חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


פורום מתיחת פנים


[646 דיונים פעילים] פורום מתיחת פנים
 

חפש חיפוש בפורום:
מנהל הפורום: ד"ר דנה אגוזי
ד"ר דנה אגוזי - מומחית לכירורגיה פלסטית
לפגישת ייעוץ עם מנהל הפורום
הוספת הודעה
21:10 29/04/12 אסף

קצת בעקיפין - זיהוי פנים לאחר זמן רב

אתחיל בשאלה שאולי תקשר אותי לפורום- כשאתה מתכנן על ניתוח פלסטי בפנים , אם זה לשנות את האף , את השפתיים או סתם את העור ותווי הפנים, האם אתה מתחשב בכך שיהיה צורך שהפנים החדשות יהיו יפות יותר אך עדיין ניתנות לזיהוי ע"י אנשים שמכירים? האם יש פה איזה חוקיות מסויימת ששבירה שלה תתן פנים שונות מהמוכר? חוקיות אני מתכוון גם כזו שמתרחשת באופן טבעי ובעזרתה אנו מצליחים לזהות פנים של אנשים מהעבר למרות שעברו עשרות שנים ( רק עם נחשוב עד כמה הפנים השתנו מאז- האף גדל והאריך, השפתיים השתנו, גומות ובעצם כל פרט) .. כשאני מדבר על חוקיות אני גם מתכוון שהפנים משתנות אך באופן פרופוציוני , מה שאומר שאצל אדם עם תווי פנים מסויימים ויחודיים לו , גם כאשר הם ישתנו, הם לא יכולים להיות כל תווי פנים אחרים ( אם זה בגלל עצמות שמתחת לעור, שטח עור רחב שהיה מלפני כן )

ופה אשאל את מה שאני שעה מקדים בהדגמות והסברים- איך המוח שלנו מזהה פרצוף לאחר זמן כה רב, האם זה בגלל שהוא מחשב באופן מורכב את הפרופורציות בין תווי הפנים השונים , ואף על פי שהם השתנו הם עדיין עוקבים לתווי הפנים של פעם???

כלומר גם אם נוצרו קמטים לדוגמא , הקמטים אצל כל אדם ואדם הם ייחודיים , כמו שאמרתי בהתאם לעצמות הגולוגלת שלו, בהתם לשטח העור וכמות שהיה קיים מפעם ...

10:20 04/05/12 ד"ר חיים קפלן

הערה

צר לי, הנושא שהעלת חשוב פילוסופית אך חורג מתוכן הפורום

חיים קפלן

הוספת הודעה