חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

טיפולים אסתטיים

אסתטיקה רפואית
מרפאות אסתטיקה רפואית
פורום אסתטיקה רפואית

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם את יודעת הכל על טיפול לאיפור קבוע?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות בוטוליניום טוקסין

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום הזרקת בוטוליניום טוקסין
לקבלת יעוץ שלח טופס

קרופניק

החוויה של איילת

 
שיתוף פייסבוק

"מספר ימים לאחר הטיפול כבר התחלתי לראות שינוי בפנים, ואחרי שבוע וחצי כבר ראיתי שינוי מדהים, הפנים היו מתוחות וללא קמטים."

מאת: איילת, רחובות

כמי שרגישה מאוד למראה שלה, קמטי ההבעה שעל המצח ובצידי העיניים התחילו להפריע לי מאוד כבר בגיל צעיר יחסית- 30. התחלתי לחושב מה אני יכולה לעשות בכדי להיפטר מהקמטים האלו, ואחרי שקראתי קצת באינטרנט הבנתי - הזרקת בוטוליניום טוקסין הוא הדבר שיוכל לעזור לי. למרות זאת, קצת חששתי מהטיפול לכן, רק המשכתי לחשוב על הבוטוליניום טוקסין אבל לא עשיתי שום דבר והמשכתי לחיות עם הקמטים ולהתעצבן כל פעם מחדש כשהייתי רואה אותם.

בסופו של דבר, אחרי שאחותי התחילה לעבוד במרכז רפואי שמתמחה בין היתר בנושא של בוטוליניום טוקסין היא שכנעה אותי שההליך פשוט ושגם בגילי אוכל להפיק ממנו הרבה תועלת ושאני לא צריכה לחשוש מהזרקת בוטוליניום טוקסין. היא סיפרה לי בהתלהבות על התוצאות המדהימות שראתה אצל מטופלים ועשתה לי חשק שבסוף גבר על ההיסוסים. אחרי פגישת היכרות אצל הרופאה גבר אצלי עוד יותר החשק לעשות את הטיפול, והחלטתי ללכת על זה.

בתחילת הטיפול קיבלתי זריקת טשטוש, כך שלשמחתי הפחדים שלי מכאב התבדו, וחוץ מתחושה של מתיחה בעור הפנים לא הרגשתי כאבים. הטיפול עצמו היה קצר מאוד - רבע שעה בערך. במהלך רבע השעה הרופאה הזריקה לי 10 זריקות בוטוליניום טוקסין באזורים שונים בפנים בהם רציתי להיפתר מהקמטים.

למחרת הטיפול התעוררתי עם כאבי ראש חזקים, אך הם חלפו אחרי כמה שעות. חוץ מכאבי הראש, הפנים נראו והרגישו קצת נוקשים, אבל חוץ מזה לא היו שום תופעות לוואי אחרות. הייתי קצרת רוח ורציתי כבר לראות תוצאות, אך הסבירו לי שזה ייקח קצת זמן, שהתוצאות בד"כ לא מידיות אלא לוקחות כמה ימים.

מספר ימים לאחר הטיפול כבר התחלתי לראות שינוי בפנים, ואחרי שבוע וחצי כבר ראיתי שינוי מדהים, הפנים היו מתוחות וללא קמטים. כיוון שכל הקמטים שלי נעלמו, נראיתי צעירה בכמה שנים טובות מגילי האמיתי. התוצאות של הזרקת הבוטוליניום טוקסין נשארו בערך 4 חודשים, ואחר כך הבוטוליניום טוקסין קצת התרכך, לכן עשיתי עוד מספר זריקות בכדי לשמר על התוצאות. הפעם עשיתי הרבה פחות זריקות וגם הייתי צריכה כמות חומר קטנה יותר בכל זריקה.

כיום אני בטוחה שאשמור על התוצאות ואמשיך בטיפול אחת לכמה חודשים, כיוון שהטיפול קצר, לא כואב ובעקבותיו אני לא מפסיקה לקבל מחמאות וליהנות מעצמי במראה...

פורומים מרפאות אסתטיקה רפואית הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - הזרקת בוטוליניום טוקסין







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות