חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

המהפך של נטשה


ניתוח יופי של ד"ר רוני מוסקונה

 
מאת: צוות אסתטיקה
יום חמישי, 7 בפברואר, 2013

קטגוריה: ניתוח פלסטי

ניתוח יופי -הפרויקט שהדהים מליוני אנשים רחבי העולם הגיע לאוקראינה. המנתחים הפלסטיים הטובים בעולם הופכים חלום למציאות ומשנים את חייהם של אנשים שלא וויתרו על זכותם להיות יפים. אלפי אוקראינים ביקשו להשתתף בפרויקט אך רק מעטים זכו בהזדמנות זו.

גיבורת הפרק היא גלוחובה אלכסנדרה בת 38 מהעיר דונצק שבאוקראינה שבפעם הראשונה אזרה אומץ והחליטה החלטה שתשנה את חייה. לדעת אלכסנדרה מקור כל הבעיות שלה בחיים נעוץ במראה שלה. אלכסנדרה סובלת מצלקות פנים בעקבות פצעי בגרות קשים ולדבריה היא מתביישת בחזה הקטן שלה. מראה החזה והפנים הביאו אותה לדיכאון של ממש, עד שבעקבות החלטה גורלית אחת השתנו חייה לעד.

אלכסנדרה הגיעה למרפאות מוסקונה בתל אביב, נפגשה עם ד"ר מוסקונה, מדדה ובחרה שתלי סיליקון מתאמים ולבסוף הוכנסה לניתוח. במהלך הניתוח המורכב ביצעו ד"ר מוסקונה והצוות 5 ניתוחים שונים: הגדלת חזה ממידה איי למידה סי, ניתוח אף, מתיחת פנים (מתיחת עור באזור הלחיים והרקות), הרמת עפעפיים ושאיבת שומן מתחת לעיניה של סאשה. לאחר כמה ימים עברה אלכסנדרה גם טיפולי אסתטיקה שכללו טיפול בצלקות באמצעות דרמה רולר חשמלי.

כשחזרה לאוקריאנה אביה לא זיהה אותו, אמה בכתה מהתרגשות, ובעלה נשבע שלא יוריד ממנה את העיניים לרגע...

בהצלחה בחיים החדשים, אלכסנדרה!


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 437
תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות

פוסטים קודמים
 

פוסטים אחרונים
המהפך של נטשה

קטגוריות

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/html/html/blogs.php on line 271