהיו בסביבה המוזרקת קמטי הבעה? האם הקמטוטים יישארו? או עם הספגות הפרלן - אולי ייעלמו?

תודה מראש

08:58 18/07/12 ד"ר חיים קפלן

קמטים חדשים

הזרקת חומרי מילוי אינה פשוטה כפי שמצטייר בציבור. יש להתחשב באיכות העור, הרקמה התת עורית. בסיבה להופעת הקמט או שקע, ועוד. הזרקה שטחית מדי בעור פלסטי- שאיבד את האלסטיות תגרום להתקשות העור באזור המוזרק. הפעלת שרירי ההבעה אחראית לחלק מהקמטים. ההתקשות באזור המוזרק תגרום להופעת קמטים חדשים בסמוך. השריר המתכווץ גורם לקיצור העור מעליו. עור אלסטי צעיר מתכווץ. עור בוגר לא אלסטי מתכווץ.

דר. קפלן

13:47 18/07/12 דליה

תודה

מעניין ביותר. כשחפשתי תשובה לשאלתי, הגעתי למאמר מ 2003 על תופעת לוואי של הזרקת בוטוקס (לא חמרי מילוי), שגורמת להווצרות קמטיo חדשים ליד האזור המוזרק והמשותק, בעקבות הפעלתם של שרירים שלא היו פעילים קודם לכן, באזור הסמוך לאזור המוזרק, המנסים לחקות את פעולת השרירים המשותקים ע"י הבוטוקס, כפיצוי על השיתוק באזור שהוזרק.

שוב תודה.

הוספת הודעה