חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי חזה באסתטיקה

ניתוחי חזה
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על הקטנת חזה?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות חזה אסימטרי

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום תיקון אסימטריה של החזה
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של טל

 
שיתוף פייסבוק

"אני מרוצה מהניתוח שהקל עלי מאוד כיוון שאני לא צריכה יותר לדאוג למלא חזיות, בגדי ים וכו' וגם הביטחון העצמי שלי מבחינת גברים, השתפר."

מאת: טל, אזור השרון

לפני עשר שנים עברתי ניתוח תיקון אסימטריה בחזה. כיוון שהשד הימני היה בגודל נורמאלי והשד השמאלי היה קטן מאוד, החלטתי לעשות הגדלה לשד השמאלי ובצורה זו להשוות אותו לגודל השד הימני ולפתור את הבעייה של אסימטריה בחזה. הבנתי מהמנתח שישנן מספר אפשרויות ודרכים לבצע את הניתוח ולכל בחורה או אישה נבחרת הדרך שמתאימה למקרה הספציפי שלה. אפשר היה גם להקטין את השד הגדול יותר ולהשוות אותו לשד הקטן, אך אני כאמור, בחרתי להגדיל את השד הקטן כך ששניהם יהיו בגודל יפה.

לפני הטיפול, החוסר סימטריה בין השדיים הפריע לי מאוד בחיי היום יום. מבחינה חברתית היה לי קשה לבוא במגע אינטימי עם גברים, כיוון שחשתי מבוכה וחששתי מהרגע שהם יראו ויגעו בשדיים שלי ואז גם יגלו כי יש הבדל ביניהם. בנוסף, הייתי ממלאה ומרפדת חזיות ובגדי ים וכמובן שגם זה היה מביך ומטריד מאוד.

בתמיכה של המשפחה החלטתי לבצע תיקון אסימטריה בחזה וניגשתי לאחת המרפאות שראיתי פרסומים רבים שלה. לפני הניתוח חששתי מאוד שהתוצאה תהיה מכוערת, ובנוסף פחדתי שיכאב לי במהלך הניתוח ולאחריו. הגעתי לפגישה במרפאה, ובתחילה נפגשתי עם נציגת המכירות שעברה הגדלת שדיים באותה מרפאה והראתה לי את התוצאות על עצמה... לאחר מכן נפגשתי עם הרופא ששוחח איתי והסביר לי על הניתוח. הרופא נתן לי תחושת ביטחון רבה והחלטתי לבצע את הניתוח באותה מרפאה אצל אותו הרופא עמו נפגשתי.

לפני הניתוח ניתנה לי זריקת הרדמה ומשם אני כבר לא זוכרת כלום מהניתוח. ההתעוררות מהניתוח היתה כואבת מאוד, מן הרגשה שכל העור מתוח ומגורה. תהליך ההתאוששות ארך בערך שבוע ובמהלכו היו לי כאבים שנבעו, לדברי הרופא, ממתיחת העור וגם היה לי קשה להזיז את הידיים והכתפיים והשד היה מאוד קשה. אחרי ההתאוששות ועיסויי השד שעליהם חשוב להקפיד הרגשתי טוב, הכאבים נעלמו והשדיים לאחר הניתוח היו יחסית שווים בגודלם.

מתוצאות הניתוח אני מרוצה באופן חלקי כיוון שנותרו לי צלקות לא אסטטיות והתחושה שלי היא שהם יכלו לעשות עבודה זהירה ונקייה יותר ואז הצלקות גם היו נראות אסטטיות יותר ופחות גדולות. פרט לצלקות אני מרוצה מהניתוח שהקל עלי מאוד כיוון שאני לא צריכה יותר לדאוג למלא חזיות, בגדי ים וכו' וגם הביטחון העצמי שלי מבחינת גברים, השתפר. הדבר היחידי שהייתי משנה הוא שהייתי בודקת יותר, קוראת באינטרנט על ההליך, עושה סקר שוק רחב יותר, ומקדישה מחשבה לבחירת המרפאה במקום ללכת למקום אחד בלבד שראיתי פרסומים שלו.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - תיקון אסימטריה של החזה







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות