חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול שאיבת שומן?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות שאיבת שומן

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום שאיבת שומן
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של מאיה

 
שיתוף פייסבוק

"שאיבת שומן: מלחמה במשקל עודף"

מאת: מאיה, פתח תקווה

כמו אמא שלי, האחיות שלי וכל הבנות במשפחה שלי בעצם, מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד נלחמתי במשקל העודף. ניסיתי את כל סוגי הדיאטות, עשיתי ספורט, כדורים ומה לא – אבל תמיד אחרי תקופה של ירידה במשקל ומחמאות כל הקילוגרמים צצו בחזרה, בד"כ בתוספת ריבית. אפשר לקרוא לזה ביש מזל, או גנטיקה גרועה, אבל בשורה התחתונה הייתי ונשארתי שמנה. למרות שכבר התייאשתי מהדיאטות בשלב מסוים, אף פעם לא באמת הייתי מרוצה מהמראה שלי, ותמיד חלמתי לרדת במשקל. בסופו של דבר קיבלתי החלטה – לעבור שאיבת שומן. בן זוגי, וכל בנות משפחתי, הגיבו בחיוב לרעיון.

הלכתי להתרשם מכמה מנתחים פלסטיים, ולבסוף בחרתי במנתח שעובד בטכניקה של קנולה (צינור השאיבה) רוטטת. הרטט של הקנולה גורם לשבירה של תאי השומן בגוף והופך את השאיבה למהירה וחלקה יותר. למרות שיש בשיטה גם סיכונים, כפי שהסביר לי המנתח, השתכנעתי שזו הדרך בה אני רוצה לעשות שאיבת שומן.

את הניתוח עברתי תחת הרדמה כללית, והוא ארך 8 שעות. שומן הוסר מכמה חלקים בגוף שלי, בעיקר מהירכיים, מותניים והזרועות. כשהתעוררתי הרגשתי מחנק, הרגשתי שאני לא יכולה לנשום ונבהלתי מאוד, אבל המנתח הראה לי את כמות החמצן בדם שלי והסביר שלתחושה אין בסיס, ובאמת לאט-לאט נרגעתי ונרדמתי וביום שלמחרת העניין הסתדר. למחרת, כשכבר חזרתי לעצמי, שמתי לב לכך שהגוף שלי ממש לא נראה חטוב ומוצק כמו שציפיתי שיהיה. העור שלי היה רפוי וכל הגוף נראה נפוח ובצקי. שוב נבהלתי, ושוב המנתח הרגיע אותי שמדובר בתופעה טבעית שחולפת מהר, וכמה ימים אחר כך נוכחתי לדעת שהוא צדק.

ביום שלאחר הטיפול השתחררתי הביתה, אבל נשארתי במיטה למשך עוד ארבעה ימים. בימים האלו המשיכו להיות לי כאבים ונעזרתי הרבה במשככי כאבים, הכאבים נעלמו סופית אחרי שבוע. במשך הזמן הזה הגוף שלי הוציא נוזלים, והשתמשתי בסדינים חד-פעמיים מניילון כדי לא להכתים את המיטה. בשבועות שלאחר מכן קיבלתי עיסוי רפואי מיוחד, העיסוי היה כואב כי הגוף שלי עדיין היה נפוח ורגיש, אבל הוא עזר להחלמה שלי ולכך שהצלקות יגלידו בצורה טובה יותר.

כיום, כשנה לאחר הניתוח, נשארו לי מספר צלקות, אך הן אינן בולטות כלל. שבוע וחצי אחרי הניתוח הורידו לי את התפרים, ועד אז כבר לא היו לי כמעט בכלל תופעות לוואי. התופעה היחידה שנשארה הייתה תחושת נימול קלה בחלק מהאזורים, בעיקר בזרועות. את התוצאות הסופיות יכולתי לראות רק כמה חודשים אחרי הניתוח, כי לעור לוקח זמן להתכווץ לממדים החדשים שלו. חשוב לא להתייאש בזמן הזה, למרות שהוא נראה ארוך, ולא להתאכזב עדיין מהתוצאות, כי הן עוד לא סופיות.

לסיכום, אני יכולה לומר ששאיבת שומן היא ניתוח לא קל ודיי כואב, אבל אני מרגישה שעשיתי את ההחלטה הנכונה. אני לא חושבת שכל אחד ואחת צריכים לרוץ לעשות שאיבת שומן, אבל אם כל הדרכים האחרות לא עובדות, לא צריך לחיות עם ההרגשה שאתם שונאים את המראה שלכם, ואז האופציה של שאיבת שומן היא טובה ונכונה לדעתי. עצה חשובה מאוד שאני יכולה לתת לכל מי שמחליט לעבור את הניתוח: תקפידו לבחור רק ברופא מנוסה ואמין. תבררו כמה שיותר פרטים על המנתח, תקראו מידע על הניתוח ואל תסתפקו במה שאומרים בפרסומות. ההצלחה של הניתוח מאוד תלויה בבחירה של מנתח טוב.

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - שאיבת שומן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות