חיפוש מידע מרפאה
חפש
אסותא אופטיק

ייעוץ והכוונה

לחץ לייעוץ והכוונה

מתלבטים?

הרשמו לקבלת יעוץ חינם!

  לקבלת ייעוץ

ניתוחי בטן באסתטיקה

ניתוחי בטן
מנתחים פלסטיים
פורום ניתוחים פלסטיים

    מרפאות נבחרות

ד"ר רון עזריה - מומחה לכירורגיה פלסטית
ד"ר רוני מוסקונה- מרפאות ניתוחים פלסטיים
  מרפאות נוספות


השאלון

האם אתם יודעים הכל על טיפול להרמת גוף?

הכנסו לשאלון וגלו!


חוויות שאיבת שומן

לפורום בנושאלוח מרפאות

לקבלת ייעוץ חינם

בתחום שאיבת שומן
לקבלת יעוץ שלח טופס

החוויה של יונית

 
שיתוף פייסבוק

"לקבל את הגוף שתמיד רצית תוך שעות ספורות בלבד..."

מאת: יונית, הרצליה

את שאיבת השומן שלי ביצעתי בשנה שעברה, כשהגעתי לגיל 40 ולאחר מספר לידות. זו הייתה אחת החוויות המשמעותיות ביותר בחיי. זו הרגשה מדהימה שאי אפשר לתאר במילים, לקבל את הגוף שתמיד רצית תוך שעות ספורות בלבד...

מאז ומתמיד סבלתי מעודף משקל, בעיקר באזור הירכיים, עודף המשקל הפריע לי מאוד הן ברכישת בגדים והן בדימוי העצמי שלי, אך התקשיתי להיפטר מהקילוגרמים העודפים. כשבחנתי את האופציה של שאיבת שומן רציתי לתת לעצמי 'פוש' ראשוני, בדרך לגוף שחלמתי עליו.

ידעתי, והבאתי בחשבון שזה רק הצעד הראשון, ושאחרי שאיבת השומן אני לא אוכל לחזור לאכול מאכלים משמינים כמה שרק מתחשק לי ולא לעשות ספורט, שכן אז פשוט אשמין חזרה. התכוננתי נפשית לכך שאחרי שאיבת השומן, בשביל לשמור על התוצאות, אני הולכת לעבור לאורח חיים בריא יותר – שמירה על תזונה נכונה וביקורים בחדר הכושר שבו לא ראו אותי כבר שנים...

הניתוח עצמו ארך מספר שעות, ובמהלכו ישנתי בזכות ההרדמה שנתנו לי לפני שכל ההליך התחיל. אחרי השגחה בבית החולים, שחררו אותי הביתה, לא לפני שציידו אותי במשככי כאבים.

אחרי הניתוח אזור הירכיים היה נפוח, והתחבושת האלסטית שהשתמשתי בה עזרה להוריד מעט את הנפיחות ולשמור על האזור. הרופא גם המליץ לי על תרגילים מיוחדים שאותם עשיתי בבית ולדעתי הם עזרו מאוד ותרמו להחלמה שלי. רוב הנפיחות שהייתה עברה כעבור שבועיים בערך, ואחרי חודש וחצי כבר נעלמה לחלוטין. חשוב לי לציין שאחרי הניתוח כדאי לא להיחשף לשמש חזקה מדי, נאמר לי שהעור לאחר הניתוח רגיש יותר וצריך להיזהר שלא להישרף.

את התוצאות יכולתי לראות (וגם לשמוע מהסביבה..) כבר אחרי מספר שבועות. הניתוח העלה את הביטחון העצמי שלי בגופי, אני מרוצה מאוד מהתוצאות ומאיך שגופי נראה כעת.

ממליצה בחום!!

פורומים מנתחים פלסטיים הדפסה שלח לחבר

לקבלת ייעוץ חינם! בתחום - שאיבת שומן







שלח

תגובות פייסבוק



רשימת התגובות
הוספת תגובה
לא נמצאו תגובות