חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית  
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


הלגה רקנטי – אסתטיקה תרפויטית

ניתוחים פלסטיים   > אסתטיקה רפואית   > מרפאות אסתטיקה רפואית   > מרפאת הלגה רקנטי - אסתטיקה תרפויטית
לפורום בנושא

קרופניק
מרפאת הלגה רקנטי - אסתטיקה תרפויטית
 
המלצותוידאו / סיורלפני ואחריהצוותהטיפוליםמי אנחנו
צור קשר עם המרפאה

 


הלגה רקנטי – אסתטיקה תרפויטית


תמונה קודמתתמונה הבאה

אודות המכון :

מרכז הלגה רקנטי לרפואה תרפויטית הוקם בשנת 1988 מתוך אהבה גדולה וסקרנות לתחום האסתטיקה והיופי, והוא מעניק פתרונות אסתטיים מתקדמים לבעיות עור מורכבות, החל מאקנה ועד טיפולי יופי מקוריים ויוקרתיים. המכון פועל על פי שיטת HELGA השואפת לייצור שינוי אמיתי באיכות חייהם של המטופלים ולהעניק להם ייעוץ שוטף וכלים לשמירה על תוצאות הטיפול.

מכון Helga מעניק פתרונות אסתטיים מתקדמים לבעיות עור. המכון פועל על פי שיטת Helga, אשר פותחה על ידי הלגה רקנטי. השיטה שואפת ליצור שינוי אמיתי באיכות חייהם של המטופלים ולהעניק להם ייעוץ שוטף וכלים לשמירה על התוצאות.

תהליכי הטיפול המתקדמים, המבוצעים במכון, משלבים פורמולות בלעדיות, תוספי מזון ושימוש במכשור מתקדם. התהליכים משלבים ידע טיפולי ואסתטי מעמיק במגוון תחומים – החל מכימיה ורפואה קוסמטית ועד לרפואה סינית והשפעתן של תרופות על העור. כדי לטפל בשורש הבעיה ולהבטיח פתרון מלא, מורכב כל תהליך מסדרת טיפולים.

עבור כל מטופל במכון נכתבת תכנית טיפול אישית. התכנית נוצרת על סמך אבחון מעמיק וכוללת את כל המידע הנוגע למטופל.

אנחנו מטפלים במכון במגוון רחב של טכניקות לטיפול ועוד.

בין מגוון הטיפולים הניתנים במרכז אפשר למצוא: עור נקי מאקנה בתוך 60 ימים (פנים וגוף), הצערה ומיצוק של העור, פתרון לכתמי גוף ופנים בתוך 30 יום, בעיות עור מורכבות, מראה עיניים צעיר, טיפול בצלוליט והצרת היקפים בתוך 90 ימים, העלמת קמטים, כתמים, צלקות ופיגמנטציה, הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, טיפולי פנים, טיפולי זוהר (סיבי משי, זהב, קוויאר שחור, חמצן, סויה, אולטרא-סאונד, הידר-דרמי, מזותרפיה ועוד), הסרת שיער, טיפול בחטטים, פילינג בחומרים טבעיים ועוד.

שיטת Helga

משנים את איכות החיים

יצירת שינוי אמיתי בתחושת השלמות, בביטחון העצמי ובשמחת החיים שלך, דורשת שילוב של עבודה חיצונית ופנימית. ככל שתראי טוב יותר, תרגישי טוב יותר ולהיפך. על בסיס התובנה הזו פיתחנו את שיטת הלגה רקנטי.

אסתטיקה וריפוי

באמצעות שילוב של טכנולוגיות אסתטיות מתקדמות עם תהליך הטיפול המשולש הבלעדי, אנחנו מייצרים עבורך שינוי אמיתי בטיפול בבעיות עור. ההבנה שריפוי ואסתטיקה לא יכולים להתקיים זה בלעדי זה, מאפשרת טיפול בבעיות שבעבר דרשו ניתוחים או תהליכי טיפול אגרסיביים.

פתרון כולל לעור

שיטת הלגה רקנטי היא מהמקיפות והמתקדמות בעולם בתחום הטיפול בעור. באמצעות התמקדות בבעיות ובגורמים להן ולא רק בסוג העור, כנהוג כיום, מובילה השיטה לריפוי אמיתי. האבחון והתשאול המקיפים, בראשית תהליך הטיפול, מאפשרים לנו לזהות את כלל הבעיות המתקיימות בגוף ולהתאים את הפתרונות הטובים ביותר.

טיפול, שינוי, שימור

התהליך הטיפולי מורכב משלושה שלבים:

1. טיפול - איתור מקור הבעיה וטיפול בו עד להחזרתו לאיזון ולתפקוד תקין.

2. שינוי - בניית תכנית טיפול אישית, הניתנת ליישום פשוט וקל בבית. התכנית מבוססת על תכשירים ייחודיים, המאפשרים לשמור על תוצאות הטיפול ולהעצים את השפעתן.

3. שימור - התאמת תכנית תזונה אישית ותוספי מזון, ומתן המלצות בכל התחומים המשפיעים על העור.

רואים (ומרגישים) תוצאות

ההתמקדות בגורם לבעיה והשילוב של עבודה פנימה (תזונה נכונה, תוספי מזון והתאמות באורח החיים) והחוצה (תכשירים ייעודיים, סרומים יומיים ומכשור מתקדם), מייצרים שיפור אסתטי ניכר ומעצימים את יכולותיהם הטבעיות של גופך ועורך לשמר את השינוי שהושג.

קצת עליי…

הלגה רקנטי ילידת 1965, קוסמטיקאית פארא רפואית מדופלמת בעלת ותק של 25 שנים. בעלת תואר B.A בפילוסופיה ומחשבה יהודית, שיאצו תרפיסט, בעלת מכון לטיפולים קוסמטיים וטיפולי גוף .spa

אל עולם הקוסמטיקה הגעתי מתוך אהבה. את המכון הראשון שלי פתחתי בשנת 1989 בחדר קטן בביתי בראשל"צ.

בראשית דרכי כקוסמטיקאית חיפשתי דרכים לטפל באופן הטוב ביותר.

ההקשבה למאות מטופלות ומטופלים הניעה אותי ללמוד בשקיקה רבה את התחום ולהרחיב בו את ידיעתי. בשנת 1991 פניתי לאוניברסיטת תל- אביב ללימודים בקורס כימיה ורפואה קוסמטית. למדתי את בעיות העור השונות ואת התהליכים הביולוגיים הסמויים הגורמים להן, את ההרכבים הכימיים של תכשירי היופי, את המכשור החשמלי המשמש במקצוע ואת דרכי השפעתו על העור. מכאן ואילך הבטחתי לעצמי שאקדיש לעצמי את עבודתי מיום זה למטרה אחת ויחידה, לעזור לאנשים באמת להגיע לתוצאות טובות עם עור הפנים והגוף.

ככל שהרביתי בחקר הפרטים, כך חשתי בחסרונו של מידע הוליסטי המתייחס לכלל האיזון גוף/נפש, ולכן פניתי לתחום הרפואה הסינית. בשנת 1993 התחלתי את לימודי במכללת מדיסין לרפואה משלימה בלימודי שיאצו ורפואה סינית. בשנת 1995 הוסמכתי כמטפלת שיאצו. עולם מופלא זה עזר לי להבין כי עור יפה הוא חלק בלתי נפרד מהיחידה חיה ונפלאה: הגוף האנושי. החשיפה לרפואה ופילוסופיה הסינית עזרה לי להתחבר לחלק האינטואיטיבי שבי. התחזקתי בדרך בה תמיד האמנתי, זו היודעת כי בידינו כל האמצעים לשלוט בגופנו, לאזן אותו ואף לרפא אותו.

בשנת 1995 התחלתי ללמוד ולהתמחות בכול הקשור לקוסמטיקה פארא – רפואית ובשנה זו אף סיימתי את הכשרתי בקורס תרופות ובהשפעתם על העור בהנחייתה של ד"ר רחל פורמן.

תחום הרפואה הפלסטית ריתק אותי אף הוא. מתוך שאיפה לתת ללקוחותיי את הידע וההכוונה המרביים בתחום מתפתח זה, התודעתי אליו ולמדתי לעומקו. במהלך שנות עבודתי הרחבתי את שיתוף הפעולה עם תזונאים, רופאים סינים ופלסטיקאים.

בשנת 1996 סיימתי לימודים כקוסמטיקאית פארא – רפואית בקורס פילינגים עמוקים בהנחייתו של ד"ר אלכס לבנברג (מומחה לרפואה פלסטית) והוסמכתי כ – P.M.E (קוסמטיקאית שעובדת לצד רופא). לאחר יותר מעשור של עשייה ולימוד מתמיד, אני יכולה לומר בביטחון כי השילוב המנצח כולל טיפוח מקצועי של עור הפנים והגוף לאורך שנים, אורח חיים מאוזן מבחינת התזונה, פעילות גופנית ושינה עם שימוש מושכל ברפואה הפלסטית.

משנת 1995 אני עוסקת אך ורק בקוסמטיקה מתקנת, עוזרת לקוסמטיקאיות ומרצה בימי עיון לקוסמטיקאיות ולקהל הרחב. בשנת 1996 עברתי למכון גדול יותר ובו התחלתי להכשיר תחתיי קוסמטיקאיות ומטפלות נוספות בשיטת הקוסמטיקה הפארא – רפואית. בשנת 2001 עברתי למקום הנוכחי ובו מועסקות 18 חברות צוות שנבחרו בקפידה. הצוות המקצועי בתחום הקוסמטיקה עבר הכשרה ישירה תחתיי. כל שיטות הטיפול והחומרים במכון הן תחת הידע שלי פרי ניסיון עבודה של 25 שנים.

 


צור קשר עם מרפאת הלגה רקנטי - אסתטיקה תרפויטית


*


*
*


*

*


*


*

*

*


שלח



טלפון
בן גוריון 14 (ראשון לציון)

קישורים נוספים