חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי אגן באסתטיקה

ניתוחי אגן
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על ניתוח עיצוב הישבן?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות עיצוב הואגינה

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום עיצוב שפתי הואגינה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של אסתר

 
שיתוף פייסבוק

"אני נהנית מהתוצאות - בהתאם לכך גם הביטחון שלי בעצמי ובמיניות שלי עלה ואני נהנית מחיי מין נהדרים."

מאת: אסתר, פתח תקווה

תמיד הרגשתי בנוח עם הגוף שלי, אבל אחרי שילדתי, הואגינה שלי התרחבה מאוד והרגשתי כאילו הגוף הזה הוא לא שלי. למרות שניסיתי, לא יכולתי עוד לאהוב את המראה שלי בלב שלם, ובעקבות כך גם התעוררו אצלי בעיות בחיי המין ובחשק המיני.

למרות שחברות שדיברתי איתן על כך לרוב הגיבו בסגנון של 'זה קורה לכולם, תקבלי את השינוי ובסוף תתרגלי' החלטתי שחשוב לי לעשות משהו בקשר לכך, כיוון שזה כל כך הטריד אותי וכמו שאמרתי, פגע בדברים נוספים בחיי. אחרי בירורים בנושא, החלטתי לעבור הצרת נרתיק ועיצוב שפתיים פנימיות.

מציאת המנתח המתאים הייתה מסובכת מאוד ועד שמצאתי אותו כבר כמעט התייאשתי. לבסוף בחרתי במרכז הניתוחים שנראה לי הכי מקצועי ואמין וקיוויתי והאמנת שיהיה טוב.

הניתוח עצמו נערך באמצעות לייזר ותחת הרדמה כמובן. כשהתעוררתי מהניתוח היו לי כאבים חזקים מאוד שהמשיכו גם בלילה (את הלילה שלאחר הניתוח העברתי במרכז הרפואי לצורך התאוששות והשגחה).

בבוקר וביום שאחרי הניתוח, מצבי השתפר, ובימים שלאחר מכן הכאבים חלפו לגמרי ורק הייתי צריכה להקפיד על מנוחה רבה. באזור של הניתוח נשארה נפיחות מסוימת והיא עברה בהדרגה במהלך השבועות שאחרי הניתוח.

המנתח נתן לי הוראות בנוגע לדברים שהייתי צריכה להקפיד עליהם לאחר הניתוח, בכדי לשמור על האזור שהוא לא יפגע ושתוצאות הניתוח לא יפגמו- לא ללבוש מכנסיים צמודים, להימנע מחבטות באזור וגם לא לקיים יחסי מין בתקופת ההחלמה.

לאחר כחודשיים האזור נראה בריא לחלוטין, אבל המשכתי להקפיד על כללי הזהירות לעוד תקופה מסוימת, שיהיה, לייתר ביטחון.. בסופו של דבר הזהירות השתלמה וכיום (כחצי שנה אחרי הניתוח) אני נהנית מהתוצאות- איבר המין שלי נראה אסתטי ביותר, אני מרגישה שלמה לגביו, בהתאם לכך גם הביטחון שלי בעצמי ובמיניות שלי עלה ואני נהנית מחיי מין נהדרים.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - עיצוב שפתי הואגינה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
1. שאלה לי אלייך
ברוריה, 16/10/2012