חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולי עיניים באסתטיקה

טיפולי עיניים
מרפאות הסרת משקפיים
פורום הסרת משקפיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


אסותא אופטיק

לפורום בנושא

אסותא אופטיק
 
המלצותוידאו / סיורלפני ואחריהצוותהטיפוליםמי אנחנו
צור קשר עם המרפאה

 


אסותא אופטיק


תמונה קודמתתמונה הבאה

אסותא אופטיק מתמחה בטיפולי הסרת משקפיים בלייזר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעזרת מנתחי עיניים בכירים בעלי ניסיון של שנים רבות ואלפי מנותחים . מרפאות העיניים של אסותא אופטיק פרוסות במרכזים הרפואיים של אסותא בישראל ומעניקות טיפול תוך הקפדה על איכות השירות, ושמירה על זכות הבחירה של המטופל.

המרכז הניתוחי של אסותא אופטיק ממוקם ב"אסותא השלום" שהוא קמפוס רפואי מתקדם ביותר . כאן מבצעים מגוון גדול של ניתוחי עיניים ע"י טובי מנתחי העיניים בישראל. קרבתם המיידית של מומחים אלו והציוד המתקדם לבדיקות עיניים מהווים בסיס להחלטות הרפואיות הנכונות לכל מטופל.

מומחי אסותא אופטיק מודעים לחששותיכם, לציפיותיכם ולהתלבטויותיכם. כדי להקל עליכם אנו מציגים את כל המידע הדרוש להכרת תהליך תיקון הראיה בלייזר.

הנכם מוזמנים להצטרף לעשרות המיליונים בעולם ומאות האלפים בישראל אשר שיפרו את ראייתם ונהנים היום מאיכות חיים גבוהה ללא משקפיים או עדשות מגע.

נשמח לענות על כל שאלה אשר תופנה באמצעות "יצירת קשר". מרפאות אסותא אופטיק עומדות לרשותכם לבדיקות התאמה בחינם כדי לדעת אם הנכם מתאימים לטיפול,לשאול כל שאלה , ולסייע לכם בהחלטה על ביצוע הטיפול הנכון עבור הסרת משקפיים.

 


צור קשר עם אסותא אופטיק


*


*
*


*

*


*


*

*

*


שלח


מימון בהשתתפות קופ"ח קופון 1


טלפון
קבלת קהל
(כל הארץ), יגאל אלון 96 בניין C קומה 4 (תל אביב), קניון לב המפרץ קומה 3 מרפאות אסותא (חיפה), חזקיהו המלך 27 קטמון קומה 1מרפאות מומחים בי"ח משגב לדך (ירושלים), שד' יצחק רגר 11 "מגדל 7", קומה 4 (באר שבע), שד' מנחם בגין 106, כניסה דרומית של העיר אשדוד- מרכז כלניות רובע ח' , אסותא (אשדוד)

קישורים נוספים